ÉSsľľuľľEJOI t f INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Výzva k podání nabídek (pro účely uveřejnění na www .msmt.cz nebo www stránkách krajů) Číslo zakázky (bude doplěno MŠMT v případě IP, v případě GPZS)1 m*\msmt.cz Tel.:234 811 316 IČ zadavatele: 00022985 DIC zadavatele: Kontaktní osoba zadavatele, vč. kontaktních údajů (telefon a emailová adresa): Ing. Mariin Podařil, Věcný manažer tel.: 234 811 468. e-mail: martin.podarilvrmsmt.cz Lhůta pro podávání nabídek Lhůta podání nabídky končí dne 30. 9. 2009 v 10:00 Místo pro podávání nabídek Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy odbor Evropských programů. Karmelitská 7. 118 12 Praha 1 Zadávací lhůta 60 dnů Termín a místo otevírání obálek s nabídkami 30. 9. 2009 v 11:00. Karmelitská 7. 1 18 12 Praha 1 Popis předmětu zakázky včetně způsobu zpracování: Zpracování analýzy systému komercializace výsledku výzkumu a vývoje ve vybraných státech EU (Finsko, Nizozemsko. SRN. Švédsko. Velká Británie apod.), v Japonsku, v Kanadě, ve Spojených státech a v České republice, včelně přehledu dobrých praxí a přehledu systémů způsobů hodnocení dopadů výsledků 1 Číslo zakázky bude doplněno MŠMT/ZS před zveřejněním Platné od 6.2.2009 Stránka 1 z 7 výzkumu a vývoje v praxi. Zpracováno bude minimálně osm zemí. z toho minimálně šest zemi z F.U a dvě mimo státy EU. Cíleni vypracování analýzy je: • Zmapovat systémy komercializace výsledků výzkumu a vývoje ve vybraných státech a v České republice, včetně základních podmínek jejich působení. • Porovnal zahraniční systémy komercializace výsledků výzkumu a vývoje s obdobnými systémy v České republice, zejména z hlediska podmínek jejich působení. • formou případových studií uvést vybrané modely včetně návrhu na jejich možnou aplikaci v České republice. • Uvést přehled způsobů hodnocení dopadu výsledků výzkumu a vývoje na ekonomický a sociální rozvoj _______regionů.______________________________________ Podmínky a požadavky na zpracování nabídky Závazná struktura nabídky: 1. Prokázání kvalifikace 2. Návrh řešení zakázky (podrobný návrh řešení zakázky, včetně způsobu získání analyzovaných dat a jejich zpracování, formy předpokládaných výstupů, struktury a rozsahu dokumentu.) 3. Orientace a zkušenosti v oblasti komercializace výsledků výzkumu, vývoje a v oblasti inovací, což bude doloženo seznamem významných dodávek realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby plnění. Z tohoto seznamuje vyloučeno zpracování konkrétních projektů, studií proveditelnosti apod. na vybudování pracovišť transferu technologií, vědeckých parků, klastrň. technologických platforem apod. v rámci strukturálních fondů. 4. Složení a struktura řešitelského týmu • organizační struktura realizačního týmu zamýšleného uchazečem k plnění veřejné zakázky • seznamu členů řešitelského týmu. kteří se budou podílet na plném služeb veřejné zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance uchazeče nebo osoby v jiném vztahu k uchazeči. Pro každého pracovníka musí být v následující struktuře zpracován profesní životopis: jméno a příjmení pracovníka; -, dosažené vzdělání; přehled profesní praxe vztahující se k předmětu plnění Veřejné zakázky; zakázky obdobné svým předmětem, realizované pracovníkem v posledních třech letech předpokládaná role pracovníka v projektu zakázky. Zadavatel požaduje, aby vždy alespoň čtyři z členů řešitelského týmu uchazeče disponovali minimálně pětiletou praxí vztahující se k předmětu plnění Veřejné zakázky a aby byl předmět plnění smlouvy realizován těmi osobami (členy týmu), kteří jsou uvedeni v nabídce. 5. Nabídková cena (za zakázku) bez DPH a vč. DPI 1 6. Návrh smlouvy bude obsahovat zejména tato ujednání: • předmět činnosti. • požadavky na součinnost zadavatele. • platební podmínky (zadavatel neposkytne zálohu, lhůta _______splatnosti daňových dokladů činí 30 dnů od data Platné od 6.2.2009 Stránka 2 z 7 doručení daňového dokladu zadavateli, za den zaplacení se považuje den, kdy finanční částka odešla z účtu zadavatele, v případě, že účetní doklady nebudou mít odpovídající náležitosti, je zadavatel oprávněn zaslat je ve lhůtě splatnosti zpět vybranému dodavateli služeb k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení se splatností: lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného zaslání náležitě doplněných či opravených dokladů), • střet zájmů. • smluvní pokuty (zadavatel požaduje, aby se zájemce v návrhu smlouvy zavázal k poskytnutí smluvní pokuty ve výši 1% hodnoty zakázky pro případ, že opakovaně nesplní i přes písemné upozornění zadavatele povinnost vyplývající z uzavřené smlouvy: výše pokuty může být i ve formě přiměřeného snížení honoráře dodavatele; smluvní pokuty lze uložit opakovaně). • práva a povinnosti zadavatele. • práva a povinnosti uchazeče (zhotovitele zakázky), • vybraný dodavatel má povinnost k uchovávání účetních záznamů do roku 2025. • vybraný dodavatel je povinen dodržovat pravidla publicity ESF, • platnost a účinnost smlouvy, trvání smlouvy, zánik smlouvy, • závěrečná ustanovení. