PdF:ZS1BK_AV3A Výslovnostní cvičení - Informace o předmětu
ZS1BK_AV3A Výslovnostní cvičení 3A - AJ
Pedagogická fakultapodzim 2015
- Rozsah
- 0/0/1. 12 hodin. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Kateřina Sýkorová, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Gabriela Oaklandová
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ZS1BK_AV3A/01: Pá 25. 9. 13:55–15:35 učebna 42, Pá 2. 10. 13:55–15:35 učebna 42, Pá 16. 10. 13:55–15:35 učebna 42, Pá 23. 10. 13:55–15:35 učebna 42, Pá 30. 10. 13:55–15:35 učebna 42, Pá 6. 11. 13:55–15:35 učebna 42, Pá 13. 11. 13:55–15:35 učebna 42, Pá 20. 11. 13:55–15:35 učebna 42, Pá 27. 11. 13:55–15:35 učebna 42, Pá 4. 12. 13:55–15:35 učebna 42, Pá 11. 12. 13:55–15:35 učebna 42, Pá 18. 12. 13:55–15:35 učebna 42, K. Sýkorová
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství pro 1. stupeň základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Cíle předmětu
- The aim of the course is to link the theory of phonetics with the practice of pronunciation. The course is meant as a follow up to Phonetics and phonology 1A and 2B. It aims to practise the suprasegmental area of English pronunciation mainly. Throughout the semester students are encouraged to link theory in the classroom to practice at schools via practical tasks.
- Osnova
- 1. Consonants
- 2. Vowels
- 3. Dipthongs
- 4. Linking
- 5. Aspiration
- 6. Lenis vs. fortis
- 7. Weak forms
- 8. Word stress
- 9. Sentence stress
- 10. Reading books and focusing on suprasegmental area of English pronunciation.
- Literatura
- doporučená literatura
- DALTON-PUFFER, Christiane a Barbara SEIDLHOFER. Pronunciation. Oxford: Oxford University Press, 1994, vi, 191. ISBN 0194371972. info
- UNDERHILL, Adrian. Sound foundations :living phonology. Illustrated by Nick Hardcastle. 1st ed. Oxford: Heinemann, 1994, xii, 210 s. ISBN 0-435-24091-9. info
- ALLEN, W. S. Living English speech : stress and intonation practice for the foreign student. New ed. London: Longmans, 1965, xiv, 193. info
- Výukové metody
- Methods: moodlinka discussions, homework, drills, one-to-on consultations, observations.
- Metody hodnocení
- Requirements: oral test(pass mark 70%), homework throughout the semester, active participation in the moodlinka conversations.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- Další informace a požadavky na absolvování semináře lze najít zde: http://moodlinka.ped.muni.cz/mod/resource/view.php?inpopup=true&id=117041
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2015/ZS1BK_AV3A