Studijní program: Speciální pedagogika - Diskuse
obracím se na Vás s prosbou. Letos jsem ve třetím ročníku bakalářského studia obor pedagogika volného času, a budu mít státnice až v lednu, kvůli situaci ohledně covid-19. Chtěla bych se tedy příští rok v roce 2022 zajímat o váš rozdílový kurz speciální pedagogiky, abych se mohla potom hlásit na navazující magisterský obor na speciální pedagogiku/speciální pedagogika pro učitele. Chtěla bych se tedy zeptat, zda je možné si v příštím roce k Vám podat přihlášku na navazující magisterské studium speciální pedagogiky, pokud budu mít jen titul z bc - pedagogika volného času, ale rozdílový kurz budu teprve absolvovat, nebo musím počkat další rok, a až poté se k Vám hlásit? Snad jste můj dotaz pochopila. A další dotaz je - je možné si podat přihlášku na navazující magisterský obor speciální pedagogika pro učitele, pokud budu mít absolvovaný rozdílový kurz u Vás na fakultě? + na jaký navazující obor u vás na fakultě se dá hlásit s bc. pedagogika volného času a je možné se hlásit na navazující magisterský obor i pokud budu mít bc. pedagogika volného času a SZZ z pedagogiky a psychologie?
Předem děkuji za odpověď,
s pozdravem,
Šárka Matyášová.
Dobrý večer, vážená studentko,
zasílám Vám informace k přijímacímu řízení na KSIP:
Podmínky přijímacího řízení do studijních programů Katedry speciální a inkluzivní pedagogiky – 2021/2022
Bakalářské programy Speciální pedagogika, Logopedie, Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání:Stávající písemný Test studijních předpokladů;
Konání TSP bude prominuto při splnění následující podmínky:
• Umístění na 1. - 5. místě v krajském kole Studentské odborné činnosti v sekci Pedagogika, psychologie, sociologie a problematika volného času nebo účast v celostátním kole Studentské odborné činnosti v sekci Pedagogika, psychologie, sociologie a problematika volného času.
Navazující magisterské programy Speciální pedagogika pro učitele základních a středních škol; Speciální pedagogika (studijní plány 3 – specializace poruchy chování, 4 – specializace mentální postižení a poruchy autistického spektra, 5 – specializace souběžné postižení víc vadami, 6 - specializace andragogika):
• SZZ na bakalářské úrovni z inkluzivní speciální pedagogiky/speciální pedagogiky;
• přijímací test Inkluzivní speciální pedagogika - 50 otázek s minimální hranici 15 bodů.
Navazující magisterský program Speciální pedagogika studijní plán 2 - specializace oftalmopedie
• SZZ na bakalářské úrovni z Inkluzivní speciální pedagogiky/Speciální pedagogiky/Klinické rehabilitace binokulárního vidění
• přijímací test Inkluzivní speciální pedagogika oftalmopedie - 50 otázek s minimální hranicí 15 bodů.
Navazující magisterský program Speciální pedagogika – studijní plán 1 specializace Logopedie a surdopedie:
• SZZ na bakalářské úrovni z inkluzivní speciální pedagogiky a SZZ na bakalářské úrovni z logopedie a surdopedie;
• přijímací test Inkluzivní speciální pedagogika - 50 otázek s minimální hranicí 15 bodů.
Navazující magisterský program Logopedie:
• SZZ na bakalářské úrovni z inkluzivní speciální pedagogiky a SZZ na bakalářské úrovni z logopedie a surdopedie;
• přijímací test Inkluzivní speciální pedagogika - 50 otázek s minimální hranicí 15 bodů;
• přijímací test Logopedie a surdopedie - 40 otázek a minimální hranice 10 bodů.
Prominutí přijímací zkoušky navazujících magisterských programů:
Přijímací zkouška může být prominuta uchazečům, kteří v aktuálně probíhajícím akademickém roce studují v jarním semestru v bakalářském studijním programu na Pedagogické fakultě MU, hlásí se do navazujícího magisterského programu s přímou návazností na bakalářský studijní program, který aktuálně studují, a jejichž studijní průměr v tomto studiu ke stanovenému datu je nižší nebo roven 1,50 (dle článku 17 odst. 2 Studijního a zkušebního řádu MU – počítá Informační systém MU).
