PdF:AJ5414 Zážitkové učení ve výuce jazyk - Informace o předmětu
AJ5414 Zážitkové učení ve výuce jazyka na střední škole
Pedagogická fakultajaro 2019
- Rozsah
- 0/1/0. 12 hodin ve 2 blocích. 3 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Bronislav Sobotka (cvičící) - Garance
- PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ5414/01: So 9. 3. 8:00–13:50 učebna 53, So 11. 5. 8:00–13:50 učebna 60, B. Sobotka
- Předpoklady
- ! AJB_ELLT Zážitkové učení
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/20 - Mateřské obory/plány
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (angl.) (program PdF, B-SPE)
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (angl.) (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (angl.) (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Cíle předmětu
- The main goal of the course is to provide the students with the general theoretical background, easy to follow steps, practical examples and inspiration for those who might be considering to embark with their own students on a demanding but very rewarding journey of using experiential learning for English teaching.
- Osnova
- The first block will consist of a presentation - introduction to basic theoretical background and the main principles of experiential learning and the possibility to experience these principles and activities followed by discussion Before the second block there will be reading assignments for students to do and the second block will consist of students´ experiential learning activities and feedback.
- Literatura
- HANUŠ, Radek a Lenka CHYTILOVÁ. Zážitkově pedagogické učení. Vyd. 1. Praha: Grada, 2009, 192 s. ISBN 9788024728162. URL info
- PELÁNEK, Radek. Příručka instruktora zážitkových akcí. Vydání 1. Praha: Portál, 2008, 205 stran. ISBN 9788073673536. info
- BEARD, Colin a John P. WILSON. Experiential learning : a best practice handbook for educators and trainers. 2. ed. London: Kogan Page, 2006, v, 314. ISBN 9780749444891. info
- MARTIN, Andy, Daniel FRANC a Daniela SOBKOVÁ ZOUNKOVÁ. Outdoor and experiential learning : an holistic and creative approach to programme design. London: Gower, 2004, xv, 198. ISBN 056608628X. info
- Výukové metody
- Presentation, discussion, preparation and presentation of an experiential learning activity, reading, active participation in activities
- Metody hodnocení
- attendance reading assignments presentation of an experiential learning activities in the second block course
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět bude realizován pokud se přihlásí alespoň 15 studentů.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2019/AJ5414