Garant: RNDr. Pavel Minařík Chief Technology Officer e-mail: pavel.minarik@advaict.com PA180 Interim Project Optimalizace služby nadstavbového vyúčtování Charakter projektu Business Popis projektu/problému Větší společnosti potřebují mít strukturovanější přehled při vyúčtování komunikačních služeb a agregovat vyúčtování jednotlivých hovorů z různých hledisek (vyúčtování pro jednotlivá oddělení, vyúčtování soukromých hovorů atd.). Provozovatel komunikačních služeb nabízí svým zákazníkům pro obdobné účely službu nadstavbového vyúčtování. Stávající stav poskytování a rozvoje služby je však omezený kvůli těžkopádnému softwarovému nástroji, jehož využívání je komplikované a pro obsluhu časově náročné. Průměrné náklady na zpracování jednoho telefonního čísla stávajícího zákazníka jsou poměrně vysoké. Službu je třeba optimalizovat s ohledem na její udržitelnost při rostoucích požadavcích (zvýšení nákladových úspor, zvětšení pružnosti, zvýšení uživatelského komfortu, zvýšení počtu zákazníků). Úkoly * Zapojit se do projektu výzkumně/vývojového charakteru (SNV) v různých rolích (např. asistent projektového manažera, analytik, vývojář, tester, ...). * Konzultací se zákazníkem analyzovat doménu a stávající stav provozované služby. * Podílet se na návrhu, implementaci a nasazení optimalizované služby. Hlavní výstupy projektu * Konceptuální model domény, analýza technického řešení stávající provozované služby. * Komplexní specifikace optimalizace stávající provozované služby nastavbového vyúčtování (konceptuální, technická, ekonomická, organizační). * Finanční analýza stávající a optimalizované služby s důrazem na krátkodobou i dlouhodobou návratnost prostředků investovaných do optimalizace služby. * Studie udržitelnosti optimalizované služby s ohledem na zvyšování kvality služby a počtu zákazníků s velkým počtem telefonních čísel ke zpracování. Typická náplň práce * Účastní se konzultací se zákazníkem ­ provozovatelem stávající služby. * Má na starosti komunikaci se zákazníkem ohledně požadavků na optimalizaci stávající služby. * Na základě požadavků zákazníka provádí analýzu technického řešení optimalizace služby. * Analyzuje a konzultuje koncepční, technologická, ekonomická, organizační i personální hlediska při zavádění optimalizované služby. * Podílí se na návrhu a implementaci optimalizace služby. * Podílí se na tvorbě business případu nasazení optimalizované služby. * Asistuje projektovému manažerovi. AdvaICT, a. s. Lidická 1869/28 602 00 Brno Czech Republic tel.: +420 511 112 170 Web: www.advaict.com E-mail: adva@advaict.com