Co se táče studijního navazujícího programu Sociální pedagogika, ten je nabízen na Katedře sociální pedagogiky PdF MU.
Bližší informace získáte na webových stránkách PdF MU a příslušných katedrách.
V případě dalších dotazů neváhejte znovu napsat. Přeji Vám hezké dny a pevné zdraví, Ilona Fialová
děkuji za odpověď. Chtěla bych se ještě tedy zeptat, pokud postoupím rozdílový kurz speciální pedagogiky u Vás na fakultě, je tedy potom možné se hlásit na navazující magisterské studium speciální pedagogiky?
A další otázka, která nebyla zodpovězena. Pokud budu plnit rozdílový kurz od března - června, a budu se hlásit na navazující magisterský obor speciální pedagogiky, je potom možné nastoupit od září na navazující program, pokud splním všechny podmínky - vím, že k příjímaní je potřeba dodat diplom z bakalářského studia, ale abych se mohla hlásit, kurz teprve budu absolvovat, tudiž je možné, že bude zohledněno to, že studuji kurz a po absolvování budu mít znalosti z bakalářského studia?
Děkuji za odpověď,
snad moc otázku chápete.
S pozdravem.
Šárka Matyášová.
Dobrý den, vážená slečno Matyášová, diskutovala jsem Váš dotaz s paní doc. PhDr. D. Opatřilovou, Ph.D., která je garantkou CŽV. Dle jejího sdělení se můžete přihlásit do Rozdílového kurzu:
Rozdílový kurz speciální pedagogiky pro absolventy bakalářského studia pedagogického zaměření (dle Čl. 3 odst. 4 - Řád celoživotního vzdělávání MU v Brně)
Kurz je určený absolventům bakalářského nebo magisterského studia, kteří chtějí podat přihlášku na navazující magisterský studijní program speciální pedagogika. Svým zaměřením bakalářského nebo magisterského studia nesplňují podmínky pro podání přihlášky (vystudovaný obor speciální pedagogika v bakalářském studiu), ale z důvodů zaměstnání je na nich toto studium požadováno.
Požadované předpoklady uchazeče: Absolvent bakalářského nebo magisterského studia pedagogického zaměření.
Jedná se o absolventy bakalářského nebo magisterského studia: učitelství pro mateřské školy, vychovatelství, sociální pedagogika, sociální práce, učitelství pro 1. stupeň ZŠ, učitelství pro 2. stupeň ZŠ, ergoterapie, fyzioterapie.
Profil absolventa: absolvent bakalářského studia s rozšířeným studiem speciální pedagogiky.
Co se týče Navaz. mag. a přijímacího řízení, mohla byste se domluvit s vedoucí CŽV paní Mgr. Kubíčkovou - bude lepší jí zavolat přes Teams, je velmi ochotná a vstřícná - sdělí Vám veškeré podrobnosti.
Přeji Vám hezký den a pevné zdraví, Ilona Fialovákončím nyní na PedF MU bakalářský stupeň speciální pedagogiky, specializace psychopedie, somatopedie. Je možné v navazujícím magisterském studiu studovat specializaci poruchy chování? Děkuji za odpověď S. Krčálová
Dobrý den, vážená paní Mgr. Krčálová,
zdravím Vás a zasílám informace k přijímacímu řízení:
Podmínky přijímacího řízení do studijních programů Katedry speciální a inkluzivní pedagogiky – 2021/2022
Bakalářské programy Speciální pedagogika, Logopedie, Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání:
Stávající písemný Test studijních předpokladů;
Konání TSP bude prominuto při splnění následující podmínky:
• Umístění na 1. - 5. místě v krajském kole Studentské odborné činnosti v sekci Pedagogika, psychologie, sociologie a problematika volného času nebo účast v celostátním kole Studentské odborné činnosti v sekci Pedagogika, psychologie, sociologie a problematika volného času.
Navazující magisterské programy Speciální pedagogika pro učitele základních a středních škol; Speciální pedagogika (studijní plány 3 – specializace poruchy chování, 4 – specializace mentální postižení a poruchy autistického spektra, 5 – specializace souběžné postižení víc vadami, 6 - specializace andragogika):
• SZZ na bakalářské úrovni z inkluzivní speciální pedagogiky/speciální pedagogiky;
• přijímací test Inkluzivní speciální pedagogika - 50 otázek s minimální hranici 15 bodů.
