26. 10. 2008 21:41nové
Administrativa (doklady, platby atd.)
Karla Kuželová
4. 8. 2014 11:45nové
ISIC

Dobrý den
Dnes mi přišel email že mi ještě nedošla platba za ISIC kartu na účet MU.
Jelikož jsem věděla že jsem zaplatila podívala jsem se na svůj účet a všimla si
že u Variabilního symbolu jsem špatně zapsala poslední číslo. Dá se to nějak
opravit? Nebo to musím zaplatit znovu?

Děkuji za Odpověď.
4. 8. 2014 12:27nové

Dobrý deň,

pošlite nám email na prihlaska@muni.cz a doložte doklad o platbe (foto/scan
platobného príkazu tak, aby bolo vidno z akého účtu a pod akým VS ste platili).
Platbu dohľadáme a prevedieme na vašu objednávku.
Karla Kuželová
4. 8. 2014 12:56nové
Ještě jednou Vám moc děkuji za odpověď.
Email jsem Vám poslala. Doufám že bude vše v pořádku a následně se to vyřeší:-)
Karla Kuželová
8. 8. 2014 19:18nové

Dobrý den
Na Vaši radu jsem poslala email s fotem platebního příkazu na email
prihlaska@.... před 4 dny a od té doby se nic nezměnilo. Psala jsem tam i email
s dotazem jestli ta druhá fotka došla a byla dost přehledná a nikdo mi na to
neodpověděl.
Chápu že máte hodně práce. Ale jen by mě zajímalo jestli bylo vše v pořádku a
platba se dohledala=objednávka byla zaplacena.

Děkuji za odpověď:-)
8. 8. 2014 19:29nové

Dobrý deň,

váš email si prevzal kolega (viď podpis pod prvou odpoveďou, ktorú vám odoslal),
takže ja do toho nesmiem už zasahovať.
Všetky vaše došlé emaily vizuálne evidujem, ale reagovať nesmiem (proste
hierarchia deľby práce, nič osobné : )

"Problémom" u vás je to, že ten variabilný symbol, ktorý ste omylom uviedli,
existuje. Je to iná objednávka, inej osoby, ktorú ste jej vlastne čiastočne
zaplatili (vo býške vašich 150,- Kč).
Z účtovných dôvodov nesmieme previesť platbu z objednávky, ak tam nie je
preplatok. Takže ekonomické oddelenie musí skontaktovať toho, kto má založenú
danú objednávku a vyzvať ho k úhrade (príp. k vysloveniu nezáujmu o objednávku).
Až potom vašu platbu prevedieme na vašu objednávku.

Je to zrejme na pohľad byrokratické, ale z účtovného hľadiska to takto musí byť.

Za dlhšie trvanie riešenia vášho problému sa vám ospravedlňujem.
Momentálne sme vo fáze čakania na odpoveď študenta, ktorému "patrí" tá druhá
objednávka.