Tel.: (+420) 251 050 100 Fax: (+420) 251 050 111 www.ibacz.eu IBA CZ, s.r.o. 2565/23 158 00 Praha 5 FIMUNI PA180 Interim Project Asistent Projektového Manažera Charakter projektu: Pedstavení pr IBA CZ je sou Praze a s vývojový USA, na Kypru a v Bulharsku, založena roku 1993 jako dce S lidskými zdroji více než 2100 profesionál mezinárodním trhu pat stední Evrop Nabízíme pokro s využitím Java EE, portál týmem vysoce kvalifikovaných a certifikovaných IT p vývojem systémového i aplika zejména s využitím IBM technologií WebSphere, Rational a DB2. Díky svým dlouholetým zkušenostem s technologiemi a produkty IBM spole dosáhla postavení IBM Premier Business Partner. Spolenost IBA CZ dodává i jako je napíklad Apache, Liferay Portal, Alfresco, Netbeans, JIRA a další. IBA CZ je aktivním Masarykovy univerzity a mezi spole bakaláských a diplomových prací, seminá workshop Software Summer Camp pro studenty fakulty a externí zájemce. FIMUNI PA180 Interim Project Overall Pr Office: Krenova 72, Brno 602 00 E-mail: lukas.smiga@ibacz.eu Asistent Projektového Manažera Charakter projektu: business edstavení prmyslového partnera IBA CZ je souástí IBA Group, nadnárodní aliance ICT spole Praze a s vývojovými i obchodními pobokami v Blorusku, Rusku, N USA, na Kypru a v Bulharsku, založena roku 1993 jako dce S lidskými zdroji více než 2100 profesionál a s patnáctiletým p mezinárodním trhu patí IBA k nejvtším poskytovatelm IT služeb ve východní a ední Evrop. Nabízíme pokroilá IT ešení v oblasti e-business aplikací a systém s využitím Java EE, portál, BI a dalších moderních technologií. Disponujeme týmem vysoce kvalifikovaných a certifikovaných IT profesionál vývojem systémového i aplikaního programového vybavení pro r zejména s využitím IBM technologií WebSphere, Rational a DB2. Díky svým dlouholetým zkušenostem s technologiemi a produkty IBM spole áhla postavení IBM Premier Business Partner. nost IBA CZ dodává i ešení postavená nad opensource technologiemi, íklad Apache, Liferay Portal, Alfresco, Netbeans, JIRA a další. IBA CZ je aktivním lenem sdružení prmyslových partner Masarykovy univerzity a mezi spolené aktivity patí spolupráce na zadáních ských a diplomových prací, semináe na vybraná témata a každoro workshop Software Summer Camp pro studenty fakulty a externí zájemce. 1 FIMUNI PA180 Interim Project Lukas Smiga Overall Project Manager, IBA CZ -- Office: Krenova 72, Brno 602 00 Tel.: (+420) 543 426 815 Mobile: (+420) 606 225 919 mail: lukas.smiga@ibacz.eu ástí IBA Group, nadnárodní aliance ICT spoleností se sídlem v lorusku, Rusku, Nmecku, USA, na Kypru a v Bulharsku, založena roku 1993 jako dceinná spolenost IBM. a s patnáctiletým psobením na m IT služeb ve východní a business aplikací a systém, pedevším , BI a dalších moderních technologií. Disponujeme rofesionál, kteí se zabývají ního programového vybavení pro rzné platformy, zejména s využitím IBM technologií WebSphere, Rational a DB2. Díky svým dlouholetým zkušenostem s technologiemi a produkty IBM spolenost IBA CZ ešení postavená nad opensource technologiemi, íklad Apache, Liferay Portal, Alfresco, Netbeans, JIRA a další. myslových partner Fakulty informatiky í spolupráce na zadáních e na vybraná témata a každoroní workshop Software Summer Camp pro studenty fakulty a externí zájemce. Tel.: (+420) 251 050 100 Fax: (+420) 251 050 111 www.ibacz.eu IBA CZ, s.r.o. 2565/23 158 00 Praha 5 Popis projektu/probl Práce projektového manažera p nebo údržby software pro zákazníka zahrnuje komplexní množinu tématicky pat provádní projekt metodiky), komunikace se zástupci zákazníka, dodržování vnit systém ízení kvality (v IBA CZ ISO 9001 a CMMI L3), pln strategických cíl spojené. Zcela jasn profesionála. Cíle projektu Asistent projektového manažera by m partnera (5-ti m pracovní