r Vyzkoušej si praxi a získej se svým týmem až 20 000 Kč! CITI INNOVATOR Co je Citi Innovator? Citibank pořádá soutěž studentských týmů z univerzit v rámci celé ČR o nejlepší zpracování případové studie z reálného prostředí banky. Na jaře 2013 proběhne již třetí ročník! Témata k výběru: A) FIREMNÍ BANKOVNICTVÍ: Globální zázemí banky jako konkureční výhoda u exportních firem * B) PRÉMIOVÉ BANKOVNICTVÍ: Marketingová strategie pro segment VIP klientely ** C) KREDITNÍ KARTY: Analýza tržní nabídky a možnosti produktové inovace Termín zpracování případové studie: 5 týdnů v období březen - duben 2013 Proč se zúčastnit? ■ Neocenitelná zkušenost s řešením reálných bankovních témat ■ Prezentace výstupů managementu Citibank v Praze *** ■ Dvě diskuze s odborníky banky a mentorem případové studie ■ Zpětná vazba všem zúčastněným týmům ■ Týmové odměny 10 - 20 000 Kč podle umístění v soutěži **** ■ Kontakty pro další spolupráci a budoucí kariéru ■ Rozvoj analytického a kreativního myšlení, prezentačních dovedností a týmové práce Citi Innovator, hra pro ty nejlepší! Sestav svůj Citi Innovator tým, pošli přihlášku, přispěj svými nápady a staň se odborníkem, kreativcem a analytikem. Staň se tím nejlepším! Inzerát k dispozici také na www.citibank.jobs.cz Více informací na druhé straně Témata a jejich cíle: Zpracování studie má obsahovat ANALÝZU současného stavu a DOPORUČENÍ inovací. A) FIREMNÍ BANKOVNICTVÍ: Globální zázemí banky jako konkureční výhoda u exportních firem * ■ Analýza finančních potřeb exportních firem a jejich rozhodování při výběru banky ■ Finanční služby preferované ve spolupráci s bankou v místě exportu ■ Způsoby identifikace potenciálních klientů a oslovení s nabídkou globálních finančních služeb B) PRÉMIOVÉ BANKOVNICTVÍ: Marketingová strategie pro segment VIP klientely ** ■ Velikost, možnosti a další vývoj trhu bankovních produktů pro "top affluent" klienty ■ Analýza produktu Citigold ve srovnání s jeho nejbližšími konkurenty ■ Nové produktové a marketingové možnosti C) KREDITNÍ KARTY: Analýza tržní nabídky a možnosti produktové inovace ■ Srovnání produktových parametrů a benefitů pro klienty ■ Tržní umístění nabídky Citibank a porovnání s konkurencí ■ Příležitosti pro další vývoj produktu, jeho marketing a distribuci Harmonogram (platný pro všechny tři studie): Týden od 11. března - zahájení soutěže a detailní zadání studie (centrála Praha) *** Týden od 1. dubna - průběžný výstup práce a zpětná vazba od mentora studie Týden od 15. dubna - prezentace a diskuze nad finálními výstupy & vyhlášení BEST INNOVATOR týmu (centrála Praha) *** Forma zpracování a výstupu: Textový výstup v rozsahu do 50 normostran v ČJ nebo AJ Prezentace hlavních výstupů v AJ s průvodním slovem v ČJ (do 30 min) Kdo se může přihlásit? Studenti 2. a vyššího ročníku VŠ s minimálně středně pokročilou AJ Jak se přihlásit? Sestav tým 3 až 5 studentů a pošli do 24. února na my.chance@citi.com: ■ Životopisy všech členů týmu ■ Vybrané téma studie (předmět emailu) a několik vět k vaší motivaci zpracovat právě toto téma ■ Kreativní představení týmu (zapojte vlastní fantazii) Ve výběrovém řízení budou vybrány tři nejlepšítýmy pro každou studii. Pokud nemáš tým, ale i tak se chceš zapojit, pošli svůj životopis a vybrané téma a budeš mít možnost přidat se k jiným studentům bez týmu. Firemní bankovnictví v Citibank se zaměřuje na firmy s ročním obratem nad 40 mil. Kč. Prémiové bankovnictví (produkt Citigold) se zaměřuje na privátní klientelu s objemem aktiv nad 1,5 mil Kč. Studentům mimopražských univerzit bude cestovné proplaceno ve smysluplné výši. Podmínkou vyplacení odměny je splnění pravidel Čiti Innovator - termíny dodání, účast celého týmu na zahájení i závěrečné prezentaci, forma a kvalita výstupů případové studie apod. S pravidly programu bude seznámen každý účastník při zahájení soutěže.