Informační schůzka k Programu rektora 2013 Vyplácení stipendia Stipendia by měla být vyplacena v únoru. Pravidla Pečlivě si pročtěte směrnici rektora 6/2012 (zejména příloha č. 2). V případě nejasností volejte, pište: valekova@rect.muni.cz, 549 49 3633 Průběh řešení projektu 1.1.2013. – 31.12.2013 řešení projektu podle návrhu projektu, dokončení projektu Do 31.1.2014 Vypracovat závěrečnou zprávu, vložit do ISEPu. Na rektorát přinést : * 1x tištěnou dílčí zprávu (podepsanou) * přehled čerpání finančních prostředků * hodnocení vedoucího diplomové práce Všechny formuláře k tomu potřebné budou v dokumentovém serveru: https://is.muni.cz/auth/do/rect/metodika/VaV/vyzkum/14693661/35419446/ Únor 2014 Oponentní řízení Březen 2014 Termín bude upřesněn. Závěrečný seminář před komisí MU, kde přednesete své výsledky. Projekty budou posouzeny a ukončeny. Čerpání financí Peníze utrácejte tak, jak jste si stanovili v rozpočtu. Všechny doklady a faktury schovávejte. Budete je dokládat k dílčí a závěrečné zprávě, jako přehled o čerpání finančních prostředků. V dokumentovém serveru je „Rozpis k účetním dokladům“, který vyplníte a ke každé položce doložíte daňový doklad nebo fakturu. Doklady lepte na samostatné listy papíru – cestovné, materiál, literatura, služby zvlášť. Změny v rozpočtu Přesuny mezi položkami rozpočtu – jsou možné na základě žádosti, opět prostřednictvím Odboru pro vědu a výzkum RMU, schvaluje pan prorektor. Žádost je v dokumentovém serveru. VŠECHNY PŘÍPADNÉ POTÍŽE ŘEŠTE VČAS!!!