FSpS:bp928 Marketing of Sport - optional - Course Information
bp928 Marketing of Sport - optional
Faculty of Sports StudiesAutumn 2007
- Extent and Intensity
- 1/0. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Ing. Gabriela Stará, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- Ing. Gabriela Stará, Ph.D.
Department of Kinesiology – Faculty of Sports Studies - Timetable of Seminar Groups
- bp928/p1: Thu 11:20–12:05 U217, G. Stará
- Prerequisites (in Czech)
- bp009 Introduction to Economics, Management and Marketing
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
The capacity limit for the course is 20 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/20, only registered: 0/20 - fields of study / plans the course is directly associated with
- there are 13 fields of study the course is directly associated with, display
- Course objectives (in Czech)
- Předmět rozšiřuje znalosti studentů z oblasti marketingu, dále je kladem důraz na orientaci v problematice sponzoringu a dotační politice.
- Syllabus (in Czech)
- I.Obecná část Marketing – definice Pojmy z oblasti marketingu Marketingový mix: produkt, cena, distribuce, komunikace Marketingový výzkum: MIS, postup marketingového výzkumu, metody a techniky marketingového výzkumu, výzkum spotřebitele, proces nákupního chování, cílové trhy a jejich segmentace II. Sportovní marketing Sportovní marketing, příjmy sportovních klubů Dotace: definice, úvod do problematiky, příspěvek, Dotace z obecních rozpočtů, Dotace z krajských rozpočtů, dotace ze státního rozpočtu Sponzoring: definice, vymezení, Sponzoring jako komunikační nástro, Sponzorský balíček, Typy sponzoringu, sponzorování formou „daru“, sponzorování formou „reklamy“ Typy smluv (darovací – sponzorská, o reklamě – např. typ Smlouvy o dílo), Měření účinnosti sportovního sponzoringu Sportovní reklama Merchendising Sport a nákupní chování spotřebitelů Sportovní značka, sportovec jako obchodní značka Sazka, a. s. ČSTV Postavení Škoda –auto ve „světě sponzoringu“ Olympijské hry v Praze Fotbal a sportovní marketing NHL vs. Čeká extraliga
- Literature
- VYSEKALOVÁ, Jitka and Jiří MIKEŠ. Reklama : jak dělat reklamu. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007, 182 s. ISBN 9788024720012. info
- VYSEKALOVÁ, Jitka. Marketing : pro střední školy a vyšší odborné školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2006, 247 s. ISBN 8071689793. info
- DVOŘÁKOVÁ, Šárka. Sportovní marketing. Brno: Masarykova Univerzita, 2005, 72 pp. ISBN 80-210-3901-9. info
- VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 283 s. ISBN 8024703939. info
- Assessment methods (in Czech)
- ukončení předmětu probíhá na základě krátkého písemného testu
- Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (Autumn 2007, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/fsps/autumn2007/bp928