PdF:AJ0405 Týmový výukový projekt - Informace o předmětu
AJ0405 Týmový výukový projekt
Pedagogická fakultajaro 2024
- Rozsah
- 0/0/3.3. týden. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D. (cvičící)
Ailsa Marion Randall, M.A. (cvičící) - Garance
- PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Předpoklady
- SOUHLAS
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (angl.) (program PdF, B-SPE) (2)
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-AJ3S) (4)
- Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE) (2)
- English Language for Education (program PdF, B-AJ3SA) (4)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE) (2)
- Lower Secondary School English Language Teacher Training (program PdF, N-AJ2A) (6)
- Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE) (2)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-AJ2) (6)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Cíle předmětu
- Hlavním cílem předmětu je umožnit studentům propojit poznatky získané studiem didaktiky angličtiny a dalších disciplín s praxí.
- Výstupy z učení
- Students are able to plan and realize nontraditional foreign language teaching.
Students are abnle to cooperate in a team
Students are able to evaluate their work. - Osnova
- The students will design and realize intensive courses, project teaching, project days and other activities. It is also possible to apply as assistants for the Frystak Intensive course
- Possibility 1: Students will participate in preparation and management of the Intensive Course for the English language students in Fryšták.
- Possibility 2: Students design and realize an intensive course, škola v přírodě, project day or a similar special event in their own context and present it at the faculty.
- Literatura
- MOON, Jennifer A. A handbook of reflective and experiential learning : theory and practice. 1st pub. London: Routledge Falmer, 2004, viii, 252. ISBN 9780415335164. info
- WICKS, Matt. Imaginative projects : a resource book of project work for young students. Cambridge: Cambridge University Press, 2000, 128 s. ISBN 0521668050. info
- HAINES, Simon. Projects :for the EFL Classroom : resource material for teachers. Walton-on-Thames: Nelson, 1989, 108 s. ISBN 0-17-555736-5. info
- Výukové metody
- projektová výuka
- Metody hodnocení
- Students who are assistants at the Intensive course at Fryšták work with the teachers during the preparatory stage as well as during the intensive experiential course.
Assessment criteria: responsible and reliable approach to all tasks, active participation in the project. - Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- V rámci kurzu studenti projektují a realizují intenzivní kurzy, projektové vyučování, projektové dny a podobné aktivity. Je možno se také zapojit do přípravy a realizace Intenzivního kurzu pro studenty anglického jazyka ve Fryštáku u Zlína (May 2022). Před registrací je nutno se domluvit s vedoucí katedry AJ, Světlanou Hanušovou, je-li volné místo na pozice asistentů ve Fryštáku.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (jaro 2024, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2024/AJ0405