PdF:TE1MP_TAB Tables for advanced - Course Information
TE1MP_TAB Tables for advanced
Faculty of EducationSpring 2007
- Extent and Intensity
- 0/2/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Ing. Martin Dosedla, Ph.D. (seminar tutor)
- Guaranteed by
- Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
Department of Technical Education and Information Science – Faculty of Education
Contact Person: Ing. Gabriela Štěpánová - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
The capacity limit for the course is 14 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/14, only registered: 0/14 - fields of study / plans the course is directly associated with
- Primary School Teacher Training (programme PdF, M-ZS4)
- Primary School Teacher Training (programme PdF, M-ZS4, specialization English Language and Literature)
- Primary School Teacher Training (programme PdF, M-ZS4, specialization Drammatic Education)
- Primary School Teacher Training (programme PdF, M-ZS4, specialization Ecological Education)
- Primary School Teacher Training (programme PdF, M-ZS4, specialization French Language and Literature)
- Primary School Teacher Training (programme PdF, M-ZS4, specialization Music)
- Primary School Teacher Training (programme PdF, M-ZS4, specialization Mathematics)
- Primary School Teacher Training (programme PdF, M-ZS4, specialization German Language)
- Primary School Teacher Training (programme PdF, M-ZS4, specialization Russian Language)
- Primary School Teacher Training (programme PdF, M-ZS4, specialization Slovesné umění)
- Primary School Teacher Training (programme PdF, M-ZS4, specialization Special Pedagogy)
- Primary School Teacher Training (programme PdF, M-ZS4, specialization School Health Care)
- Primary School Teacher Training (programme PdF, M-ZS4, specialization Physical Education)
- Primary School Teacher Training (programme PdF, M-ZS4, specialization Všeobecný směr)
- Primary School Teacher Training (programme PdF, M-ZS4, specialization Art)
- Primary School Teacher Training (programme PdF, M-ZS5)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je získání rozšířených vědomostí a dovedností týkajících se práce s tabulkami a grafy. Obsahem předmětu je seznámení s tabulkovými editory, jejich rozšířenými funkcemi, podmíněným formátováním, dalšími integrovanými funkcemi tabulkových editorů včetně propojení a exportování do jiných formátů. Práce s grafy.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Základní operace s buňkami. (Typy buněk, pohyb po buňkách a zadávání dat, grafická úprava buňky…) 2. Formát buňky. (Textový, finanční, časový, číselný atd. formát buňky, nastavení parametrů…) 3. Vzorce. (Pravidla pro práci se vzorci, závorky, operátory, matematický zápis, definice…) 4. Funkce (1). (Základní funkce SUMA, PRŮMĚR, MIN, MAX, DNES, argument funkce, výběr buněk…) 5. Funkce (2) (Složitější funkce, podmínka KDYŽ, skládání /kombinace/ vzorců a funkcí, úprava…) 6. Grafy. (Tvorba grafu, definice a úprava jednotlivých položek grafu, přejmenování řad, barvy…) 7. Absolutní a relativní adresa buňky. (Absolutní a relativní adresování, změna adresy buňky, pojmenování buňky, význam…) 8. Podmíněné formátování. (Nastavení podmínek pro podmíněné formátování, význam a praktické použití, formát… ) 9. Práce s listy. (Vkládání, mazání a přesun listů v rámci jednoho či více sešitů, přejmenování…) 10. Filtry. (Práce s filtry, význam a použití, automatický filtr, definice výběru, nastavení…) 11. Definice řady. (Předdefinované řady, definice vlastní řady, výplňový úchyt, význam, funkce a použití…) 12. Konečná úprava tabulky a grafu. (Úprava grafu a tab., nastavení tisku, umístění grafu, propojení s ostatními dokumenty…)
- Assessment methods (in Czech)
- Vypracování seminární práce. Práce je příprava na výuku v oblasti, kterou pokrývá předmět a s využitím probíraných aplikací.
- Language of instruction
- Czech
- Teacher's information
- http://www.ped.muni.cz/wtech/index.php?pg=03_studium&sec=nssp
- Enrolment Statistics (Spring 2007, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/ped/spring2007/TE1MP_TAB