PSYCHOLOGIE NÁKUPNÍHO CHOVÁNÍ aneb Jak přimět zákazníky nakoupit víc a přitom z toho mít dobrý pocit? PROCTER & GAMBLE Rostislav Brzobohatý, Sales Manager at P&G Professional CEEMEA KDY: úterý 4. března 2014, 16:30 KDE: posluchárna P10, ESF MU, Lipová 41a, Brno Psychologie nákupního chování je rychle rostoucí obor, který se zabývá zkoumáním vlivu podvědomého chování zákazníků v prostředí maloobchodu na prodej. Procter&Gamble je přední představitel tohoto oboru díky vice jak 15 letům intenzivního výzkumu ve spolupráci s předními světovými univerzitami a mezinárodními maloobchodními řetězci. Během přednášky se seznámíte se 7 teoriemi psychologie nákupního chování – mimo jiné se dozvíte o fungování mozku při rozhodování o nákupu, o využívání autopilota během nákupní cesty, o vlivu skladby a umístění sortimentu na prodej a image obchodu, o způsobu rozhodování zákazníků o nákupu zboží, orientaci v obchode a vlivu správné instore komunikace na prodej. Přednáška je vedena populární formou a je doplněna praktickými demonstracemi teorií nákupního chováni. Dokážete přečíst text dole? Ano? Pokud se chcete dozvědět, čím to je a jakou to má souvislost s psychologií nákupního chování, přijďte se podívat: Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a total mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Amzanig huh? O společnosti P&G Společnost Procter & Gamble (P&G) je americká firma s dlouholetou tradicí (v roce 2012 oslavila 175. výročí od svého vzniku), která v současnosti patří mezi nejvýznamnější mezinárodní společnosti v oblasti rychloobrátkového spotřebního zboží. Do jejího portfolia spadají značky, které mají vedoucí postavení na celosvětovém trhu – např. Pampers, Gillette, Ariel. Výrobky produkované firmou P&G se prodávají ve více než 180 zemích na světě. V roce 2010 byla firma Procter&Gamble označena dle časopisu Forbes jako nejrychleji se rozvíjející společnost vyrábějící spotřební zboží na světě. vás zve na přednášku na téma