Adobe Systems IRO 28. 11. 2019 IRO – 28. 11. 2019 1 Adobe Systems IRO – 28. 11. 2019 2 Agenda ̶Projekt Erasmus ICM a podpora ze strany fakult ̶Marketingové aktivity (sociální sítě, portály) ̶EDUC - momentální vývoj ̶Admission a korespondence s uchazeči ̶Summer schools - update mainly on the marketing that has been done ̶Různé Adobe Systems Erasmus+ ICM Výzva 2020 IRO – 28. 11. 2019 3 Adobe Systems IRO – 28. 11. 2019 4 Obsah obrázku hrnek, podepsat Popis byl vytvořen automaticky Adobe Systems IRO – 28. 11. 2019 5 Připomenutí – o co jde ̶ ̶Studijní mobility studentů (3 – 12 měsíců) – zpravidla 5 ̶Mobility zaměstnanců (5+2 nebo 12+2 dní) – maximum 2 týdny ̶Praktické stáže studentů (2 – 12 měsíců) – doposud nevyužíváno ̶Stáž na digitální dovednosti do Švýcarska – nevyužíváno Adobe Systems IRO – 28. 11. 2019 6 Základní informace ̶Erasmus+ ICM pro akademický rok 2021/2022 ̶Nový projekt 2020 postaven na podkladech od fakult ̶Anglický jazyk žádosti ̶Deadline pro dodání podkladů: 12. 1. 2020 ̶Oficiální deadline podání projektu: 5. 2. 2020 Adobe Systems IRO – 28. 11. 2019 7 Finance ̶Přijíždějící studenti do ČR: 800 EUR / měsíc ̶Vyjíždějící studenti z ČR: 700 EUR / měsíc ̶Přijíždějící zaměstnanci do ČR: 140 EUR / den ̶Vyjíždějící zaměstnanci z ČR: 180 EUR / den ̶ + cestovní náklady ̶ Cestovní vzdálenost 10-99 km: Mezi 100 a 499 km: Mezi 500 a 1 999 km: Mezi 2 000 a 2 999 km: Mezi 3 000 a 3 999 km: Mezi 4 000 a 7 999 km: 8 000 km a více: Cástka 20 EUR na účastníka 180 EUR na účastníka 275 EUR na účastníka 360 EUR na účastníka 530 EUR na účastníka 820 EUR na účastníka 1 500 EUR na účastníka Aby jim bylo jasno, ze si to musi napsat sami. Me to z toho nevyplyva... Adobe Systems IRO – 28. 11. 2019 8 Co je potřeba udělat Do 8. 12. 2019: ̶Identifikujte významné partnery mimo EU – stávající spolupráce, prohloubení? ̶Zvažte zájem o mobility: •STAFF vs. STUDENTS? à Jednotky mobilit •INCOMING vs. OUTGOING? ̶Chcete-li se zapojit do projektu a napsat svou část (zemi (1-2) či partnerské univerzity), dejte nám vědět Do 12. 1. 2020: ̶Prostudujte hodnotící kritéria a template ̶Vyplňte sami nebo s partnerskou institucí ICM Questionnaire •Co nejdetailněji •Co nejdokonaleji •Stručně, bez omáčky ̶V případě nejasností a problémů nás kontaktovat co nejdříve Adobe Systems IRO – 28. 11. 2019 9 Rozpočet = € 5 303 155 ̶ ̶Jižní středomoří € 847 363 + 40k (Alžírsko) + 100k (Sev. A) + 20k (Tunisko) ̶Východní partnerství € 602 847 + 100k (Gruzie) + 130k (Moldávie) + 130k (Ukrajina) ̶Rusko € 322 794 ̶Latinská Amerika € 185 290 + ? (Heading 1) ̶Asie € 582 188 + ? (Heading 1) ̶Střední Asie € 138 643 + ? (Heading 1) ̶Střední východ € 71 473 + ? (Heading 1) ̶Jižní Afrika € 231 276 + ? (Heading 1) ̶Západní Balkán € 715 603 ̶Severní Amerika € 175 812 ̶Průmyslové země € 159 602 ̶ACP – Afrika, Karibik, Pacifik € 173 753 + 576 509 Extra ACP + ? (Heading 1) Adobe Systems IRO – 28. 11. 2019 10 Rozpočet = € 5 303 155 Podmínky: ̶Jižní středomoří - ̶Východní partnerství - ̶Rusko - ̶Latinská Amerika IN bez podmínek, OUT jen PhD + staff ̶Asie IN bez podmínek, OUT jen PhD + staff ̶Střední Asie IN bez podmínek, OUT jen PhD + staff ̶Střední východ IN bez podmínek, OUT jen PhD + staff ̶Jižní Afrika IN bez podmínek, OUT jen PhD + staff ̶Západní Balkán - ̶Severní Amerika - ̶Průmyslové země IN bez podmínek, OUT jen PhD + staff ̶ACP – Afrika, Karibik, Pacifik IN bez podmínek, OUT jen PhD + staff Adobe Systems IRO – 28. 11. 2019 11 Pozor na limity 25 % mobilit by měly být realizováno s nejméně rozvinutými zeměmi v regionech. Těmi jsou tyto země: ̶Pro Asii: Afghánistán, Bangladéš, Kambodža, Laos, Nepál, Bhútán a Myanmar/Barma; ̶ ̶Pro Latinskou Ameriku: Bolívie, Salvador, Guatemala, Honduras, Nikaragua a Paraguay; ̶ ̶ne víc než 30 % rozpočtu, který je určený pro Asii, by mělo být použito na mobility s Čínou a Indií; ̶ ̶a ne více než 35 % rozpočtu, který je určený pro Latinskou Ameriku, by mělo být použito na mobility v Brazílii a Mexiku. Adobe Systems IRO – 28. 