PdF:SZ7BP_DTI2 Informační technologie 2 - Informace o předmětu
SZ7BP_DTI2 Informační technologie 2
Pedagogická fakultapodzim 2008
- Rozsah
- 0/1/0. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Jiří Slabý (cvičící)
Mgr. Alena Hyprová (cvičící)
Ing. Gabriela Štěpánová (cvičící)
Mgr. Michal Kuneš (pomocník) - Garance
- Ing. Jiří Slabý
Katedra technické a informační výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Ing. Jiří Slabý - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- SZ7BP_DTI2/01: Po 7:55–8:40 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/02: Po 8:50–9:35 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/03: Po 9:45–10:30 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/04: Po 10:40–11:25 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/05: Po 11:35–12:20 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/06: Po 12:30–13:15 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/07: Po 14:20–15:05 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/08: Po 15:15–16:00 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/09: Po 16:10–16:55 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/10: Po 17:05–17:50 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/11: Po 18:00–18:45 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/12: Po 18:55–19:40 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/13: Út 8:50–9:35 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/14: Út 9:45–10:30 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/15: Út 10:40–11:35 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/16: Út 13:25–14:10 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/17: Út 14:20–15:05 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/18: Út 15:15–16:00 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/19: Čt 10:40–11:25 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/20: Čt 11:35–12:20 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/21: Čt 12:30–13:15 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/22: Čt 13:25–14:10 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová
SZ7BP_DTI2/23: Čt 14:20–15:05 učebna 22, J. Slabý, G. Štěpánová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 1000 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/1000, pouze zareg.: 0/1000, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/1000
Jiné omezení: Nezapisují studenti oboru Technická a informační výchova - Mateřské obory/plány
- Anglický jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Anglický jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hlasová výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hra na klavír se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hra na varhany se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - francouzský jazyk (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - německý jazyk (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - ruský jazyk (program PdF, B-SPE)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství českého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství dějepisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství fyziky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství hudební výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství chemie pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství křesťanské výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství matematiky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství matematiky pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Pedagogické asistentství německého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství německého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Pedagogické asistentství přírodopisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství přírodopisu pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství výchovy ke zdraví pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Vizuální tvorba se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je získání základních vědomostí a dovedností z oboru aplikovaných informačních technologií a prohloubení informatických znalostí získaných v předchozím studiu na střední škole. Pro studenty bez předchozí informatické průpravy je předmět nezbytný pro úspěšné studium dalších disciplín.
- Osnova
- MS Word, MS Excel, MS PowerPoint.
- Literatura
- SAK, Petr, Jiří MAREŠ, Hana NOVÁ, Vít RICHTER, Karolína KOLESÁROVÁ a Jarmila SKALKOVÁ. Člověk a vzdělání v informační společnosti. Vydání 1. Praha: Portál, 2007, 290 stran. ISBN 9788073672300. info
- Metody hodnocení
- Uspěšné vypravování a odevzdání všech úkolů podle harmonogramu. Úspěšné složení tří průběžných testů.
- Navazující předměty
- Informace učitele
- http://wrack.ped.muni.cz/vyuka_moodle/
Studenti doma studují podle přesného harmonogramu z učebnice a studijních materiálů na WWW. Studijní materiály jsou doplněny řadou řešených příkladů, které slouží jako autokorektivní testy pro ověření, zda student probírané učivo správně pochopil a dobře nastudoval. Mimo tyto úkoly, řeší sadu úkolů. Třikrát za semestr (podle harmonogramu) odevzdá vyřešené úkoly ke kontrole vyučujícímu a absolvuje test, který ověří jeho znalosti. Ve výuce probíhají konzultace, kde se může s učitelem poradit a nechat si vysvětlit, čemu neporozuměl. V těchto hodinách také absolvuje všechny tři zkušební testy a odevzdává úkoly ke kontrole. - Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Nezapisují studenti oboru Technická a informační výchova.
- Statistika zápisu (podzim 2008, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2008/SZ7BP_DTI2