Publikační činnost 1. Monografie 1. SUCHÁNEK, P. Podnikohospodářská analýza. 1. vydání, Brno: MU ESF, 2006, 110 s. ISBN 80-210-3985-X 2. Skripta, texty a učební pomůcky - skripta: 1. Nováček, M. a kol.: Obchodní podnikání, MU ESF Brno, 1997, ISBN 80-210-1634-5, 133 s. (autorský podíl: 40%) 2. Liška, J.; Nováček, M. et al.: Obchodní firma, VVŠ PV FEOS Vyškov, 1999, ISBN 80-7231-051-8, 134 s. (autorský podíl: 30%) 3. SUCHÁNEK, P. a kol.: Sbírka příkladů z finančního účetnictví, VVŠ PV FEOS Vyškov, 2000, 99 s. (autorský podíl: 60%) 4. LINKA, R., SEDLÁČEK, J., SUCHÁNEK, P., VINCENCOVÁ, E. Vybrané příklady z účetnictví. 1. vyd. Vyškov : VVŠ PV, 2001. 103 s. ISBN 80-7231-083-6. (autorský podíl: 60%) 5. Novotný, J., Suchánek, P. Nauka o podniku. pilotní verze. Brno : MU ESF Brno, 2003. 164 s. (autorský podíl: 50%) 6. NOVOTNÝ, J., SUCHÁNEK, P. Nauka o podniku I. 1. vyd. Brno : MU ESF Brno, 2004. 164 s. ISBN 80-210-3333-9. (autorský podíl: 50%) 7. SUCHÁNEK, P., ŠKAPA R. Business management in the Czech Republic. 1. vyd. Brno: MU ESF Brno, 2006. 90 s. ISBN 80-210-4147-1 (autorský podíl: 20%) - texty a učební pomůcky: 1. PP-prezentace a ucelený soubor textových matriálů (v elektronické formě) k předmětu Nauka o podniku II, dostupný (on-line) v IS MU (autorský podíl: 100%) 2. Ucelený soubor textových materiálů (v elektronické formě) k předmětu Ekonomicko-organizační poradenství, dostupný (on-line) v IS MU (autorský podíl: 100%) 3. Ucelený soubor textových materiálů (v elektronické formě) k předmětu Řízení jakosti, dostupný (on-line) v IS MU (autorský podíl: 100%) 4. Průvodce studiem k předmětu Řízení jakosti (sylabus pro distanční formu vzdělávání) dostupný (on-line) v IS MU (autorský podíl: 100%) 5. Ucelený soubor textových materiálů (v elektronické formě) k předmětu FINANČNÍ MANAGEMENT, dostupný (on-line) v IS MU (autorský podíl: 100%) 3. Články - v časopisech domácích: 1. Suchánek, P. Implementace mikroekonomické teorie ekonomické efektivnosti do teorie podnikohospodářské. Politická ekonomie, Praha : Vysoká škola ekonomická, 2004/4, od s. 503-512, 10 s. ISSN 0032-3233. 2. SUCHÁNEK, P., DVOŘÁKOVÁ P., ŠPALEK, J. Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách. Trend marketing : měsíčník pro marketingový management, Praha : Economia, 3/2006, od s. 26-29, 4 s. ISSN 1214-9594. 2006 3. SUCHÁNEK, P. Vysoké daně malých a středních podniků – mýtus nebo realita? Moderní řízení, Praha: Economia, 11/2006, od s. 33-35, 3 s. ISSN 0026-8720 4. SUCHÁNEK, P. Čím se liší marketing malých a velkých firem? Trend marketing : měsíčník pro marketingový management, Praha : Economia, 10/2006, od s. 28-30, 3 s. ISSN 1214-9594 - v časopisech zahraničních: 1. DVOŘÁKOVÁ, P., SUCHÁNEK, P. Metoda BSC v managementu veřejné správy. Manažment v teórii a praxi, Košice: EU PHF, 3/2006, ISSN 1336-7137 (článek v tisku – vyjde v říjnu 2006) 2. SUCHÁNEK, P. Economic efficiency of industrial enterprises in Czech Republic. International journal of business management and economics, Izmir: Yasar university, ISSN 1306-1097 (článek v tisku – vyjde do konce roku 2006) - v recenzovaných sbornících: zahraniční 1. Suchánek, P.; Sedláček, J. Výuka obchodu na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně, In Vybrané problémy teórie obchodu, str. 97 - 103, Ekonomická univerzita Obchodná fakulta Bratislava, 1997, ISBN 80-225-0934-5 2. SUCHÁNEK, P., VINCENCOVÁ, E.: Rizika obyvatel a pojištění. In Transformácia poisťovníctva v procese prípravy slovenskej republiky a českej republiky na vstup do európskej unie II. Bratislava: Ekonomická univerzita Bratislava, 2001., s. 121-125. ISBN 80-225-0183-2. 