28. 11. 2021 18:43nové
Dobrý den,
Ráda bych se zeptala, zda je pro mne vhodný tento obor. Bc mám z oborů speciální pedagogika a výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání a nyní již rok pracuji jako učitelka v MŠ. Ráda bych si dodělala magisterský titul. Na PDF pro předškolní pedagogiku “nemám kvalifikaci” tudíž hledám alternativu. Děkuji za odpověď
Ivana Böhmová
23. 11. 2022 08:34nové
Dobrý den,
mě tento obor zaujal a budu si podávat přihlášku. Získám někde doporučenou literaturu k nastudování k přijímacím zkouškám? Jaké předpoklady jsou u přijímacích zkoušek ověřovány?
Moc děkuji,
Ivana Böhmová
Martina Koldánová
16. 1. 2023 17:19nové
Dobrý den pane docente,
Prosím, jaké je uplatnění po dokončení magisterského studia Pedagogiky ve školských zařízení? Je možné po ukončení studia učit na střední pedagogické škole? Moc Vám děkuji za odpověď, s pozdravem Martina Bursíková
17. 1. 2023 10:14nové

Vážená kolegyně,

mgr. studium Pedagogika na ÚPV není bohužel koncipováno jako učitelský obor. Tzn. na Vaši otázku je negativní odpověď. Důležitou součástí mgr. studia u nás jsou nicméně oblasti školské pedagogiky, vzdělávací politiky a řízení škol. Lze předpokládat, že pokud byste si někde případně k tomu doplňovala tzv. pedagogické minimum pro učitelství pedagogiky v rámci celoživotního vzdělávání, řada kurzů (obecná pedagogika, obecná didaktika atd.) by Vám pravděpodobně byla uznána.
S pozdravem
M. Sedláček
16. 10. 2023 03:56nové

Vážený pane docente, poradíte mi prosím, kde najdu jak vypadá rozvrh při prezenčním studiu?
Jsou přednášky povinné? Popřípadě, lze se například po úspěšném ukončení 1. Semestru přehlásit na kombinované studium, pokud bych prezenční studium nezvládala časově?

Moc vám děkuji za odpověď.
27. 10. 2023 15:54nové
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda-li bude v dalším školním roce otevřena možnost kombinovaného studia pro obor PEDAGOGIKA? V nabídce přihlášek vidím dostupné pouze přihlášky pro prezenční studium.
Děkuji za odpověď
28. 10. 2023 18:30nové