SJI2B905X Doplňková poslechová cvičení II

Filozofická fakulta
jaro 2015
Rozsah
0/2/0. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Milada Malá, Ph.D. (přednášející)
Garance
doc. PhDr. Eva Lukavská, CSc.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Milada Malá, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
El objetivo del curso es perfeccionar la comprensión auditiva.
Cílem kurzu je zdokonalit auditivní kompetence.
Osnova
  • Se trata de una asignatura impartida por medio del sistema informativo (IS). El curso consta de dos partes: 1. En la primera parte se ofrece una serie de audiciones de diversos textos literarios y enlaces de varias cadenas de radio español que pueden ser aprovechadas para practicar la comprensión auditiva durante todo el semestre de acuerdo con las posibilidades, necesidades e interés del estudiante. 2. La segunda parte está dividida en 5 unidades temáticas que se relacionan con los temas estudiados en la asignatura obligatoria de Jazykový seminář II. y de esta manera la complementan. Estas unidades comprenden un total de 8 pruebas de audición.
  • Kurz je vyučován prostřednictvím e-lerningu, jehož první část je určena k procvičování a druhá k ověření získaných dovedností.
Literatura
  • Rodríguez, María: Español por destrezas, Escucha y aprende, SGEL 2002, ISBN: 9788471439819
Výukové metody
e-learning
Metody hodnocení
Para aprobar la asignatura hay que cuplir dos requisitos: 1. Completar las 8 pruebas de la segunda parte del curso con un mínimo de 60 puntos de 100. 2. Examen escrito al final del semestre.
Pro úspěšné absolvování předmětu je nutné uspět v průběžném testu i u závěrečné písemné zkoušky.
Vyučovací jazyk
Španělština
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2009, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019.