PdF:SZ7BP_DTI2 Informační technologie 2 - Informace o předmětu
SZ7BP_DTI2 Informační technologie 2
Pedagogická fakultapodzim 2011
- Rozsah
- 0/1/0. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Alena Hyprová (cvičící)
Mgr. Jan Fikejs (pomocník) - Garance
- Mgr. Alena Hyprová
Katedra technické a informační výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Alena Hyprová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- SZ7BP_DTI2/01: každé liché úterý 16:10–17:50 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/02: každé liché úterý 7:00–8:40 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/03: každé liché úterý 18:00–19:40 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/04: každé liché úterý 9:45–11:25 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/05: každou lichou středu 12:30–14:10 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/06: každý lichý čtvrtek 11:35–13:15 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/07: každý lichý čtvrtek 7:00–8:40 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/08: každý lichý čtvrtek 17:05–18:45 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/09: každé sudé úterý 16:10–17:50 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/10: každé sudé úterý 7:00–8:40 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/11: každé sudé úterý 18:00–19:40 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/12: každé sudé úterý 9:45–11:25 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/13: každou sudou středu 12:30–14:10 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/14: každý sudý čtvrtek 11:35–13:15 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/15: každý sudý čtvrtek 7:00–8:40 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/16: každý sudý čtvrtek 17:05–18:45 učebna 28, A. Hyprová
SZ7BP_DTI2/17: každý sudý čtvrtek 8:50–10:30 učebna 28, A. Hyprová - Předpoklady
- SZ7BP_DTI1 Informační technologie 1
úspěšné absolvování kurzu Informační technologie 1 - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 1000 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/1000, pouze zareg.: 0/1000, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/1000 - Mateřské obory/plány
- Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hlasová výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hra na klavír se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - francouzský jazyk (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - německý jazyk (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - ruský jazyk (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství českého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství dějepisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství fyziky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství hudební výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství chemie pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství křesťanské výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství matematiky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství matematiky pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Pedagogické asistentství německého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Pedagogické asistentství přírodopisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství přírodopisu pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství technické a informační výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství výchovy ke zdraví pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Vizuální tvorba se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Cíle předmětu
- Student po úspěšném absolvování předmětu Informační technologie 2
Dokáže vytvořit vlastní výukový kurz v systému LMS Moodle;
Ovládá zásady tvorby distančních opor;
Je schopen vytvořit náplň kurzu podle zásad tvorby distančních opor;
Umí prakticky vytvořit výukovou prezentaci;
Zná možnosti a nástroje interaktivní tabule a přídavných zařízení (hlasovací zařízení);
Dokáže vytvořit výukovou hodinu na interaktivní tabuli s využitím dostupných nástrojů;
Při tvorbě výukových materiálů používá vlastní upravené multimediální materiály. - Osnova
- Zásady tvorby distančních studijních opor.
- Autorské prostředí LMS Moodle, vytváření testů a ovládání dalších nástrojů Moodlu.
- Tvorba výukových prezentací dle zásad tvorby distančních studijních opor.
- Práce s interaktivní tabulí a vytváření výukových hodin pro interaktivní tabule.
- Využívání elektronických hlasovacích zařízení.
- Literatura
- SAK, Petr, Jiří MAREŠ, Hana NOVÁ, Vít RICHTER, Karolína KOLESÁROVÁ a Jarmila SKALKOVÁ. Člověk a vzdělání v informační společnosti. Vydání 1. Praha: Portál, 2007, 290 stran. ISBN 9788073672300. info
- Výukové metody
- praktická cvičení na počítači s potřebným software, distanční vzdělávání
- Metody hodnocení
- V rámci této výuky vytvoří kompletní výukovou oporu ve Wordu - tištěnou podobu, v PowerPointu - multimediální podobu, v autorském prostředí Moodle - interaktivní oporu a tištěnou oporu do něj vloží a vytvoří výukový program pro interaktivní tabuli s hlasovacím zařízením. V těchto oporách použijí vlastními silami vytvořené video, sestříhaný zvuk i upravené fotografie. Dále znalosti potvrdí ve dvou průběžných testech.
- Informace učitele
- http://elmood.ped.muni.cz
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2011, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2011/SZ7BP_DTI2