PdF:SP4BP_1AB1 Aj pro speciální pedagogy - A - Informace o předmětu
SP4BP_1AB1 Cizí jazyk A - jazyk anglický
Pedagogická fakultapodzim 2008
- Rozsah
- 0/1/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Jana Kollárová (přednášející)
Mgr. Bc. Šárka Dohnalová (přednášející)
PhDr. Jiří Vacek, CSc. (pomocník) - Garance
- Mgr. Jana Kollárová
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Jitka Autratová - Rozvrh
- Út 11:35–12:20 učebna 51
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
SP4BP_1AB1/02: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Kollárová - Předpoklady
- CJV_AJA2 Vstupní test A2 - AJ
The English course for intermediate students (Level B1) who can understand the main points of clear standard input on familiar matters regularly encountered in work, school, leisure, etc., who can produce simple connected text on topics which are familiar or of personal interest, and can read texts and briefly give reasons and explanations for opinions and plans. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Přednostně určeno pro studenty 3. semestru, kteří nemohli předmět absolvovat v roce 2007/2008 - Mateřské obory/plány
- Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Cíle předmětu
- Jazykový kurz na úrovni B1. V rámci povinně-volitelného předmětu Cizí jazyk A si student upevní dosažené jazykové znalosti ze střední školy, (předpokládá se složená maturitni zkouška z angličtiny), a seznámí se s vybranými akademickými dovednostmi (ústní prezentace, diskuse, argumentace, aj. K získání zápočtu se vyžaduje aktivní účast na jazykových cvičeních, ústní a písemné prezentace, písemný test na závěr semestru.
- Osnova
- SZ7BP_1AB1 Cizí jazyk A - jazyk anglický Weeks 1-4 Topic 1 Education in the Czech Republic compared with the U.K. and U.S. systems. Texts 1, 2. (Making a statement, expressing opinion, discussion based on experience) Long term tasks: My specialization - introduction (mini-presentation: previous studies, basic information about MU and the Faculty of Education, my field of study, hot issues and current resources in my study at the Faculty of Education) Reader's Portfolio - keywords, summary, opinion (standardized layout) Grammar Revision (present simple + present continious, present continuous for future, prepositions of time and place) Weeks 5-7 Topic 2 Growing up, growing old. Adolescence. Adulthood. Ageing. Text 4.(Opinion exchange, critical thinking, picture description) Grammar revision (past simple + past continuous, future - when I am old , I will ...) Weeks 8-10 Topic 3. Interpersonal relationships. Non-verbal communication,body language. Text 5. (Opinion exchange, comparing differences and similarities, role play) Special task: Essay writing skills (suggested topic - What makes a good relationship?) Grammar revision (present perfect, adjectives, linking words, sequence of tenses) Weeks 11-13 Topic 4. Healthy lifestyle x unhealthy lifestyle. Stress and its consequences. Texts 12. (Personal experience and reflection, expressing opinions) Grammar revision (1st and 2nd conditionals) Weeks 14 Credit requirements: Oral and written tasks during the semester. The field presentation based on the special task. Written test (part A - grammar, part B - topics) The student who has not completed continuous assessment during the particular semester can not be credited! (Student, který nemá splněné průběžné úkoly z jednotlivých témat v rámci daného semestru, nemůže získat kredity, ani zápočet!)
- Literatura
- VACEK, Jiří a Duncan HENDY. Analýza odborného anglického textu pro studenty společného základu PdF MU. 1. vyd. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2006, 102 s. MU, Pedagogická fakulta, Brno 2006. ISBN 80-210-3967-1. info
- GILL, Nora, Jiří VACEK, Ruth COUFALOVÁ, Olga INGROVÁ a Jana KOLLÁROVÁ. Communicative ESP Practice for Pre-Service Teachers. 1. vyd. Olomouc: Palacký University, Olomouc, Czech Republic, 2003, 109 s. English Texts. ISBN 80-244-0652-7. info
- Metody hodnocení
- Practical language course. Level B1. Oral presentations. End-of-semester Final Test (65% pass). Pro ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly (ústni prezentace, písemné úkoly, atd.), jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení. Student, který nemá splněné průběžné úkoly z jednotlivých témat v rámci daného semestru, nemůže získat kredity, ani zápočet!
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- The course is designed for intermediate students (Level B1). Pro ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly (ústní prezentace, písemné úkoly, atd.), jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení. Successful students will be credited for active participation in the lessons, for oral and written presentations, incl. summary presentation at the end of the semester.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován naposledy.
Určeno pro studenty, kteří v předchozím období neuspěli a daný předmět zapisují opakovaně!.
- Statistika zápisu (podzim 2008, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2008/SP4BP_1AB1