FSS:EVS155 Fir. kom. a řízení rep. - Informace o předmětu
EVS155 Firemní komunikace a řízení reputace
Fakulta sociálních studiíjaro 2009
- Rozsah
- 1/1/0. 6 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Miloš Růžička, Ph.D. (přednášející), PhDr. Petr Suchý, Ph.D. (zástupce)
- Garance
- doc. PhDr. Markéta Pitrová, Ph.D.
Katedra mezinárodních vztahů a evropských studií – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Olga Cídlová, DiS. - Rozvrh
- Po 9. 3. 14:00–17:40 P52, Po 23. 3. 14:00–17:40 P52, Po 20. 4. 14:00–17:40 P52, Po 4. 5. 14:00–17:40 P52
- Předpoklady
- Kurz je koncipován jako "vstupní brána" do oblasti public relations. Docházka je povinná.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 30 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/30, pouze zareg.: 0/30 - Mateřské obory/plány
- Evropská studia (program FSS, B-HE)
- Evropská studia (program FSS, B-HS)
- Evropská studia (program FSS, B-KS)
- Evropská studia (program FSS, B-MS) (2)
- Evropská studia (program FSS, B-PL)
- Evropská studia (program FSS, B-PS)
- Evropská studia (program FSS, B-SO)
- Evropská studia (program FSS, B-SP)
- Mezinárodní vztahy (program FSS, B-HE)
- Mezinárodní vztahy (program FSS, B-HS)
- Mezinárodní vztahy (program FSS, B-KS)
- Mezinárodní vztahy (program FSS, B-MS) (2)
- Mezinárodní vztahy (program FSS, B-PL)
- Mezinárodní vztahy (program FSS, B-PS)
- Mezinárodní vztahy (program FSS, B-SO)
- Mezinárodní vztahy (program FSS, B-SP)
- Cíle předmětu
- Kurz Firemní komunikace a řízení reputace seznámí studenty se základními metodami řízení firemní reputace (reputace instituce) s důrazem na nástroje public relations a ostatní disciplíny marketingové komunikace. Kurz napomůže absolventům utřídit si poznatky z dalších oboru řízení, zejména zatřídit firemní komunikaci do systému řízení firmy (instituce) a zorientovat se v návaznostech k souvisejícím marketingovým disciplínám (řízení značky). Absolvent kurzu by měl získat takové znalosti, které jej bezprostředně zvýhodňují pro uplatnění v praxi v oblasti public relations.
- Osnova
- 1. Úvod do problematiky 2. Reputation Management // Brand Management (Případová studie) 3. Public Relations (Definice PR, historie. Případová studie). Media Relations (Případová studie). Krizová komunikace (Případová studie) 4. Public Affairs, lobbying (Případové studie: New Labour // Arbitráže proti státu 5. Komunikace ve veřejném sektoru 6. Corporate Social Responsibility definice a východiska 7. Test
- Literatura
- BYSTROV, Vladimír a Miloš RŮŽIČKA. Firemní komunikace a řízení reputace. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 129 s. ISBN 8021041048. info
- Metody hodnocení
- Kurz je ukončen zkouškovým testem.
- Informace učitele
- Kontakt na vyučujícího: milos.ruzicka@bisonrose.cz
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2009, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fss/jaro2009/EVS155