Navazující magisterský program Speciální pedagogika studijní plán 2 - specializace oftalmopedie
• SZZ na bakalářské úrovni z Inkluzivní speciální pedagogiky/Speciální pedagogiky/Klinické rehabilitace binokulárního vidění
• přijímací test Inkluzivní speciální pedagogika oftalmopedie - 50 otázek s minimální hranicí 15 bodů.
Navazující magisterský program Speciální pedagogika – studijní plán 1 specializace Logopedie a surdopedie:
• SZZ na bakalářské úrovni z inkluzivní speciální pedagogiky a SZZ na bakalářské úrovni z logopedie a surdopedie;
• přijímací test Inkluzivní speciální pedagogika - 50 otázek s minimální hranicí 15 bodů.
Navazující magisterský program Logopedie:
• SZZ na bakalářské úrovni z inkluzivní speciální pedagogiky a SZZ na bakalářské úrovni z logopedie a surdopedie;
• přijímací test Inkluzivní speciální pedagogika - 50 otázek s minimální hranicí 15 bodů;
• přijímací test Logopedie a surdopedie - 40 otázek a minimální hranice 10 bodů.
Prominutí přijímací zkoušky navazujících magisterských programů:
Přijímací zkouška může být prominuta uchazečům, kteří v aktuálně probíhajícím akademickém roce studují v jarním semestru v bakalářském studijním programu na Pedagogické fakultě MU, hlásí se do navazujícího magisterského programu s přímou návazností na bakalářský studijní program, který aktuálně studují, a jejichž studijní průměr v tomto studiu ke stanovenému datu je nižší nebo roven 1,50 (dle článku 17 odst. 2 Studijního a zkušebního řádu MU – počítá Informační systém MU).
příští rok bych chtěla studovat nMgr. v kombinované formě se specializací na logo a surdo. Zároveň mě zaujala nabídka CŽV na dvousemestrální doplnění specializace o etopedii. Výuka ovšem probíhá také v pátky a soboty stejně jako nMgr. Zajímá mě, jak se řeší případné absence, popř. zda je vhodné kombinovat CŽV s kombinovaným studiem.
Děkuji, Jirků
vážená slečno Jirků,
zdravím Vás a k Vašemu dotazu sděluji, že co se týče docházky do výuky, vždy záleží na předmětu, který si zvolíte. Každý předmět má uvedeno v "Doplňujících údajích předmětu", jaký je požadavek na docházku. Také by asi nemělo smysl zapsat si Specializaci - etopedie a nenavštěvovat výuku. Připomínám, že studium v CŽV je placená forma studia. Jakou formu studia zvolíte však opravdu záleží jen na Vás. Přeji Vám hezké dny a správné rozhodnutí. S pozdravem, Ilona Fialová
zdravím Vás a v případě dalších dotazů, neváhejte znovu napsat. Přeji hezké dny, Ilona Fialová
Dobrý den,
mám ukončené bakalářské studium Speciální pedagogika-komunikační techniky (SZZ logopedie, surdopedie, test z inkluzivní pedagogiky), pro magisterské studium jsem zvolila obor Speciální pedagogika (Specializace 2 - oftalmopedie). Chtěla bych se zeptat, jestli toto vzdělání mohu využít i v MŠ/ ZŠ, popř. jestli po dokončení budu také speciální pedagog.
Honzová
zdravím Vás a sděluji, že po absolvování nav. mag. studia budete speciální pedagožka, poradenského směru, V zákoně o pedagogických pracovnících (563/2004 Sb.), si můžete vyhledat, kde se můžete uplatnit. Přeji Vám hezké léto, s pozdravem, Ilona Fialová
zdravím Vás a sděluji, že si můžete vybrat jazyk při studiu navazujícího magisterského studia SP. Nabízen je jazyk anglický a německý. Přeji Vám hodně úspěchů v přijímacím řízení a pevné zdraví. S pozdravem, Ilona Fialová
na NMgr. kom. studiu studovat i jiný jazyk než Aj nebo Nj. V bakalářském studiu jsem totiž měla ruštinu.
Děkuji.
zdravím Vás a sděluji, že se ve studijních programech SP nabízí pouze anglický a německý jazyk. Také jsem Vám odepisovala mailem.