3. Suchánek, P. Využití cíleného marketingu v praxi. In Implementácia marketingových teórií a prístupov v podnikovej praxi Slovenskej republiky. Bratislava: EU Bratislava, Podnikohospodárska fakulta Košice, 2001., s. 76-85. ISBN 80-225-1447-0. 4. SUCHÁNEK, P., KRIŠTOF, M. EVA Ratio in Industrial Companies Analysis. In Finance. Veliko Tarnovo : Abagar, 2002., s. 597-608. ISBN 954-427-477-4. 5. Suchánek, P. Marketingový mix v podmínkách podnikatelské praxe ČR. In Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe Slovenskej republiky, Českej republiky a Pol'skej republiky. 1. vyd. Košice : Ekonóm, 2002, s. 28-37. 1. ISBN 80-225-1555-8. 6. Suchánek, P. Pilotní výzkum marketingového mixu v podnicích ČR. In Ekonomika firiem 2002. Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, podnikohospodárska fakulta Košice, 2002, s. X-3. 1. ISBN 80-225-1583-3 7. Suchánek, P. Teorie fuzzy množin jako metoda zkoumání úspěšnosti podniku. In Teoretické aspekty prierezových ekonomík. 1. vyd. Košice : Royal Unicorn, s.r.o., 2002. s. 17-23, ISBN 80-968128-9-0 8. Suchánek, P. Analýza marketingu v podnicích ČR. In Rozvoj a podpora podnikatelských aktivít v málo rozvinutých regiónech krajín strednej a východnej Európy. 1. vyd. Košice : EU Bratislava PHF Košice, 2003. od s. 27-34, 8 s. ISBN 80-225-1723-2. 9. SUCHÁNEK, P. Analýza využití marketingových nástrojů podniky v ČR. In Ekonomika firiem 2003. 1. vyd. Košice : EU Bratislava PHF Košice, 2003. od s. 160-164, 5 s. ISBN 80-225-1737-2. 10. Suchánek, P., Špalek, J. Pilotní výzkum začínajících podnikatelů v ČR. In Príležitosti a riziká jednotného europského trhu. 1. vyd. Partizánske : STYLE, 2003. od s. 382-385, 4 s. ISBN 80-969033-0-6. 11. KRIŠTOF, M., SUCHÁNEK, P. The analysis of marketing mix of Czech companies from selected branches. In Society and consuption: economic-managerial and social-cultural factors. 1. vyd. Vilnius : Vilnius university, 2004. od s. 54-54, 1 s. Ke sborníku, který obsahuje anotace příspěvků, je přiloženo CD s plným textem příspěvku.ISBN 9986-19-618-3. 12. Suchánek, P. Využívání marketingu v malých a středních podnicích. In Ekonomika firiem 2004. 1. vyd. Košice : EU Bratislava, PHF Košice, 2004. od s. 627-630, 4 s. ISBN 80-225-1879-4 13. SUCHÁNEK, P. Analýza různých pojetí ekonomické přidané hodnoty. In Teoretické aspekty prierezových ekonomík II. 1. vyd. Košice : EU Bratislava PHF Košice, 2005. od s. 763-774, 12 s. ISBN 80-969181-1-7 14. SUCHÁNEK, P. KUBÁTOVÁ, E. Měření výkonnosti podniku s využitím teorie sítí. In Výkonnosť organizácie, prístupy k jej meraniu a hodnoteniu. 1. vyd. Poprad : Slovenský komitét pre vedecké riadenie ZSVTS v Bratislave, 2005. od s. 232-238, 7 s. ISBN 80-968080-5-2. 15. SUCHÁNEK, P., DVOŘÁKOVÁ, P. Role marketingu v rozvoji malých a středních podniků. In Male i średnie przedsiebiorstwa wobec wspólczesnych wyzwań gospodarczych i spolecznych. 