FF:ISKM50 Digitální marketing - Informace o předmětu
ISKM50 Digitální marketing
Filozofická fakultapodzim 2021
- Rozsah
- 1/1/0. 5 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- Ing. Markéta Šugarová (přednášející)
PhDr. Ladislava Zbiejczuk Suchá, Ph.D. (cvičící) - Garance
- PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Katedra informačních studií a knihovnictví – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Alice Lukavská
Dodavatelské pracoviště: Katedra informačních studií a knihovnictví – Filozofická fakulta - Rozvrh
- Po 18:00–19:40 D31
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 25 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/25, pouze zareg.: 0/25, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/25 - Mateřské obory/plány
- Informační studia a knihovnictví (program FF, B-IS) (2)
- Informační studia a knihovnictví (program FF, B-ISK_) (5)
- Informační studia a knihovnictví (program FF, N-IS) (2)
- Informační studia a knihovnictví (program FF, N-ISK_) (5)
- Cíle předmětu
- Cíle předmětu: Předmět dává studentům rozhled v oblasti digitálního marketingu. Věnuje se nejdůležitějším problémům a součástem digitálního marketingu (DM) a přináší studentům solidní základ pro pozdější hlubší rozvoj ve vybraných marketingových kanálech. Obsahem výuky jsou jednak hlavní principy, které se v DM uplatňují, a také konkrétní oblasti DM - od významu a funkcí webu přes analytiku, marketingové kanály (SEO, PPC, sociální sítě a další) až po základy spolupráce mezi marketingovým odborníkem a jeho klientem.
- Osnova
- 1. Úvod - digitální marketing a jeho hlavní principy. 2. Proč a jak stanovit cíle, výzkum a strategie. 3. Základy digitální analytiky - Google Analytics. 4. Web, jeho použitelnost a optimalizace konverzní cesty. 5. SEO - optimalizace pro vyhledávače. 6. Obsahový marketing a copywriting. 7. PPC - Google Ads, Seznam Sklik, zbožové srovnávače. 8. Display reklama. 9. Sociální sítě a reklama na nich. 10. Emailový marketing. 11. PR a komunikace. 12. Jak spojit jednotlivé kanály dohromady, vztah mezi marketérem a klientem. 13. Prezentace skupinových projektů.
- Literatura
- doporučená literatura
- The Beginners Guide to SEO https://moz.com/beginners-guide-to-seo
- Google Analytics for Beginners https://analytics.google.com/analytics/academy/course/6
- ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva : návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. 1st ed. Jihlava: Baroque Partners, 2014, 211 s. ISBN 9788087923016. info
- HAZDRA, Adam. Skvělé služby : jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 160 s. ISBN 9788024747118. URL info
- FORET, Miroslav. Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 121 s. ISBN 9788025121832. info
- neurčeno
- The PPC Guide for Beginners http://www.wordstream.com/blog/ws/2013/07/30/ppc-guide-for-beginners-1
- KRUG, Steve. Don't Make Me Think, Revisited: A Common Sense Approach to Web Usability. 3rd ed. New York: New Riders, 2014, 216 s. ISBN 978-0-321-96551-6. info
- Výukové metody
- Aktivní účast na seminářích, samostatné studium.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět v semestru podzim 2020 bude vyučovat Ing. Markéta Bartoníčková (marketabartonickova@gmail.com).
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/podzim2021/ISKM50