Zadání interim project ­ FI MUNI ­ COSECT Název projektu: Analýza přechodu licenčního modelu na SaaS Popis projektu/problému (1): Koncept softwaru jako služby (SaaS) nabízí zákazníkům jakož i jeho poskytovatelům mnoho výhod. Stávající koncept poskytování softwarového produktu jako prodej licence může takto znamenat omezení příležitostí, které znamenají ztrátu potenciálních klientů. Práce je zaměřena na analýzu, návrhu a realizaci takového přechodu u konkrétní softwarové společnosti. Charakter projektu Research Cíle projektu: Analýza proveditelnosti změny modelu klasického konceptu prodeje licencí software na poskytování softwaru jako služby. Zmapování obdobných případů realizace jejich výsledků a optimalizace interních procesů softwarové společnosti s tímto modelem souvisejících. Hlavní výstupy projektu: - Analýza proběhnuvších transferů na obdobných případech - Analýza změny prodejního modelu produktu z prodeje licencí na poskytování služeb (SaaS) - Analýza a návrh změny interních služeb souvisejících se změnou konceptu zadavatele. - Případná implementace modelu SaaS u zadavatele Název projektu: Marketingová analýza propagačních procesů v softwarové společnosti. Charakter projektu Business Popis projektu/problému (2): K nejdůležitějším oblastem marketingová komunikace je řízená komunikace směrem od výrobce či poskytovatele služby k cílové skupině a jeho zákazníkům. Při propagaci služeb a výrobků je nutné vycházet z obecných principů přání a potřeb cílové skupiny a hledat nové a efektivní propagační cesty, které by mohly produkt efektivně prosadit. Student si odzkouší propagaci nového produktu v mezinárodním měřítku. Cíle projektu Projekt je zaměřen na hledání a praktické využití inovačních propagačních cest nových výrobků a služeb na poli on-line marketingu. Cílem práce je zmapování současných propagačních technik užívaných v internetovém marketingu z pohledu efektivity se zaměřením na neobvyklé propagační cesty. Součástí práce je nalezení optimálních propagačních metod pro defnované produkty a služby zadavatele a jejich praktická realizace. Hlavní výstupy projektu: - Nalezení vhodných propagačních cest pro softwarovou společnost v sociálních sítích - Analýza dostupných propagačních modelů a porovnání nalezených alternativ z pohledu ROI (návratnosti investic) - Využití Guerilla marketingu k propagaci produktů a služeb společnosti v sociálních a komunitních sítích. - Návrh a realizace komunikační strategie s výše uvedenýmí prvky a vyhodnocení výsledků prvních etap její realizace Požadavky na zájemce/studenty * IT marketing jako koníček * Schopnost vidět běžné věci jinak * Nadšení pro sociální sítě * Aktivní a iniciativní přístup Ideální příležitost pro studenty, kteří se chtějí v budoucnu zaměřit na IT marketingu a on-line marketing. Další informace Všechny nabízené pozice obsahují tyto benefty: - V případě spokojenosti možnost dlouhodobé spolupráce na pozici Marketingového manažera/analytika u zadavatele. - Přímá komunikace s TOP managementem frmy - Práce na velmi zajímavých projektech - Vynikající praktické zkušenosti O společnosti COSECT Společnost COSECT se zaměřuje na poskytování softwarových produktů spadajících do oblasti IT bezpečnosti a ochrany soukromí. Od roku 2003 vyvíjí produkt DisCryptor, zajišťující ochranu digitálního soukromí klientů. V roce 2006 byla pro svůj inovační potenciál přijata do prestižního Technologického inkubátoru, provozovaného Jihomoravským inovačním centrem s.z.p.o. Garant za COSECT Ing. Jakub Mahdal, jakub.mahdal@cosect.net +420 725 782 901