1. vyd. Katowice : Górnoślaska Wyźsza szkola handlowa im. Wojciecha Korfantego, 2005. od s. 54-61, 8 s. ISBN 83-88402-75-7 16. KUBÁTOVÁ, E., SUCHÁNEK, P. Teoretické aspekty mezipodnikové kooperace. In Nové trendy v podnikovom manažmente. 1. vyd. Košice : EU Bratislava PHF Košice, 2005. od s. 147-155, 9 s. ISBN 80-969181-3-3 17. SUCHÁNEK, P. Implementace teorie firmy do finanční analýzy podniku. In Vývoj ekonomickej teórie a vzdelávania, uplatnenie a perspektívy v SR. 1. vyd. Bratislava: EU Bratislava, 2005. od s. 73-76, 4 s. ISBN 80-225-2110-8. 18. SUCHÁNEK, P., DVOŘÁKOVÁ P., ŠPALEK, J. Využití marketingu v malých a středních podnicích v ČR. In Teoretické aspekty prierezových ekonomík III. 1. vyd. Košice : EU Bratislava PHF Košice, 2005. od s. 96-100, 5 s. ISBN 80-969181-4-1 19. SUCHÁNEK, P. Economic Efficiency of Industrial Enterprises in the Czech Republic. In 2nd International Conference on Business, Management and Economics. 1. vyd. Izmir : Yasar University, 2006, od s. 1-15, 15 s. ISSN 13061089. domácí 1. Suchánek, P. Finanční řízení obchodní firmy, In Trendy tranzitivní ekonomiky, 1/98, str. 97 - 109, MU ESF Brno, 1998, ISBN 80-210-1764-3 2. Suchánek, P. System of indeces for economic efficincy rating in business, Mezinárodní doktorandská konference, Brno, říjen, 1998, In Economic theory and transformation, str. 97 - 107, MU ESF Brno, 2000, ISBN 80-210-2402-X 3. Suchánek, P. Ekonomická efektivnost obchodní firmy, In Aktuální tendence podnikového hospodářství,1/99, str. 133 - 142, MU ESF Brno, 1999, ISBN 80-210-2067-9 4. Suchánek, P. Dynamická efektivnost obchodní firmy, In Podnik pro třetí tisíciletí, VUT Brno, Fakulta managementu a ekonomiky Zlín, listopad 1999, sekce VII str. 23 - 27, ISBN 80-214-1467-7 5. Suchánek, P. Hodnocení úspěšnosti firmy pomocí Ekonomické přidané hodnoty, In Faktory úspěšnosti podniku, MU ESF Brno, duben 2000, str. 179 - 183, ISBN 80-210-2306-6 6. Suchánek, P. Dynamická analýza efektivnosti firmy, In Česká ekonomika 2000, očekávání - skutečnosti - perspektivy, Slezská univerzita v Opavě Obchodně-podnikatelská fakulta Karviná, duben 2000, str. 440 - 447, ISBN 80-7248-059-6 7. Suchánek, P. Kritéria úspěšnosti firmy, In Česká ekonomika na přelomu tisíciletí, MU ESF, Brno, 2001, str. 323 – 331, ISBN 80-210-2537-9 8. Suchánek, P. Zjišťování úspěšnosti podniku pomocí fuzzy množin, In First international post-graduate conference IMEA 2001, Univerzita Pardubice FES, Pardubice, 2001, str. 319 – 323, ISBN 80-7194-347-9 9. Suchánek, P. Možnosti uplatnění fuzzy množin při zkoumání efektivnosti AČR, In Ekonomika, logistika a ekologie v ozbrojených silách II, mezinárodní vědecká konference CATE 2001, VA Brno, 9. – 11.5. 2001, str. 60 – 65, ISBN 80-85960-26-5 10. Suchánek, P. Zjišťování efektivnosti pomocí fuzzy množin. In Sborník příspěvků z odborného semináře k projektům obranného výzkumu. Vyškov: Vysoká vojenská škola pozemního vojska Vyškov, 2001., s. 149-155. ISBN 80-7231-072-0. 11. Suchánek, P. Úspěšnost podniku a teorie fuzzy množin. In Faktory úspěšnosti podniku. Brno: MU ESF, 2001., s. 140-148. ISBN 80-210-2708-8. 12. Suchánek, P. Teorie fuzzy množin a úspěšnost podniku. In MendelNet 2001. Brno: Provozně ekonomická fakulta MZLU, 2001. s. 67 - 70. ISBN 80-7302-022-X 13. SUCHÁNEK, P., KRIŠTOF, M. Využití ukazatele EVA při analýze úspěšnosti průmyslových podniků. In Systémové řízení. 