ESF:MPH_DMSM Strategic Digital Marketing - Informace o předmětu
MPH_DMSM Strategic Digital Marketing
Ekonomicko-správní fakultajaro 2025
- Rozsah
- 2/2/0. 6 kr. Ukončení: zk.
Vyučováno kontaktně - Vyučující
- Prateek Kalia, Ph.D. (přednášející)
Ing. Dušan Mladenovič, Ph.D. (přednášející) - Garance
- Ing. Dušan Mladenovič, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Vlasta Radová
Dodavatelské pracoviště: Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta - Předpoklady
- Úspěšné absolvování předmětu nevyžaduje žádné specifické požadavky. Nicméně výhodou jsou základní znalosti marketingu.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 48 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/48, pouze zareg.: 26/48
Jiné omezení: Minimální počet pro otevření předmětu je 10 zapsaných studentů. / The minimum number of enrolled students to open the course is 10. - Mateřské obory/plány
- Business Management (program ESF, N-PEMA)
- Podniková ekonomika a management (program ESF, N-PEM)
- Cíle předmětu
- Cílem tohoto kurzu je seznámit studenty se specifiky, strategiemi a taktikami marketingu v současném digitálním prostředí. Struktura kurzu byla vytvořena tak, aby jednotlivce provedla důležitými kroky při vytváření online marketingové strategie a digitálního vzhledu. Skládá se z přednášek, které se teoreticky věnují různým tématům, a seminářů, které vám pomohou prakticky rozvinout určitý soubor základních dovedností.
- Výstupy z učení
- Na konci absolvování kurzu bude student:
- Porozumět základním principům, specifikům a metodám digitálního marketingu
- Provádět online průzkum
- Plánovat, organizovat, spouštět a měřit online kampaně
- Orientovat se v tom, jak může digitální prostředí posílit budování značky
- Využívat digitální platformy ke komunikaci s cílovými skupinami atd. - Osnova
- • Představení digitálního marketingu
- • Analýzy online mikrotržišť
- • Online analýzy makrotržišť
- • Strategie digitálního marketingu
- • Digitální branding a mix
- • Vztahový marketing založený na datech s využitím digitálních platforem
- • Zkušenosti v digitálním světě
- • Plánování kampaní pro digitální média
- • Marketingová komunikace s využitím digitálních mediálních kanálů
- Literatura
- povinná literatura
- CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital marketing. Eight edition. Harlow, England: Pearson, 2022, xxv, 534. ISBN 9781292400969. info
- doporučená literatura
- BRUNEC, Jan. Google analytics. První vydání. Praha: Grada Publishing, 2017, 143 stran. ISBN 9788027103386. URL info
- KOTLER, P. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. 1st ed. Wiley, 2017, 208 s. ISBN 978-81-265-6693-8. info
- BARKER, Melissa S., Donald BARKER, Nicholas F. BORMANN, Mary Lou ROBERTS a Debra L. ZAHAY. Social media marketing : a strategic approach. Second edition. Boston: Cengage Learning, 2017, xv, 330. ISBN 9781305502758. info
- RYAN, D. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation. 4th ed. Kogan Page, 2016, 464 s. ISBN 978-0-7494-7843-8. info
- STOKES, Rob. eMarketing: The essential guide to marketing in a digital world. Online. 5th. Quirk Education Pty (Ltd)., 2013. ISBN 978-0-620-56515-8. info
- Výukové metody
- Předmět je vyučovaný formou přednášek a seminářů. Přednášky jsou věnované teoretickým poznatkům pokrývajícím cíle předmětu. V rámci seminářů jsou řešeny případové studie. Studenti se také seznamují s metodami, technikami a nástroji potřebnými pro realizaci digitálního marketingu v praxi.
- Metody hodnocení
- Používá se následující systém hodnocení: (a) zkouška = 20%; (b) midterm test = 20%; (c) Digitální marketingový plán = 30%; (d) docházka a aktivny učast= 20%; (e) Certifikát = 10%
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/jaro2025/MPH_DMSM