PdF:AJPV_EVAJB Úvod do e-learningu B - Informace o předmětu
AJPV_EVAJB Úvod do e-learningu B
Pedagogická fakultajaro 2009
- Rozsah
- 0/1/0. 1 hodina. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Aaron Marc Collier, B.A. (cvičící)
PhDr. Tamara Váňová (cvičící) - Garance
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková - Předpoklady
- Basic orientation in multimedia language learning tools and fast connection to the Internet.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Anglický jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Cíle předmětu
- By the end of this module, participants should be able to demonstrate the following:
1. Knowledge of basic terminology;
2. Ability to use the main features of various LMSs
3. Confidence in adapting an LMS for their own learning;
4. The ability to use the LMS for specific activities and learner groups;
5. A working knowledge of Moodle - as students, teachers and course designers. - Osnova
- 1. Basic terminology;
- 2. Most common LMSs;
- 3. First steps in Moodle;
- 4. Students' role;
- 5. Teachers' role;
- 6. Course designer's role.
- Literatura
- http://moodlinka.ped.muni.cz/course/view.php?id=1193
- 1. Feature Glossary: http://www.edutools.info/glossary.jsp?pj=4
- HRTOŇOVÁ, Nina a Anna VÁŇOVÁ. Pilotní kurzy : informačně metodická příručka. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2007, 50 s. ISBN 9788021042605. info
- HRTOŇOVÁ, Nina, Anna VÁŇOVÁ a Luděk MATYSKA. Projekt e-learning 2006 - pilotní kurzy. 2006, 4 s. Zpravodaj ÚVT MU, XVI, 4, 12-15. ISSN 1212-0901. info
- VÁŇOVÁ, Tamara. Blended Learning v prostředí Moodle při přípravě budoucích učitelů na PdF MU v Brně. In KVĚTOŇ, Karel. Trendy v e-learningu, Sborník konferenčních příspěvků. 1. vyd. Praha: ČVUT, 2005, 3 s. ISBN 80-01-03203-5. info
- RAMBOUSEK, Jiří, Tamara VÁŇOVÁ a Daniel MIKŠÍK. Ke koncepci elektronické podpory výuky v akademickém prostředí. In SOJKA, Petr a Tomáš PITNER. Sborník 2. ročníku konference o elektornické podpoře výuky SCO 2005. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, s. 237-242. ISBN 80-210-3699-0. URL info
- VÁŇOVÁ, Tamara. E-learningová podpora výuky angličtiny na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. In Pedagogický software 2004. 1. vyd. České Budějovice: Scientific Pedagogical Publishing, 2004, 3 s. ISBN 80-85645-49-1. info
- VÁŇOVÁ, Tamara. Zkušenosti s podporou distančních prvků při vzdělávání učitelů angličtiny na PdF MU v Brně. In LISALOVÁ, Jindra a Zuzana FREIBERGOVÁ. Distanční vzdělávání v České republice: Současnost a budoucnost. 1. vyd. Praha: Centrum pro studium vysokého školství NCDiV, 2004, s. 311-313. ISBN 80-86302-02-4. info
- PARKER, Roger C. Looking Good in Print. Translated by Tamara Váňová. 1. vyd. Brno: SoftPress, 2000, 320 s. Grafika a design. ISBN 80-902824-0-7. info
- GRAY, Daniel. Looking Good on the Web. Translated by Tamara Váňová. 1. vyd. Brno: SoftPress, 2000, 240 s. Reklama a design. ISBN 80-902824-1-5. info
- Metody hodnocení
- The course will be taught using the following methods:
1. Independent learning online;
2. Group-work (online);
3. Problem-solving;
4. Face-to-face teaching;
5. Peer evaluation of the presented outcomes (in the classroom as well as online during the follow-up phase); 6. Tutor's online feedback. - Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- http://moodlinka.ped.muni.cz
When the course has finished, students will be required to upload the audio-visual materials they have produced in other modules to the Moodle environment within a week after the end of the face to face sessions and post a peer evaluation in the forum during the following week. - Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2009/AJPV_EVAJB