1. vyd. Brno : Masarykova univerzita v Brně, 2002, s. 463-476. 1. ISBN 80-210-2831-9. 14. Suchánek, P. Implementace indexu IN a ukazatele EVA do analýzy průmyslových podniků. In Nové trendy rozvoje průmyslu. 1. vyd. Brno : VUT fakulta podnikatelská Brno, 2002, s. 25-25. 1. Ke sborníku je přiloženo CD s plným zněním článku. ISBN 80-214-2102-9. 15. Suchánek, P. How to write a thesis. In The Development of Economic Science and its Practical Applications. 1. vyd. Brno: MU, 2002. s. 5-6, ISBN 80-210-28-97-1 16. BINKA, B., SUCHÁNEK, P. Problems of CRM in small and middle size companies. In Small and medium firm management with computer support. 1. vyd. Brno : VUT fakulta podnikatelská, 2002, s. 7-7. 1. Ke sborníku je přiloženo CD s plným zněním článku. ISBN 80-86510-56-5 17. Suchánek, P. Problematika efektivnosti veřejného sektoru (resortu obrany). In Finance a armáda. 1. vyd. Vyškov : VVŠ PV Vyškov, 2002, s. 92-96. ISBN 80-7231-093-3 18. Suchánek, P. Der Wert des Betriebes im Kontext des Umweltschutzes. In Socialwissenschaftliche Kontexte der europäischen Integration. 1. vyd. České Budějovice : JČU, 2002, s. 60-65. ISBN 80-7040-579-1 19. Krištof, M., Suchánek, P. Komparace různých metodik výpočtu EVA. In Nové trendy rozvoje průmyslu. 1. vyd. Brno : VUT Brno, 2003. od s. 21-21, 1 s. Ke sborníku, který obsahuje anotace příspěvků, je přiloženo CD s plným textem příspěvku. ISBN 80-214-2354-4. 20. Krištof, M., Suchánek, P. Finanční úspěšnost průmyslových podniků v ČR. In Úspěšnost podniků 2003. 1. vyd. Brno : MU ESF Brno, 2003. od s. 99-106, 8 s. ISBN 80-210-3100-X. 21. Suchánek, P., Krištof, M. EVA Ratio In Industrial Companies Analysis. In Management, Economic and Business in new Europe. 1. vyd. Brno : VUT FP Brno, 2003. od s. 163-168, 6 s. ISBN 80-214-2382-X. 22. SUCHÁNEK, P. Vztah efektivnosti a úspěšnosti podniku. In Ekonomika a management 2003 - bez hranic. 1. vyd. Praha : VŠE, 2003. s. 11-11. ISBN 80-239-1538-X. 23. Suchánek, P., Krištof, M. Komparace ukazatele EVA s ukazateli ROE a ROA v teorii a praxi průmyslových podniků ČR. In Aktuální problémy teorie a praxe managementu v ČR. 1. vyd. Brno : Brno International Business School, 2003. od s. 166-170, 5 s. ISBN 80-86575-96-9. 24. Suchánek, P., Špalek, J. Analýza začínajících podnikatelů. In Podpora podnikání v regionech ČR a EU. 1. vyd. Brno : MU Brno, 2003. od s. 116-119, 4 s. ISBN 80-210-3259-6. 25. SUCHÁNEK, P. Alternativní pojetí ekonomické přidané hodnoty. In Nové trendy rozvoje průmyslu. 1 vyd. Brno : VUT FP Brno, 2003. s. 1-5, 5 s. Sborník je ve formě CR-ROM. ISBN 80-214-2518-0. 26. SUCHÁNEK, P. Vliv průměrných vážených nákladů kapitálu na výkonnost podniku. In Podniková ekonomika a management. 1. vyd. Brno : MU Brno, 2004. od s. 372-380, 9 s. ISBN 80-210-3414-9 27. Suchánek, P. Problematika jakosti v malých a středních podnicích. In Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti III. 1. vyd. Praha : ČZU PEF, 2004. od s. 122-125, 4 s. ISBN 80-213-1162-2. 28. SUCHÁNEK, P., DVOŘÁKOVÁ, P. Analýza marketingového mixu ve vybraných odvětvích ČR. In Firma a konkurenční prostředí 2004. 