11. 2019 12 Adobe Systems IRO – 28. 11. 2019 13 Adobe Systems IRO – 28. 11. 2019 14 Hodnocení projektu – Obecně … Adobe Systems IRO – 28. 11. 2019 15 Hodnocení projektu – Relevance Adobe Systems IRO – 28. 11. 2019 16 Hodnocení projektu – Cooperation arrangements Adobe Systems IRO – 28. 11. 2019 17 Hodnocení projektu – Project design Adobe Systems IRO – 28. 11. 2019 18 Hodnocení projektu – Impact & Dissemination Adobe Systems IRO – 28. 11. 2019 19 Užitečné odkazy ̶ICM Questionnaire: https://isois.ois.muni.cz/public/erasmus-questionnaire/ ̶ ̶Detaily výzvy: https://www.naerasmusplus.cz/cz/mobilita-osob-vysokoskolske-vzdelavani/mobilita-mezi-programovymi-a -partnerskymi-zememi-vyzva-2020/ ̶ ̶Hodnotící kritéria a systém hodnocení projektů: https://www.naerasmusplus.cz/file/4739/iii-01_e-guide-for-experts-on-quality-assessment_2019_clean- pdf/ ̶ ̶Do‘s & Don‘ts (od str. 15): https://www.naerasmusplus.cz/file/4769/icm-handbook-version-3-0-21-december-2018-pdf/ Adobe Systems Marketingové aktivity IRO – 28. 11. 2019 20 Adobe Systems Instagram takeovery Adobe Systems Adobe Systems Adobe Systems Adobe Systems Adobe Systems Adobe Systems ̶ ̶ ̶ ̶ ̶Med - https://youtu.be/KQ7e906a4eM ̶FSS - https://youtu.be/wfJpz6K8Wbg ̶Odkazy na stories budou uloženy na Sharepointu – lze využívat, jen musí být uživatel přihlášen, aby je viděl Adobe Systems ̶Další na řadě PdF – spolupráce s Radkem, proděkanem a s Mgr. Šplíchalem ̶Zbytek fakult na jaře, doufáme, že do konce dubna ̶Velmi náročné na produkci: 1. projít fakultu a její zajímává místa 2. sepsat scénář 3. projít fakultu znova s produkčním týmem 4. sepsat technický scénář 5. určit natáčecí a fotící den 6. domluvit studenty a zajistit přístupy 7. natočit, nafotit, posbírat souhlasy 8. cca 20 dní post-produkce ̶Oceníme pomoc s produkcí, minimálně s první prohlídkou a nakontaktováním J ̶Hledáme šikovné průvodce – máte tip pro svou fakultu? J ̶ Adobe Systems Vyhodnocení 2019 ̶12/01 – pravděpodobně na prvním IRO 2020 ̶Vyčíslení aktivit, reporty z webu, sociálních sítí ̶ ̶ Adobe Systems 2020 ̶Dotočení videí, nafocení fotek ̶Dokončení aplikace pro incoming studenty ̶Efektivní admission systém ̶Přepracování brožur na vhodnější formát ̶Zaměření na PPC propagaci, community management a sociální sítě nejen pro zahraničí ale také pro outgoing studenty – instagram, aktualizace dosveta.muni.cz ̶Podzimní akce pro podporu mobilit – OD, Imatrikulace ̶Přepracování modelu práce s ambasadory (zejména degree) ̶ ̶ev. Microsite – pro letní školy + studyatmasaryk.com ̶ Adobe Systems EDUC momentální vývoj IRO – 28. 11. 2019 31 Adobe Systems Aktivity a postup za poslední měsíc ̶meeting v Bruselu 6. – 8. 11. ̶steering committee ̶administration ̶recruitment pracovníků na projektu ̶u všech partnerů ̶na MU ̶web EDUCu ̶educ-alliance.eu ̶vyvíjí Pécs ̶ Adobe Systems WP 7 – Fyzické mobility ̶meeting v Brně 25. a 26. 11. ̶ ̶překonávání administrativních bariér (úkol 7.1) ̶mapování administrativních struktur ̶Action Plan Adobe Systems Související obrázek Ostatní WPs ̶WP 5 – Virtuální mobility (Rennes) -připraveny metodologické podklady: teď začíná praxe -seznam předmětů a programů s virtuálními prvky -jak oslovit vyučující -sběr strategií pro podporu experimentování ve výuce ̶WP 4 – Digitální infrastruktura (Potsdam) ̶WP 11 – Outreach (Pécs) ̶WP 3 – Administrativní struktury (Paris Nanterre) ̶WP 9 – Výuka a výzkum (Cagliari) ̶ Adobe Systems Výsledek obrázku pro schedule to do Příští měsíce Adobe Systems Admission korespondence s uchazeči IRO – 28. 