II UNI ECON Vyhlášení programů v rámci celoživotního vzdělávání na Ekonomicko-správní fakultě MU Vzdělávání probíhá po semestrech, které jsou vymezeny harmonogramem akademického roku. V tomto období je účastník povinen si zapisovat a studovat předměty, které jsou vymezeny ve vzdělávacím plánu příslušného programu a to předměty pro něj povinné nebo povinně volitelné. Vzdělávací plán musí být ukončen předepsaným způsobem. Účastník vzdělávání je při tvorbě svého vzdělávacího plánu povinen respektovat vnitřní předpisy univerzity a fakulty, která daný program zaštiťuje. Účastník vzdělávání není oprávněn si zapisovat předměty mimo vzdělávací rámec daného programu. Přijetí do řádného studia se řídí vnitřními předpisy Masarykovy univerzity a Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity, zejména směrnicí 5/2019. Název programu: Ekonomie a management v obchodě - dm drogerie markt Standardní délka vzdělávání: 4 semestry Stupeň a forma vzdělávání: celoživotní vzdělávání tématické Termín zahájení: 2019/2020 Předpokládaný počet přijatých účastníků: 24 Charakteristika programu: Při studiu tohoto programu získáte základní obecné teoretické znalosti i konkrétní praktické dovedností týkající se obchodního podnikání, obchodních podniků a práce obchodního manažera. Budete se zabývat nejen fungováním obchodního podniku jako celku, ale nahlédnete také detailně do jeho jednotlivých procesů a činností a pochopíte, jak spolu navzájem souvisejí a jak se ovlivňují. Hlouběji pochopíte účel a fungování především obchodních podniků a seznámíte se s fungováním a účelem dalších podniků a institucí, které jsou na obchodní podniky navázány. Především se seznámíte s jejich lokalizací, právním ukotvením, organizační strukturou, řízením, ekonomikou a financováním. Zvládnete provádět analýzy i vytvářet projekty, včetně využití informační a komunikační techniky. Osvojíte si také postupy při tvorbě cen, sortimentu a řízení vztahů se zákazníky. Získáte důležité manažerské dovednosti, ke kterým náleží efektivní využívání času, úspěšné vyjednávání s obchodními partnery, vytváření image vůči zákazníkům a spotřebitelům nebo všeobecné komunikační schopnosti. Naučíte se také odpovídajícím způsobem vyhledávat a vyhodnocovat data, interpretovat statistiky, vysvětlit a předvídat základní vztahy mezi veličinami s důrazem na specifika obchodních podniků. Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta Lipová 507/41 a, 602 00 Brno, Česká republika T: +420 549 49 1710, E: info@econ.muni.cz, www.econ.muni.cz Bankovní spojení: KB Brno-město, ČÚ: 85636621/0100, IČ: 00216224, DIČ: CZ00216224 1/3 V odpovědi, prosím, uvádějte naše číslo jednací. Požadované předpoklady uchazeče a způsob přijetí do vzdělávacího programu: Ukončené středoškolské vzdělání, Test studijních předpokladů MU Cena: dle smluvních podmínek Vzdělávací plán, formy a metody výuky, pravidla pro hodnocení, způsob ukončení: Předmět Rozsah Kredity ukončení 1. semestr Jazyk 1/1 12 4 Z Akademické a odborné psaní 4 2 Z Základy obchodu a internacionalizace obchodu 16 6 Zk Základy ekonomiky obchodu a vedení obchodního provozu 16 6 Zk Základy managementu 12 4 Zk Základy marketingu v obchodě 20 8 Zk 30 2. semestr Jazyk 1/2 12 4 Z Základy obchodního práva a práva v maloobchodě 16 6 Zk Účetnictví 16 6 Zk Manažerské účetnictví 12 4 Zk Sortimentní politika, nákup a cenotvorba 12 4 Zk Komunikace a osobní prodej 12 4 Zk 28 3. semestr Jazyk 1/3 12 4 Z Projektový management 12 4 Zk Chování zákazníka a spotřebitele, CRM a management reklamací a stížností 20 8 Zk Komunikační politika a instore marketing 20 8 Zk Controlling 16 6 Zk 30 4. semestr Jazyk 1/4 8 4 Zk Obchodní logistika a technologie v obchodě 20 8 Zk Manažerská psychologie 20 8 Zk Personální management 20 8 Zk Lokalizace maloobchodního a velkoobchodního provozu 12 4 Zk 32 y V Brně dne 20.9.2019 prof. Ing. Antonín Slaný, CSc. děkan