PdF:JVp031 Němčina pro pedagogy - A - Informace o předmětu
JVp031 Němčina pro pedagogy - A
Pedagogická fakultajaro 2020
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Radim Herout (cvičící)
PhDr. Eva Šrámková (cvičící) - Garance
- Mgr. Radim Herout
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Fakultní oddělení celoškolských kateder – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jitka Autratová
Dodavatelské pracoviště: Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Fakultní oddělení celoškolských kateder – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- JVp031/01: Út 13:00–14:50 učebna 59, R. Herout
JVp031/02: St 15:00–16:50 učebna 59, E. Šrámková
JVp031/03: Út 15:00–16:50 učebna 59, R. Herout
JVp031/04: Út 11:00–12:50 učebna 59, R. Herout - Předpoklady
- JVp002 Vstupní test A2 - NJ || JVk002 Vstupní test A2 - NJ
Deutschkurs auf dem Sprachniveau B1 des Gemeinsamen europäischen Referenzrahmens. Die Studenten können die Hauptpunkte verstehen, wenn klare Standardsprache verwendet wird und wenn es um vertraute Dinge aus Arbeit, Schule, Freizeit usw. geht. Sie können sich einfach und zusammenhängend über vertraute Themen und persönliche Interessengebiete äußern. Sie können einfache und kurze Korrespondenz schreiben und Formulare ausfüllen, einfach und kurz über ihre Pläne und Ansichen sprechen. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Podmínkou zápisu je úspěšné absolvování předmětu JVp002. Počet míst v kurzu je limitován kapacitou pracoviště. - Mateřské obory/plány
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-AJ3S) (3)
- Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-CJ3S) (2)
- Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Dějepis se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-DE3S) (2)
- Dějepis se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Francouzský jazyk pro hospodářskou činnost (program PdF, B-FJHC) (2)
- Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-FJ3S) (3)
- Fyzika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-FY3S) (2)
- Fyzika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-HV3S) (2)
- Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Chemie se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-CH3S) (2)
- Chemie se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-MA3S) (2)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Občanská výchova a základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-OV3S) (2)
- Občanská výchova a základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství křesťanské výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Přírodopis se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-PR3S) (2)
- Přírodopis se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Ruský jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-RJ3S) (3)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (něm.) (program PdF, B-SPE)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Technická a informační výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Technická a informační výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TE3S) (2)
- Učitelství praktického vyučování (program PdF, B-SPE)
- Vizuální tvorba se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-VZ3S) (2)
- Výtvarná výchova a vizuální tvorba se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-VV3S) (3)
- Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Zeměpis se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Zeměpis se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-ZE3S) (2)
- Cíle předmětu
- Die Studenten lernen die erworbenen Sprachkenntnisse aktiv verwenden. Betont werden die Fertigkeiten mündliche Präsentation, Diskussion, Argumentation.
- Výstupy z učení
- Am Ende des Kurses können die Studierenden: - über vertraute Themen diskutieren - Hörtexte auf dem Niveau B1 verstehen; - Texte auf dem Niveau B1 verstehen; - E-Mails schreiben; - ausgewählte Grammatik auf dem Niveau B1 aktiv verwenden.
- Osnova
- Themenvorschläge: 1. Das deutsche und tschechische Schulsystem 2. Schultypen in Deutschland 3. Hochschulstudium, Masaryk-Universität, Pädagogische Fakultät 4. Mein Studienfach, Beruf Lehrer 5. Grammatik - Niveau B1
- Literatura
- doporučená literatura
- TECHMER, Marion et al. Wortschatz & Grammtik B1. Ismaning: Hueber Verlag, 224 s. ISBN 978-3-19-417493-1
- neurčeno
- HABERSACK CH., a PUDE, A. Menschen. Deutsch als Fremdsprache. Ismaning Deutschland: Hueber Verlag, 2013, 99 s. ISBN 978-3-19-301902-8. info
- Výukové metody
- Gruppenarbeit, Rollenspiele, Präsentieren, Feedback geben, kurze Schreibimpulse, Lesetechniken trainieren, Aussprachespiele
- Metody hodnocení
- Anforderungen: 1. Anwesenheit (1 Absenz erlaubt) und aktive Teilnahme 2. Aufgaben jede Woche 3. Präsentation 4. Lernaktivität vorbereiten 5. Portfolio
- Vyučovací jazyk
- Němčina
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Studijní materiály
Poznámka k ukončení předmětu: Jazykový kurz na úrovni B1 SERRJ (není určen pro začátečníky).
Předmět je vyučován každoročně. - Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
- Statistika zápisu (jaro 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2020/JVp031