PdF:JV006 English for Study Abroad - Informace o předmětu
JV006 Angličtina pro studijní pobyty v zahraničí
Pedagogická fakultapodzim 2020
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Belinda Rachael Allan, M.Ed. (cvičící)
Mgr. Radim Herout (pomocník) - Garance
- Mgr. Radim Herout
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Fakultní oddělení celoškolských kateder – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jitka Autratová
Dodavatelské pracoviště: Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Fakultní oddělení celoškolských kateder – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- JV006/01: Po 18:00–19:50 učebna 59, B. Allan
- Předpoklady
- CJV_AJA2 Entrance test A2 || CJV_AJA2k Vstupní test A2 - AJ || CJV_NJA2 Vstupní test A2 - NJ || CJV_NJA2k Vstupní test A2 - NJ || CJV_RJA2 Vstupní test A2 - Ruština || CJV_RJA2k Vstupní test A2 - RJk || JVp001 Entrance test A2 || JVp002 Vstupní test A2 - NJ || JVp003 Vstupní test A2 - RJ || JVk001 Vstupní test A2 - AJ || JVk002 Vstupní test A2 - NJ || JVk003 Vstupní test A2 - RJk
Absolvovaný kurz anglického jazyka na PdF nebo jiné fakultě MU minimálně na úrovni B1 podle CEFR. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 16 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/16, pouze zareg.: 0/16, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/16 - Mateřské obory/plány
- Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-CJ3S) (2)
- Dějepis se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-DE3S) (2)
- Fyzika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-FY3S) (2)
- Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-HV3S) (2)
- Chemie se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-CH3S) (2)
- Logopedie (program PdF, B-LOG)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-MA3S) (2)
- Občanská výchova a základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-OV3S) (2)
- Přírodopis se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-PR3S) (2)
- Sociální pedagogika a volný čas (program PdF, B-SOCP) (3)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPZP)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SP3S) (2)
- Technická a informační výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TE3S) (2)
- Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-VZ3S) (2)
- Výtvarná výchova a vizuální tvorba se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-VV3S) (3)
- Zeměpis se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-ZE3S) (2)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je vybavit studenty, kteří uvažují o studijním pobytu v zahraničí specifickými komunikačními, jazykovými a interkulturními dovednostmi, které jsou potřebné pro úspěšné zvládnutí různých situací při studiu v zahraničí. Kurz je zaměren na zopakování a rozšíření slovní zásoby z oblasti cestování, vzdělávání, studia v zahraničí, kulturních rozdílů, atd. Studenti získají dovednost vyplňovat formuláře v anglickém jazyce, prezentovat sebe a svou univerzitu a napsat motivační dopis.
- Výstupy z učení
- By the end of the course, the student will be able to: introduce themselves/their university/faculty and their field of study; share their ideas and discuss different issues associated with the topic of education; write a successful motivation letter; fill in the necessary forms in English; show a good command of vocabulary connected with travelling and living/studying abroad at B1+/B2 level of the CEFR. Other choices include presentations in English and a very short course of academic writing.
- Osnova
- Possible topics (students choice):
- Presentation and presentation skills, introducing oneself, field of study, university,
- 2 Application forms, motivation letter, communication with university staff,
- Presentations in English
- A very short course in Academic or Formal English writing
- Travelling, accomodation, board, unexpected situations in a foreign country,
- Intercultural communication, culture shock and cultural differences,
- Practical experience sharing
- Literatura
- doporučená literatura
- REDMAN, Stuart. English vocabulary in use. 2nd ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2003, vi, 263. ISBN 052101171X. info
- neurčeno
- LANE, Sarah. Instant academic skills : a resource book of advanced-level academic skills activities. First published. Cambridge: Cambridge University Press, 2011, 128 stran. ISBN 9780521121620. info
- HARDING, Keith a Liz TAYLOR. International express : student's book ; intermediate ; with pocket book and multiROM. 1st ed. Oxford: Oxford University Press, 2007, 152 s. ISBN 9780194576529. info
- Výukové metody
- Class and group discussions, presentation and soft skills practice, expressing opinion and sharing experience, giving arguments etc. Activities are a mix of reading, writing, speaking and listening.
- Metody hodnocení
- Course requirements: attendance, active participation in classes, oral presentation, completed in-term writing assignments, continuous tests during semester.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- https://moodlinka.ics.muni.cz/
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Otevření předmětu v daném semestru závisí na personální kapacitě pracoviště.
- Statistika zápisu (podzim 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2020/JV006