PdF:AJ0107 Prezentační dovednosti a zákla - Informace o předmětu
AJ0107 Prezentační dovednosti a základy rétoriky pro budoucí učitele 1
Pedagogická fakultapodzim 2017
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Katarína Lexová, M.A. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ0107/01: Po 18:30–20:10 učebna 57, K. Lexová
- Předpoklady
- ! AJPV_RHET1 Prezentační dovednosti a základy rétoriky pro budoucí učitele 1
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/20 - Mateřské obory/plány
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (angl.) (program PdF, B-SPE) (2)
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE) (2)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (angl.) (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (angl.) (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Cíle předmětu
- At the end of this course student should be able to confidently present a pre-prepared topic on the academic as well as non-academic subject. The course is also aiming to prepare students to improvize during the various kinds of rhetoric exercises preparing them for the unpredictable situations in their future career as teachers. One of the outcomes will be the recording of the individual presentations for self-reference and future practice and a workshop format of presentations at the end of the course where students present their individual research in front of their fellow students as well as teachers where students can apply the information and experience gathered in the course and it should also allow them to experience situation where they will be exposed to greates stress and attention than is usually common in individual seminars which they attend as students.
- Osnova
- individual aspects of presentation skills
- icebreakers
- small talk
- impromptu speeches
- nonacademic presentation - group exercise
- nonacademic presentation - group presentation in front of the class
- nonacademic presentation - individual
- preparing interactive activity for a group - methodology ELT
- making an effective speech - basic principles
- speech presentation
- preparing effective academic presentation
- preparing handouts, PPT presentation, poster, or other visual support
- public presentation in front of the bigger academic audience.
- Literatura
- povinná literatura
- Presentation Skills: The Essential Guide for Students, ISBN-10: 0761940928
- Výukové metody
- seminars, group projects, class discussion, homework
- Metody hodnocení
- 1 group presentation, 1 individual nonacademic presentation, 1 academic presentation, 1 speech delivery, active participation in peer-review
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět bude realizován, pokud se přihlásí alespoň 15 studentů. - Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
- Statistika zápisu (podzim 2017, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2017/AJ0107