11. 2019 36 Adobe Systems I want study ur uni! aneb E-mailing je práce ve fabrice Adobe Systems O čem to bude 1.Response Rate a vše kolem něj 2.Jak RR vylepšit 3.Výsledky výzkumu 4.Ideální e-mail 5.Implementace Adobe Systems 1. Response rate Kolik procent lidí odpoví na e-mail – Colombův výkladový slovník Adobe Systems 1. Response rate Při outreachingu 5–20 % Adobe Systems Adobe Systems 2. Jak RR vylepšit podle Boomerang, Yesware, Campaign Monitor, MOZ a Colomba Adobe Systems 2. Jak RR vylepšit Adobe Systems 2. Jak RR vylepšit Adobe Systems 2. Jak RR vylepšit Adobe Systems 2. Jak RR vylepšit Adobe Systems 2. Jak RR vylepšit Adobe Systems 2. Jak RR vylepšit Adobe Systems 3. analýza 45 First Contact e-mailů (po promazání) Adobe Systems 3. analýza 2 témata – čas a focus (konkrétnost) Adobe Systems 3. Analýza – čas 1 55 % 2 27 % 3 25 % 4+ 15 % Adobe Systems 3. Analýza – čas Rozdíl 40 % Adobe Systems 3. Analýza – focus Konkrétní – na konkrétní dotaz bylo odpovězeno tak, aby byla prioritizována informace přímo odpovídající otázce. Adobe Systems 3. Analýza – focus Nekonkrétní Konkrétní Bez odpovědi 77 % 53 % S odpovědí 23 % 47 % Adobe Systems 3. Analýza – focus Rozdíl 24 % Adobe Systems Adobe Systems 4. Ideální e-mail 1.Odeslán do jednoho dne 2.Odpovídá na konkrétní dotaz, existuje-li 3.Má osobní vyznění 4.Délka 75–125 slov 5.Obsahuje jednu otázku Adobe Systems 4. Ideální e-mail Adobe Systems Adobe Systems Adobe Systems Adobe Systems 5. implementace 1.Potkám se s každým IRO zvlášť 2.Probereme potřeby a specifika každé fakulty 3.Vytvoříme templaty, které působí osobně 4.Vytvořím grafiku 5.Změříme výsledek Adobe Systems Děkuji za pozornost! Máte-li nějaké dotazy či poznámky, sem s nimi! Adobe Systems Summer schools marketing IRO – 28. 11. 2019 64 Adobe Systems Marketing of Summer schools at MU ̶Creating a newsletter of all summer schools to send to partner university ̶Updated the following websites with ALL summer schools ̶Go Overseas ̶Summer Schools in Europe ̶Studyin.cz (will be done by end of week) ̶Each of these websites have a “pay” option but we will not do it this year. (over 2000 CZK/month for 1 program) ̶ Adobe Systems Marketing of Summer schools at MU ̶December - Asking students through Facebook page to share with others at their university about opportunities ̶January “takeover” of winter school on MUNI Instagram to promote summer schools – will highlight summer schools open in summer during this time ̶Creating general “Brno in Summer” marketing materials ̶If you have good photos, it would be great if we could share them for general marketing of summer in Brno ̶ Adobe Systems Adobe Systems Adobe Systems Past programs mentioned here Adobe Systems Changes to web… ̶Denisa has been in contact with each faculty regarding dates, description, fees, etc. ̶Any changes to web gotten before December 6 can happen before Christmas, otherwise, expect changes in January. Adobe Systems Looking ahead ̶CZS has a full summer of commitments with programs. If faculties are looking for things to change, it should be discussed in January/February for Summer 2021 Adobe Systems Různé IRO – 28. 11. 2019 72 Adobe Systems Různé ̶Od 2. 01. 2020 se vrací Radmila Droběnová – agenti, portály, web MUNI atd. ̶Problémy se StudyPortals – ̶Vyžádali si všechny emaily ̶Potvrzení od všech fakult, zda chtějí propagaci na SP ̶Financování 2020 - Snížení financování na mobility o 20% ̶Pokud neprojde CRP projekt, velmi omezené finance na marketing ̶NEBUDE refundace stipendia a cesťáků Adobe Systems Různé ̶Porady IRO 2020 ̶09. 01. 2020 Ct / Pa ̶28. 02. 2020 ̶03. 04. 2020 ̶27 / 28. 04. 2020 Výjezdní zasedaní CZS + IRO ̶11 / 12. 06. 2020 ̶