Přeji Vám hezké letní dny, Ilona Fialová
mám vystudovanou specializaci Somatopedie - Psychopedie v bakalářském studiu. V budoucnu bych se však ráda věnovala především specifickým poruchám učení. Poradila byste mi prosím, jakou specializaci v navazovacím Mgr. studiu vybrat, abych se abych se SPU mohla profesně věnovat?
Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem Alena Tomešová
zdravím Vás a sděluji k Vašemu dotazu, že specializace SPU se může zvolit s každým programem SP v nav. mag. studiu. Jde o volitelnou specializaci, ale váže se na ni další praxe, kterou musíte splnit, abyste mohla přistoupit ke SZZ ze SPU. Přeji Vám hezké dny, s pozdravem, Ilona Fialová
zdravím Vás a sděluji, že oba programy zaměřené na Logopedii, umožňují absolventům následně se stát klinickým logopedem. Podmínkou jsou bakalářské i magisterské SZZ z L+S. Přeji Vám hezké předvánoční dny, s pozdravem, Ilona Fialová
Momentalne studuji na navazujícím magisterském studiu v prvnim semestru mentální postiženi a PAS a chtela bych prestoupit na etopedii, je to mozne, protoze mame s ostatnimi specializacemi vsechny predmety stejne krome jednoho? Neni mozne nejak zažádat o výjimku? Studovala jsem rozdilovy kurz specialni pedagogiky, ktery byl zaměřeny na etopedii, tudíž si nejsem jista, zda to jde i bez znovu vykonání přijímacích zkousek.
Dekuji za odpoved.
vážená slečno Bc. Matyášová,
zdravím Vás a doporučuji Váš dotaz s paní doc. PhDr. Věrou Vojtovou, Ph.D., vedoucí Katedry speciální a inkluzivní pedagogiky. Můžete se nejdříve domluvit e-mailem: vojtova@ped.muni.cz
Přeji Vám příjemný adventní čas, s pozdravem, Ilona Fialová
zdravím Vás a sděluji, že je možné absolvovat Rozdílový kurz SP pro absolventy bakalářského studia pedagogického zaměření. Týká se tedy i Vašeho oboru Sociální pedagogika. Vypisuje se každý semestr. Podrobnosti na webu PdF – Celoživotní vzdělávání. Přeji hezké dny, Ilona Fialová
Dobrý den!
Končím bakalářské studium speciální pedagogiky se specializací logopedie a surdopedie. Stále nevím, zda si mám dále vybrat studium Logopedie, nebo logopedii a surdopedii v rámci speciální pedagogiky. Již jsem se dočetla, že klinickým logopedem se mohu stát v obou případech, ale zajímá mě, jaké konkrétní další pozice mohu vykonávat s jednotlivými programy a jestli studium jednoho z programů vylučuje nějakou práci, kterou může vykonávat absolvent druhého programu. Děkuji.Dobrý den,
slečno Vlahová,
zdravím Vás a sděluji informace, které jsou uvedeny na webových stránkách PdF MU.
Uplatnění absolventů programu Speciální pedagogika:
Po absolvování studia naleznete uplatnění především v resortu školství na poradenských pozicích (školské poradenské zařízení a školní poradenské pracoviště), jako vyučující pak můžete působit i v mateřských školách.
Studium zakládá kvalifikaci i pro působení ve zdravotnictví (nelékařské profese), v resortu práce a sociálních věcí (sociální služby, sociálněprávní ochrana dětí a mladistvých) nebo v resortu spravedlnosti.
Uplatnění absolventů programu Logopedie:
Po úspěšném ukončení studia můžete působit v rezortu školství na poradenských pozicích ve speciálně pedagogických centrech i pedagogicko-psychologických poradnách, nebo jako speciální pedagogové na běžných základních či speciálních školách.
Přeji Vám hezké dny a v případě dalších dotazů neváhejte napsat.
hezké dny, Ilona Fialová
chtela bych se zeptat,zde existuje nejaka sance dodatecne slozit Bc. SZZ ze surdopedie??
V roce 2012 jsem na MU ukoncila studium
Specializace v pedagogice - PdF B-SPE Specializace v pedagogice, bakalářský studijní program - PdF SP3 Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
bakalářské prezenční dvouoborové a PdF VZ3 Pedagogické asistentství výchovy ke zdraví pro základní školy bakalářské prezenční dvouoborové.