1. vyd. Brno : Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 2004. od s. 236-244, 9 s. ISBN 80-7302-078-5 29. SUCHÁNEK, P. Analýza využívání marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR. In Rozvoj malého a středního podnikání v zemích východní a střední Evropy. 1. vyd. Praha : Oeconomica, 2004. od s. 31-31, 1 s. ISBN 80-245-0809-5 30. DVOŘÁKOVÁ, P., SUCHÁNEK, P. Dluh obcí a jeho regulace. In Aktuální otázky rozvoje regionu. první. Pardubice : Tiskařské středisko Univerzity Pardubice, 2005. od s. 68-74, 7 s. ISBN 80-7194-777-6 31. SUCHÁNEK, P., DVOŘÁKOVÁ, P. Úroveň informovanosti o podporách podnikání a jejich vztah k udržitelnému rozvoji regionů v ČR. In Firma a konkurenční prostředí 2005. 1. vyd. Brno : MZLU Brno, 2005. od s. 102-111, 10 s. ISBN 80-7302-095-5 32. KRIŠTOF, M., SUCHÁNEK, P. Financial Analysis of Czech Industrial Companies Using Different Variations of the EVA Ratio. In Finanční a logistické řízení - 2005. 1. vyd. Ostrava : VŠB - TU Ostrava, 2005. od s. 172-177, 6 s. ISBN 80-248-0854-4 33. DVOŘÁKOVÁ, P., SUCHÁNEK, P. Zájmová samospráva podnikatelů jako prostředek spolupráce veřejného a podnikatelského sektoru. In Sborník příspěvků z teoretického semináře. 1. vyd. Brno : ESF MU v Brně, 2005. s. 7-7. ISBN 80-210-3764-4 34. SUCHÁNEK, P., DVOŘÁKOVÁ, P. Analýza marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR. In Vyvojové tendence podniků (Svazek II.). 1. vyd. Brno: MU Brno, 2005. od s. 525-544, 20 s. ISBN 80-210-3847-0. 35. SUCHÁNEK, P. Daně - podněcující nebo tlumící činitel rozvoje malých a středních podniků? In Vyvojové tendence podniků (Svazek II.). 1. vyd. Brno: MU Brno, 2005. od s. 511-522, 12 s. ISBN 80-210-3847-0. 36. SUCHÁNEK, P. Hodnocení konkurenceschopnosti podniku. In Vyvojové tendence podniků (Svazek I.). 1. vyd. Brno: MU Brno, 2005. od s. 271-278, 8 s. ISBN 80-210-3847-0. 37. DVOŘÁKOVÁ, P., SUCHÁNEK, P. Možnosti využití metody BSC při řízení ve veřejné správě. In Sborník příspěvků z teoretického semináře. Brno : Masarykova univerzita, 2006. od s. 40 - 46, 7 s. ISBN 80-210-3957-4 38. SUCHÁNEK, P. Měření výkonnosti firmy pomocí indexu ekonomické efektivnosti. In Nová teorie ekonomiky a managementu organizací. 1. vyd. Praha : VŠE, 2006. od s. 1411-1417, 7 s. ISBN 80-245-1091-X. 39. Suchánek, P., Dvořáková, P. Analýza marketingových nástrojů velkých podniků v ČR. In Vývojové tendence podniků II (Svazek II.). 1. vyd. Brno : Masarykova univerzita, 2006, od s. 547-567, 21 s. ISBN 80-210-4133-1. 40. Suchánek, P. The analysis of development of industry in Czech Republic. In Vývojové tendence podniků II (svazek III). 1. vyd. Brno : Masarykova univerzita, 2006, od s. 681-692, 12 s. ISBN 80-210-4133-1. 41. Suchánek, P. Vliv přímých daní na rozvoj malých a středních podniků. In Vyvojové tendence podniků II (Svazek II.). 1. vyd. Brno : Masarykova univerzita, 2006, od s. 533-543, 11 s. ISBN 80-210-4133-1. 42. SUCHÁNEK, P., Špalek, J. Analýza dopadu daní na financování podniků v ČR. In Firma a konkurenční prostředí 2006. 1. vyd. Brno : MZLU Brno, 2006. od s. 131-138, 8 s. ISBN 80-7302-117-X 4. Výzkumné zprávy 1. Blažek L., Hálek I., Krištof M., Pazdera F., Suchánek P.: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku. Průběžná zpráva výzkumného úkolu „Vývojové tendence organizačních struktur a řízení podniku v kontextu procesu transformace národního hospodářství“, MU ESF Brno, 1999, 127 s. 2. Blažek, L., hálek, i., klapalová, a., krištof, m., lanča, j., novotný, j., sedláček, j., suchánek, p.: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku. Průběžná zpráva grantového projektu GAČR, Brno : MU ESF Brno, 2000, 273 s. 3. BLAŽEK, L. a kol. Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku. Průběžná zpráva grantového projektu GAČR, Brno : MU ESF Brno, 2001. 334 s. 4. HÁLEK, I. a kol. Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku. Závěrečná zpráva grantového projektu GAČR, Brno : MU ESF Brno, 2002. 141 s. 5. Posudky a recenze 1. oponentský posudek závěrečné výzkumné zprávy o řešení projektu vnitřní grantové agentury 18/2000 VVŠ PV s názvem: Využití účetních dat v činnosti manažera s použitím výpočetní techniky, VVŠ PV, Vincencová, E., 09/2000 – 12/2001, 7 s. 2. oponentský posudek dílčí zprávy výzkumného záměru 145600001 Faktory efektivnosti rozvoje regionu ČR s názvem: Teoreticko-metodologická východiska hodnocení regionálních rozvojových projektů, MU ESF, 2003. Žítek, V., Halámek, P., Běhan, M., Ciboch, J., 120 s. 3. recenzní posudek článku: ŽIVĚLOVÁ, I., JÁNSKÝ, J. Výběr optimální varianty investičního záměru v kontextu výuky podnikové ekonomiky. In Podniková ekonomika a management. 1. vyd. Brno : MU Brno, 2004. od s. 132-136, 5 s. ISBN 80-210-3414-9 4. recenzní posudek článku: SCHOLLEOVÁ, H. Volatilita projektů a problémy s její kvantifikací. In Podniková ekonomika a management. 1. vyd. Brno : MU Brno, 2004. od s. 351-357, 7 s. ISBN 80-210-3414-9 5. recenzní posudek článku: SRPOVÁ, J. Hodnocení rozvojového potenciálu malých a středních podniků. In Podniková ekonomika a management. 1. vyd. Brno : MU Brno, 2004. od s. 266-269, 4 s. ISBN 80-210-3414-9 6. recenzní posudek článku: VERBERGER, J. Výzkumná zpráva o ideálním profilu absolventa VŠ ekonomického zaměření z pohledu zaměstnavatele. In Podniková ekonomika a management. 1. vyd. Brno : MU Brno, 2004. od s. 117-124, 8 s. ISBN 80-210-3414-9 7. oponentský posudek specifického výzkumu s názvem: Případové studie k předmětu strategický management. MU ESF KPH, 2004. ZÁTHURECKÝ, V., REBER, G., 34 s. 8. recenzní posudek článku: FEKETEOVÁ, R. Teoretické východiská oceňovania. In Teoretické aspekty prierezových ekonomík II. 1. vyd. Košice : Royal Unicorn, s.r.o., 2004. od s. 124 – 127, 4 s. ISBN 80-969181-1-7 9. recenzní posudek článku: UNOKOVÁ, A. Metóda Six sigma. In Teoretické aspekty prierezových ekonomík II. 1. vyd. Košice : Royal Unicorn, s.r.o., 2004. od s. 361 – 367, 7 s. ISBN 80-969181-1-7 10. recenzní posudek článku: GALLOVÁ, J. Využitie pomerových ukazovateľov finančnej analýzy pri prijímaní investičních rozhodnutí. In Teoretické aspekty prierezových ekonomík II. 1. vyd. Košice : Royal Unicorn, s.r.o., 2004. od s. 659 – 664, 6 s. ISBN 80-969181-1-7 11. recenzní posudek článku: TEPLÁ, L. Analýzy vybraných finančních ukazatelů českých bank v letech 1995 - 2002. In Teoretické aspekty prierezových ekonomík II. 1. vyd. Košice : Royal Unicorn, s.r.o., 2004. od s. 336 – 346, 11 s. ISBN 80-969181-1-7 6. Ostatní 1. autor článku: Economic efficiency of trade firm, Mezinárodní doktorandská konference, Mnichov, červen 1999 2. autor práce: Ekonomická efektivnost obchodní firmy. Brno : MU ESF Brno, 2001. 134 s. disertační práce.