Zadání pro PA180 Interim project Zadavatel EtosComp s.r.o. IČ: 28309952 Garant za EtosComp s.r.o.: Bc. Petr Tvarůžek t: +420 775 38 48 58 e: petr.tvaruzek@etoscomp.eu Název projektu Management projektů a plnění strategického cíle Charakter projektu Business Představení partnera Společnost EtosComp je mladá firma s mladým kolektivem, působící na trhu od roku 2008. Zaměřuje se na poskytování širokého spektra služeb v oblasti IT, zejména na tvorbu webových prezentací na míru, SEO optimalizace, správu serverů, hosting a housing. Za dobu svého působení získala důvěru mnoha českých i slovenských klientů. Firma se dynamicky rozvíjí a v současné době v ní pracuje deset zaměstnanců a několik externích spolupracovníků. Popis projektu/problému Práce projektového manažera při poskytování služeb vedení projektu a vývoje nebo údržby software pro zákazníka zahrnuje komplexní množinu činností, které tématicky patří do oblastí technologické způsobilosti, plánování a řízení provádění projektů, plnění obchodních a strategických cílů vlastní společnosti a v neposlední řadě administrativy s tím spojené. Při práci je vyžadovaná dobrá schopnost komunikace se zástupci různorodých profesí. Zcela jasně se rozsahem kompetencí a dovedností jedná o T-shaped profesionála. Kromě operativních činností, které zajišťují každodenní fungování firmy, je nutné také sledovat dlouhodobé cíle, pomocí nichž se firma rozvíjí. Bez soustavného dlouhodobého vývoje by firma Strana 1 (celkem 2) brzy zaostávala za konkurencí a její existence by mohla být ohrožena. Cíle projektu Projektový manažer by měl po dobu působení u průmyslového partnera (5 měsíční běh) vykonávat úlohu projektového manažera a sám tak získat vhled do důležitých činností, na kterých závisí úspěch spravovaného projektu. Rámcový seznam těchto činností je uveden níže. Dále by během svého působení měl zpracovávat jeden dlouhodobý strategický úkol dle svého výběru a dle domluvy s průmyslovým partnerem. Hlavní výstupy projektu • Získání osobní zkušenosti v reálné praxi. • Získání praxe v oblasti řízení projektů, plánování zdrojů, přípravy analýzy, kontroly kvality • Získání přehledu v strategickém plánování firmy a plnění strategických cílů. • Získání zkušeností s komunikací s klienty, programátory, obchodníky, majiteli firmy a dalšími profesemi. • Závěrečná zpráva pro garanta studijního oboru, dle dané specifikace. • Závěrečná zpráva (krátké hodnotící shrnutí) pro garanta průmyslového partnera zaměřená zejména na reflexi svého působení a přístupu partnera v daném běhu Interim project, dle dané specifikace. Náplň práce • plánování projektů, definice rizik, řešení problémů, definice požadavků na změny, změny priorit jednotlivých úkolů • delegování úkolů na jednotlivé členy týmu, koordinace týmu, výběr nových členů týmu • podíl na rozvoji interních procesů firmy • plnění strategických cílů firmy • pomoc s organizací team-building aktivit, účast na těchto aktivitách Strana 2 (celkem 2)