není vůbec zajímavý není špatný velmi snadný velmi snadný nejsou odborníci není vůbec přínosný špatně dostupné určitě ne je velmi zajímavý vynikající velmi obtížný velmi obtížný jsou odborníci je velmi přínosný velmi dobře dost. určitě ano Zajímavost předmětu Způsob výuky (jak učitel učí) Obtížnost předmětu Náročnost na přípravu Jsou učitelé odborníci? Přínosnost předmětu Dostupnost literatury Doporučili byste předmět dalším studentům na MU? Budete psát seminární, bakalářskou nebo diplomovou práci? Akademické psaní Obsah kurzu Hodnocení kurzu založené na 1 248 odpovědích studentů BDX_AKAP, podzimní semestr 2011 Knihovní služby MU a ESF, knihovní systém Aleph, e-Prezenčka, Ohlášené knihy, Obsahy časopisů. Akademické texty a proces jejich vzniku. Volba tématu, cíle, školitele a tvorba výzkumného návrhu. Studium literatury. Vlastní psaní. Plagiátorství a citování. Technická stránka psaní. Prezentace grafických dat. Prezentace a obhajoba. K metodologii společenských věd. Vybrané metody poznání. Psaní užitečných typů dokumentů v anglickém, německém a francouzském jazyce. Všechna slovní hodnocení studentů můžete číst na http://www.econ.muni.cz/AKAP Na virtuální setkání se těší Jaroslav Nekuda, Jiří Poláček a Michal Kvasnička, ESF MU „Akademické psaní se pro mě stalo velice zajímavým předmětem. Z po– čátku jsem pochy– boval o jeho přínosnosti, ale pochyby se nenaplnily.“ „Velmi mě potěšilo, že předmět je zcela on-line a není potřeba dojíždět do Brna. Jednotlivé lekce včetně domácích úkolů byly dobře připraveny, studijní materiály snadno dostupné a přehledné.“ „Předmět jako celek pro mě byl přínosem, protože jsem se dosud s tímto způsobem psaní nesetkala. Oceňuji i to, že jste se nás v úko– lech jednotlivých lekcí nesnažili trápit těžkými úlohami ...“ „Začnu negativy: Mizerně vidím, takže koukání se do laptopu mi moc nepřidalo – potřeboval bych … i odkaz na soubor připravený pro tisk… Pozitiva – je to skutečně jeden z mála předmětů, kde jsem se dozvěděl lecos, co užiju, a nejen ve škole. Myslím, že by bylo skvělé, kdyby byly přednášky, resp. texty přístupné i po ukončení semestru, protože je budu potřebovat i v budoucnu. Forma testu – vynikající – jsem dálkový student dálkového studia, a tohle plně konvenuje s mou představou takovéhoto vzdělávání. Uvítal bych i podrobnější info o vyhledávání, atd. Celkově musím říct, že jsem nadšený, díky…“ „Musím říct, že i přesto, že už se na půdě MU pohybuji 10 let, dozvěděla jsem se celou řadu věcí, o kterých jsem neměla tušení. … Celý kurz hodnotím velice pozitivně a myslím, že je dobře že existuje. Nechybí v něm jak fakta, tak humor, což je podle mě také důležité :-)“ Chtěli byste se dozvědět „jak na to“?– Vyhovuje vám e-learningová forma bez nutnosti chodit na přednášky? – Líbily by se vám moderní forma výuky a přátelský duch celého kurzu? – Věříte kladným ohlasům 1 248 absolventů tohoto kurzu z loňského roku? – Přišly by vám k duhu i 2 kredity?– Pokud odpovídáte ANO, pak neváhejte a zapište si e-learningový kurz ESF MU: – Oceníte všechny potřebné studijní materiály jednoduše přístupné v IS? – Elektronické informace, klasifikace zdrojů, hlavní skupiny zdrojů, techniky vyhledávání; představení hlavních skupin.