PdF:SP1S_SPUR Therapy for Learn. Disabilitie - Course Information
SP1S_SPUR Therapy for Students with Learning Disabilities
Faculty of EducationSpring 2002
- Extent and Intensity
- 0/1/0. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Department of Special and Inclusive Education – Faculty of Education
Contact Person: Mgr. Jitka Halešová - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Primary School Teacher Training (programme PdF, M-ZS4, specialization Special Pedagogy)
- Syllabus (in Czech)
- Formy vzdělávání žáků se SVPU v ČR; organizace reedukační péče v jednotlivých formách. Počáteční čtení a psaní. Metody rozvíjení oslabených funkcí u dětí předškolního věku a dětí s odkladem nástupu školní docházky. Metody reedukace řeči, sluchového a zrakového vnímání, koncentrace pozornosti, rozvíjení hrubé a jemné motoriky; motivace a vůle. Metody zaměřené na reedukaci jednotlivých poruch: dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie. Rozvoj osobnosti žáka se SVPU. Přístupy k žákům se SVPU v základní a střední škole, možnosti reedukace a kompenzace. Vytvoření pomůcky, rozpracování metody.
- Literature
- ŠAFROVÁ, Alena. Specifické poruchy učení a chování (Learning and behavioral disorders). In Kapitoly ze speciální pedagogiky. Brno: Paido, 1998, p. 98-130. ISBN 80-85931-65-6. info
- ŠAFROVÁ, Alena. Žáci se specifickými vývojovými poruchami učení a chování (Students with learning and behavioral disorders). In Integrativní speciální pedagogika. Brno: Paido, 1998, p. 68-89. ISBN 80-85931-51-6. info
- Assessment methods (in Czech)
- Typ výuky: seminář
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- The course is taught annually.
The course is taught: every week.
- Enrolment Statistics (Spring 2002, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/ped/spring2002/SP1S_SPUR