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Predpokladaná hodnota zakázky v Kč: 700.000,- Kč bez DPH (833.000.- Kč s DPH) Lhůta dodání (zpracování zakázky)/ časový harmonogram plnění/ doba trvání zakázky Předpokládaný termín ukončení je nejpozději 3 měsíce od podpisu smlouvy s uchazečem (zhotovitelem zakázky). Způsob pro dodání nabídky Nabídku je uchazeč povinen dodat písemně v originále a ve 2 kopiích, a to včetně požadovaného řazení nabídky i dokladů k prokázání splnění kvalifikace. Zároveň je uchazeč povinen tyto dokumenly poskytnout v elektronické podobě na nosiči dat. který bude zabezpečen proti možnosti provedení jakýchkoliv dodatečných změn v datech v něm obsažených. Nosič musí být označen identifikačními údaji uchazeče a názvem a označením předmětu veřejné zakázky. Dokumenty v elektronické podobě budou poskytnuty ve formátu pro běžně dostupný textový editor, tabulkový procesor nebo čtecí software (Microsoft Office. Adobe Acrobat apod.). Uchazeči mohou nabídku podat osobně nebo doporučené poštou, a to tak. aby byla nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek doručena zadavateli. Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. Uzavřenou a neporušenou obálku se všemi částmi nabídky označte výrazně „NABÍDKA - EFTRANS - zpracování analýzy B - NEOTVÍRAT". Uzavřením obálky či obalu se pro účely tohoto zadávacího řízení rozumí opatření obálky resp. obalu na uzavření podpisem a případně razítkem uchazeče, a to tak, aby obálku nebylo možné jakýmkoliv způsobem neoprávněně otevřít, aniž by došlo k Platné od 6.2.2009 Stránka 3 z 7 poškození výše uvedených ochranných prvků. Na obálkách musí být uvedena adresa, na níž je možné zaslat oznámení o podání nabídky po uplynutí lhůty pro podání _____________________________nabídek._____________________________________________ Hodnotící kritéria: Ekonomická výhodnost nabídky • Nabídková cena bez DPH 55% • Kvalita návrhu řešení zakázky, vč. výstupů 35% Subkritérium A (lObodů): Způsob získání analyzovaných dat. Subkritérium B (10b.): Způsob zpracování analyzovaných dat. Subkritérium C (10b.): Forma předpokládaných výstupů. Subkritérium D (5b.): Struktura a rozsah dokumentu. • Kvalita řešitelského týmu zhotovitele 10% Subkritérium A (5b.): Organizační struktura realizačního týmu. Subkritérium B (5b.): Zkušenosti členů realizačního týmu s plnením odpovídajícím předmětu zakázky. Vzor způsobu hodnocení nabídek: 1) Pro hodnocení jednotlivých dílčích hodnotících kritérií se použije bodovací stupnice v rozsahu 0 až 100 bodů. 2) Pro výpočet bodového ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění hodnoceného dílčího hodnotícího kritéria ve vztahu k nejvýhodnější nabídce, se použije těchto vzoru: a) U dílčích hodnotících kritérií, kde má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu: Počet bodů dílčího hodnotícího kritéria = 100 * hodnota minimální nabídkv / hodnota posuzované nabídky b) U dílčích hodnotících kritérií, kde má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu: Počet bodu dílčího hodnotícího kritéria = 100 * hodnota posuzované nabídky / hodnota maximální nabídky. 3) Pro výpočet bodového ohodnocení u Číselně nevyjádřitelných kritérií (kvalita navrhovaného řešení, kvalita složení řešitelského týmu) se použije následující postup: nejprve se přiřadí body jednotlivým hodnotícím subkritériím dílčího hodnotícího kritéria, poté se sečtou bodové hodnoty přiřazené jednotlivým hodnotícím subkritériím dílčího hodnotícího kritéria. 4) Počet bodů přiřazených jednotlivým dílčím hodnotícím kritériím hodnocené nabídkv se vynásobí % váhou jednotlivých dílčích hodnotících kritérií hodnocené nabídky, kterou těmto dílčím hodnolícím kritériím stanovil zadavatel ve výzvě, takto získané bodové hodnoty všech dílčích hodnotících kritérií hodnocené nabídky se poté sečtou. 