Zadání Interim projektu Název projektu Návrh a implementace procesu trvalého zlepšování služby Technická podpora zákazníkům Popis projektu/problém Společnost ALC poskytuje svým zákazníkům technickou podporu vztahující se k dodávaným softwarovým řešením. Technická podpora je poskytována telefonicky a prostřednictvím elektronické pošty. Společnost cítí potřebu zavést interní proces trvalého zlepšování této služby založený na pravidelném vyhodnocování kvality a efektivity služby a implementaci nápravných opatření. Cíle projektu Navrhnout a implementovat proces trvalého zlepšování služby Technická podpora. Hlavní výstupy projektu * Analýza současné služby Technická podpora. * Návrh nových SLA a metrik (KPI) pro měření kvality a efektivity služby. * Návrh manažerských výstupů pro sledování KPI a jejich případná realizace na MS SQL Reporting Services. Typická náplň práce * Analýza dokumentace a chodu stávající služby Technická podpora. * Jednání s pracovníky technické podpory. * Zjišťování zpětné vazby od zákazníků (např. telefonicky, e-mailem, dotazník na webu). * Návrh změn v chodu služby, v SLA, KPI, ve vzoru servisní smlouvy se zákazníky apod. * Návrh manažerských výstupů a jejich realizace. * Určení úzkých míst a návrh nápravných opatření. * Sledování dopadu změn a vyhodnocení zlepšení. O firmě Společnost ALC, spol. s r.o. se zaměřuje na vývoj vlastních softwarových řešení postavených na technologiích a platformách společnosti Microsoft. Kromě vývoje informačních systémů poskytuje ALC komplexní služby spojené s prodejem, nasazením a podporou těchto systémů. Stěžejní produkty společnosti tvoří informační systémy pro oddělení správy informačních a komunikačních technologií (ICT): ALVAO Asset Management a ALVAO Helpdesk, které používá více než 500 zákazníků v České a Slovenské republice. Společnost má statut Microsoft Gold Certified Partner. V současné době zaměstnává 10 osob. Garant za ALC: Ing, Roman Ježdík, jezdik@alc.cz, tel. 604 927 690