D_MS Marketingová strategie

Ekonomicko-správní fakulta
podzim 2007
Rozsah
24 hodin za semestr. 10 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
doc. Ing. Marie Hesková, CSc. (přednášející), prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc. (zástupce)
Garance
prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Rozvrh
Út 2. 10. 10:00–16:00 ST1, Út 30. 10. 10:00–16:00 N, Út 27. 11. 11:00–15:00 N
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Volitelný předmět
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Význam marketingu a marketingové strategie v podmínkách globalizace ekonomických jevů a procesů. Marketingová strategie - plán - obsah a význam pojmů. Strategie segmentace zákazníků a positioningu. Strategie v rámci jednotlivých nástrojů marketingového mixu - produkt, cena, distribuce, lidé.. Informační systém marketingu jako podpora marketingových strategií.
Další komentáře
Studijní materiály
Poznámka k ukončení předmětu: zkoušku vykonat do konce následujícího semestru
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Volitelný předmět pro 2. a 3. semestr. Student si vybírá dva předměty z pěti vypsaných.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2001, podzim 2001, jaro 2002, podzim 2002, jaro 2003, podzim 2003, jaro 2004, podzim 2004, podzim 2005, podzim 2006, podzim 2008.