Rada bych si dokoncila Mgr. studium specialni pedagogiky-logopedie,bohuzel mi chybi SZZ ze Surdopedie.
zdravím Vás a k Vašemu dotazu sděluji, že je nutné, abyste měla SZZ bakalářské z Logopedie a surdopedie, následně pak můžete studovat tento obor v nav. mag. studiu. Dosáhnout SZZ v celoživotním studiu nelze. Můžete se ještě poradit s garantkou oboru Surdopedie, paní PhDr. Lenkou Doležalovou, Ph.D. (29868@muni.cz). Přeji Vám hezké dny, Ilona Fialová
mám prosím dotaz ohledně toho, zda je možné nastoupit do navazujícího magisterského studia, když mám absolvované bakalářské studium z jiného oboru nepedagogického zaměření? Velmi mě totiž zaujala 4. specializace na mentální postižení a poruchy autistického spektra, poněvadž jsem se ve své magisterské diplomové práci zabývala výzkumem se zaměřením na poruchu autistického spektra a chci v této oblasti získat hlubší odbornou expertízu pro následné profesní uplatnění v této oblasti. Já jsem ve svém magisterském studiu v oboru informační studia a knihovnictví absolvovala profilaci pedagogického zaměření s hlubším aspektem na vzdělávací technologie, ze kterého jsem následně získala osvědčení. Je možné v mém případě absolvovat rozdílový kurz ze speciální pedagogiky pro následné magisterské studium se zaměřením na 4.specializaci?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, vážená paní Mgr. Světnicová,
zdravím Vás a zasílám informace k přijímacímu řízení na KSIP:
Podmínky přijímacího řízení do studijních programů Katedry speciální a inkluzivní pedagogiky
Bakalářské programy Speciální pedagogika, Logopedie, Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání:
Stávající písemný Test studijních předpokladů;
Konání TSP bude prominuto při splnění následující podmínky:
• Umístění na 1. - 5. místě v krajském kole Studentské odborné činnosti v sekci Pedagogika, psychologie, sociologie a problematika volného času nebo účast v celostátním kole Studentské odborné činnosti v sekci Pedagogika, psychologie, sociologie a problematika volného času.
Navazující magisterské programy Speciální pedagogika pro učitele základních a středních škol; Speciální pedagogika (studijní plány 3 – specializace poruchy chování, 4 – specializace mentální postižení a poruchy autistického spektra, 5 – specializace souběžné postižení víc vadami, 6 - specializace andragogika):
• SZZ na bakalářské úrovni z inkluzivní speciální pedagogiky/speciální pedagogiky;
• přijímací test Inkluzivní speciální pedagogika - 50 otázek s minimální hranici 15 bodů.
Navazující magisterský program Speciální pedagogika studijní plán 2 - specializace oftalmopedie
• SZZ na bakalářské úrovni z Inkluzivní speciální pedagogiky/Speciální pedagogiky/Klinické rehabilitace binokulárního vidění
• přijímací test Inkluzivní speciální pedagogika oftalmopedie - 50 otázek s minimální hranicí 15 bodů.
Navazující magisterský program Speciální pedagogika – studijní plán 1 specializace Logopedie a surdopedie:
• SZZ na bakalářské úrovni z inkluzivní speciální pedagogiky a SZZ na bakalářské úrovni z logopedie a surdopedie;
• přijímací test Inkluzivní speciální pedagogika - 50 otázek s minimální hranicí 15 bodů.
Navazující magisterský program Logopedie:
• SZZ na bakalářské úrovni z inkluzivní speciální pedagogiky a SZZ na bakalářské úrovni z logopedie a surdopedie;
• přijímací test Inkluzivní speciální pedagogika - 50 otázek s minimální hranicí 15 bodů;
• přijímací test Logopedie a surdopedie - 40 otázek a minimální hranice 10 bodů.