5) Nabídky uchazečů se seřadí dle výše bodových hodnot. kterých nabídky dosáhly, a to od nabídky s nejvyšší bodovou _____________________________hodnotou, až po nabídku s bodovou hodnotou nejnižší._________ Požadavky na prokázání • Čestné prohlášení prokazující splnění základních splnění základní a profesní kvalifikačních předpokladů (viz příloha č. 1) kvalifikace dodavatele: • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán ________________________________• Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání podle Platné od 6.2.2009 Stránka 4 z 7 zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Doklady prokazující splnění kvalifikace musí být předloženy v originále, nebo v úředně ověřené kopii a nesmí být k poslednímu dni. ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů. Požadavek na uvedení kontaktní osoby uchazeče: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě (1 x originál. 2 x kopie). Požadavek na předložení návrhu smlouvy a písemné prohlášení o vázanosti nabídky Uchazeč předloží návrh smlouvy a písemné prohlášení, že je vázán celým obsahem nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty, přičemž oba tyto dokumenty musí být podepsány osobou oprávněnou jednat za uchazeče, nebo jeho jménem. Obchodní podmínky Zájemce o zakázku je povinen předložit zadavateli jediný závazný návrh smlouvy na celý předmět zakázky. Návrh smlouvy nesmí vyloučit, či žádným způsobem omezovat oprávnění či požadavky zadavatele uvedené v této výzvě. Požadavky na strukturu smlouvy mezi objednatelem a zhotovitelem jsou uvedeny v Podmínkách a požadavcích na zpracování nabídky. Návrh smlouvy musí být ze strany zájemce o zakázku podepsán statutárním zástupcem příslušné instituce nebo osobou k tomu zmocněnou statutárním zástupcem instituce (originál či úředně ověřená kopie zmocnění musí být v takovém případě součástí návrhu smlouvy uchazeče o zakázku). Předložení nepodepsaného návrhu smlouvy, popřípadě nepředložení zmocnění dle předchozí věty. není předložením řádného návrhu požadované smlouvy a nabídka zájemce je v takovém případě neúplná. Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Smlouva bude vybraného uchazeče zavazovat k uchování účetních záznamu a dalších relevantních podkladů souvisejících s dodávkou služeb do konce roku 2025 a umožnil přístup všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu, z jehož prostředků je služba hrazena, k provedení kontroly dokladů souvisejících s plněním zakázky po dobu stanovenou podmínkami pro archivaci v rámci OP VK, tj. do konce roku 2025. Další podmínky pro plnění zakázky: Výstupem analýzy je dokument v rozsahu nejméně 200 stran textu plus přílohy. Vybraný dodavatel je povinen dodržovat pravidla publicity BSF. Nabídkovou cenu nelze v průběhu plnění zakázky navýšit. Upozornění Ze zadávacího řízení budou vyloučeny ty nabídky, které nebudou splňovat zadavatelem stanovené požadavky nebo nebudou obsahovat zadavatelem požadované náležitosti. Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení zrušit. Závěrečná ustanovení Uchazečům nenáleží za vypracování nabídek žádná odměna ani úhrada nákladu spojených s jejich vypracováním a s účastí v zadávacím řízení. Nabídky ani jejich jednotlivé části nebudou uchazečům vráceny. Zadavatel si vyhrazuje právo: ■ požadovat od uchazečů doplňující informace a ověřit si Platné od 6.2.2009 Stránka 5 z 7 skutečnosti uvedené v nabídkách, ■ jednat s vítězným uchazečem o smluvních podmínkách. Uchazeči musí respektoval pravidlo platné pro projekty OPVK: ..Zaměstnanci příjemce (zadavatele) a ani členové projektového týmu projektu se nesmějí v případě zakázek zadávaných postupy podle této Příručky pro příjemce podílet na zpracování nabídky, nesmějí podat nabídku a být uchazečem o zakázku či uchazečem ve sdružení ani působit jako subdodavatel." Uchazeči mohou zasílat případné písemné věcné dotazy k této výzvě tak. aby byly doručeny nejpozději do doby tří dnů před skončením lhůty pro podání nabídek kontaktní osobě za zadavatele. Ing. Mgr. Martin Podařil, a to pouze elektronicky na e-mailovou adresu martin.Dodariltá)msmt.cz Přílohy Vzor čestného prohlášení Kontaktní osoba pro případ doplnění formuláře před jeho uveřejněním na www.msmt.cz/ Jméno: Martin Příjmení: Podařil E-mail: martin.podaril^msmt.cz Telefon: 234 811 468 Podpis osoby oprávněné jednat jménem zadavatele: Platné od 6.2.2009 Stránka 6 z 7 Příloha č. 1 Vzor čestného prohlášení prokazujícího splnění základních kvalifikačních předpokladů uvedených v § 53 odst. 1 písm. a) až i) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů Jako uchazeč o veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem Projekt EFTRANS - zpracování analýzy B prohlašuji, že splňuji základní kvalifikační předpoklady uvedené v § 53 odst. 1 písm. a) až i) zákona č.. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. V.................dne..,.,....,.... podpis osoby oprávněné jednat za uchazeče nebo jeho jménem Platné od 6.2.2009 Stránka 7 z 7