RJ_BPp Bakalářská práce - Projekt
Pedagogická fakultajaro 2021
- Rozsah
- 0/0/1. Individuální konzultace. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. PhDr. Mgr. Simona Koryčánková, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Anastasija Sokolova, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Janina Krejčí, Ph.D. (cvičící) - Garance
- doc. PhDr. Mgr. Simona Koryčánková, Ph.D.
Katedra ruského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Helena Rytířová
Dodavatelské pracoviště: Katedra ruského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Předpoklady
- Předmět si zapisuje student, který bude psát bakalářskou práci na katedře ruského jazyka. Typicky ve čtvrtém semestru bakalářského studia.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 45 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/45, pouze zareg.: 0/45, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/45 - Mateřské obory/plány
- Lektorství cizího jazyka - ruský jazyk (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Ruský jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-RJ3S) (4)
- Cíle předmětu
- Seminář vychází ze zadaného tématu diplomové práce a je veden příslušným konzultantem. Diplomové práce studentů mohou být zaměřeny na lingvistiku, literaturu, vyjimecne, tj. ve srovnavacim aspektu na dějiny a realie. Student si zvolí tema a vyucujiciho podle svého zaměření. Učí se, jak projektovat práci a jak přistupovat ke studiu literatury. Zabývá se osvojením různých výzkumných technik a aplikuje je na vlastní projekt. V rámci seminářů studenti prezentují své projekty výzkumu a diskutují o nich.
- Výstupy z učení
- Absolvování tohoto kurzu zajistí, že student odevzdá projekt k bakalářské práci odsouhlasenou vedoucím. Student by tak měl být seznámen s požadavky, které na něj budou kladeny státní komisí při obhajobě.
- Osnova
- 1. Výběr a zaměření tématu.
- 2. Práce s citačními normami.
- 3. Výběr primární a sekundární literatury.
- 4. Zpracování projektu práce.
- Literatura
- ECO, Umberto a Ivan SEIDL. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc: Votobia, 1997, 271 s. ISBN 80-7198-173-7. info
- GAVORA, Peter. Úvod do pedagogického výzkumu. Translated by Vladimír Jůva. Brno: Paido, 2000, 207 stran. ISBN 8085931796. info
- MAŇÁK, Josef a Vlastimil ŠVEC. Cesty pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2004, 78 s. 188. ISBN 80-7315-078-6. info
- PELIKÁN, Jiří. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karolinum, 2007, 270 s. ISBN 9788071845690. info
- Holoušová, D., Krobotová, M. Diplomové a závěrečné práce. Olomouc: Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta, 2002, 117 s
- Výukové metody
- Studenti studují odbornou literaturu, citační normy, teoretickou přípravu. Prezentace projektu bakalářské práce, aktivní zapojení se do diskuse.
- Metody hodnocení
- Práce v průběhu celého semestru. Postupné zpracovávání dílčích úkolů a cílů stanovených v projektu bakalářské práce.
- Informace učitele
- Studenti budou prezentovat výsledky své práce v rámci výzkumného projektu. Prezentace projektu.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každý semestr.
Výuka probíhá každý týden. - Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
- Statistika zápisu (jaro 2021, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2021/RJ_BPp