Prominutí přijímací zkoušky navazujících magisterských programů:
Přijímací zkouška může být prominuta uchazečům, kteří v aktuálně probíhajícím akademickém roce studují v jarním semestru v bakalářském studijním programu na Pedagogické fakultě MU, hlásí se do navazujícího magisterského programu s přímou návazností na bakalářský studijní program, který aktuálně studují, a jejichž studijní průměr v tomto studiu ke stanovenému datu je nižší nebo roven 1,50 (dle článku 17 odst. 2 Studijního a zkušebního řádu MU – počítá Informační systém MU).
moc děkuji za shrnující poskytnuté informace ke studijnímu programu. Pochopila jsem tedy správně, že pro navazující magisterské studium se specializací 4 je nutné absolvovat SZZ na bakalářské úrovni z inkluzivní speciální pedagogiky. A v této souvislosti se chci zeptat, jestli by byl uznatelný rozdílový kurz speciální pedagogiky pro bakalářské studenty pedagogického zaměření pro doplnění znalostí pro následné magisterské studium, abych nemusela znovu absolvovat celé bakalářské studium? Já sice prozatím nemám pedagogické zaměření, ale absolvuji pedagogické minimum nad rámec mého vystudovaného oboru. Bylo by to uznatelné pro tento rozdílový kurz ze speciální pedagogiky pro následné magisterské studium?
Předem děkuji za odpověď.
zdravím Vás a jak vyplynulo z již zaslaných informací, je nutné, abyste měla vystudovaný pedagogický bakalářský program, ukončený SZZ. Pedagogické minimum tento požadavek nesplňuje.
Přeji Vám hezké letní dny, s pozdravem, Ilona Fialová
možná už to tady někde zaznělo, ale chtěla jsem se Vás zeptat, zda je možné se přihlásit k Vám na navazující magisterské studium Speciální pedagogiky, pokud mám absolvovaný obor Sociální pedagogiky se zaměřením na etopedii, bakalářský. Mezi státnicovými předměty jsem měla speciální pedagogiku a etopedii (dále pak obecnou a sociální pedagogiku, psychologii výchovy a výchovné poradenství). Pokud by nebylo možné se k Vám hlásit hned, můžete mi poradit nějaký vyrovnávací kurz. Děkuji.
S přáním krásného dne,
Bc. M. Hviezdická
Dobrý den, vážená uchazečko,
zdravím Vás a sděluji informace ohledně přijímacího řízení na naší katedru:
Podmínky přijímacího řízení do studijních programů Katedry speciální a inkluzivní pedagogiky
Bakalářské programy Speciální pedagogika, Logopedie, Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání:Stávající písemný Test studijních předpokladů;
Konání TSP bude prominuto při splnění následující podmínky:
• Umístění na 1. - 5. místě v krajském kole Studentské odborné činnosti v sekci Pedagogika, psychologie, sociologie a problematika volného času nebo účast v celostátním kole Studentské odborné činnosti v sekci Pedagogika, psychologie, sociologie a problematika volného času.
Navazující magisterské programy Speciální pedagogika pro učitele základních a středních škol; Speciální pedagogika (studijní plány 3 – specializace poruchy chování, 4 – specializace mentální postižení a poruchy autistického spektra, 5 – specializace souběžné postižení víc vadami, 6 - specializace andragogika):
• SZZ na bakalářské úrovni z inkluzivní speciální pedagogiky/speciální pedagogiky;
• přijímací test Inkluzivní speciální pedagogika - 50 otázek s minimální hranici 15 bodů.
Navazující magisterský program Speciální pedagogika studijní plán 2 - specializace oftalmopedie
• SZZ na bakalářské úrovni z Inkluzivní speciální pedagogiky/Speciální pedagogiky/Klinické rehabilitace binokulárního vidění
• přijímací test Inkluzivní speciální pedagogika oftalmopedie - 50 otázek s minimální hranicí 15 bodů.
Navazující magisterský program Speciální pedagogika – studijní plán 1 specializace Logopedie a surdopedie:
• SZZ na bakalářské úrovni z inkluzivní speciální pedagogiky a SZZ na bakalářské úrovni z logopedie a surdopedie;
• přijímací test Inkluzivní speciální pedagogika - 50 otázek s minimální hranicí 15 bodů.
Navazující magisterský program Logopedie:
• SZZ na bakalářské úrovni z inkluzivní speciální pedagogiky a SZZ na bakalářské úrovni z logopedie a surdopedie;
• přijímací test Inkluzivní speciální pedagogika - 50 otázek s minimální hranicí 15 bodů;
• přijímací test Logopedie a surdopedie - 40 otázek a minimální hranice 10 bodů.
Pro absolventy bakalářského studia pedagogického zaměření nabízíme rozdílový kurz, který je uveden na webových stránkách PdF MU - Celoživotní vzdělávání - Nabídka kurzů.
Přeji Vám hezké dny, s pozdravem Ilona Fialová