agendou a sám tak získat vhled do d úspch spravovaného projektu. Rámcový seznam t Hlavní výstupy projektu • Získaní osobní zkušenosti v reálné praxi outsourcingu projekt software bez p • Projektový manažer pr aktivit p ást) životního cyklu realizovaných projekt • Závre • Závre partnera zam v daném b Typická nápl • sbr a zpracování analýzy požadavk • poízení zápisu z jednání a projektových sch • úast na jednáních se zástupci zákazníka (tam kde je to možné a vhodné) • pomoc (zejména veri infrastruktury • pomoc (zpracování a verifikace) p požadovaných interním systémem • píprava agendy a ú tým • úast na pravidelném interním status brífingu projektové kancelá Popis projektu/problému Práce projektového manažera pi poskytování služeb vedení projektu a vývoje nebo údržby software pro zákazníka zahrnuje komplexní množinu tématicky patí do oblastí technologické zpsobilosti, plánování a ní projekt (v IBA CZ zejména IBM Rational Unified Process a Agilní metodiky), komunikace se zástupci zákazníka, dodržování vnit ízení kvality (v IBA CZ ISO 9001 a CMMI L3), pln strategických cíl vlastní spolenosti a v neposlední ad spojené. Zcela jasn se rozsahem kompetencí a dovedností jedná profesionála. Cíle projektu Asistent projektového manažera by ml po dobu psobení u pr ti msíní bh) pomáhat projektovým manažer pracovní agendou a sám tak získat vhled do dležitých  ch spravovaného projektu. Rámcový seznam tchto Hlavní výstupy projektu Získaní osobní zkušenosti v reálné praxi outsourcingu projekt software bez pímé odpovdnosti za prbh svených projekt Projektový manažer prmyslového partnera získá prostor pro delegaci aktivit pípravy, údržby a kontroly projektových artefakt ást) životního cyklu realizovaných projekt. Závrená zpráva pro garanta studijního oboru, dle dané specifikace. Závrená zpráva (krátké hodnotící shrnutí) pro garanta pr partnera zamená zejména na reflexi svého psobení a p v daném bhu Interim project, dle dané specifikace. Typická nápl práce v bhu Interim projektu r a zpracování analýzy požadavk zákazníka ízení zápisu z jednání a projektových schzek ast na jednáních se zástupci zákazníka (tam kde je to možné a vhodné) pomoc (zejména verifikace) pi píprav projektové a vývojové infrastruktury pomoc (zpracování a verifikace) pi tvorb projektových artefakt požadovaných interním systémem ízení kvality íprava agendy a úast na pravidelných status setkáních realiza  projekt ast na pravidelném interním status brífingu projektové kancelá 2 i poskytování služeb vedení projektu a vývoje nebo údržby software pro zákazníka zahrnuje komplexní množinu inností, které sobilosti, plánování a ízení A CZ zejména IBM Rational Unified Process a Agilní metodiky), komunikace se zástupci zákazníka, dodržování vnitních norem ízení kvality (v IBA CZ ISO 9001 a CMMI L3), plnní obchodních a  administrativy s tím se rozsahem kompetencí a dovedností jedná T-shaped sobení u prmyslového h) pomáhat projektovým manažerm s každodenní inností, na kterých závisí chto inností je uveden níže. Získaní osobní zkušenosti v reálné praxi outsourcingu projekt vývoje ených projekt. myslového partnera získá prostor pro delegaci ípravy, údržby a kontroly projektových artefakt po dobu (nebo ná zpráva pro garanta studijního oboru, dle dané specifikace. ná zpráva (krátké hodnotící shrnutí) pro garanta prmyslového sobení a pístupu partnera specifikace. hu Interim projektu zek ast na jednáních se zástupci zákazníka (tam kde je to možné a vhodné) projektové a vývojové projektových artefakt ast na pravidelných status setkáních realizaních ast na pravidelném interním status brífingu projektové kanceláe Tel.: (+420) 251 050 100 Fax: (+420) 251 050 111 www.ibacz.eu IBA CZ, s.r.o. 2565/23 158 00 Praha 5 • píležitostná práce technického charakteru na projektu samotném (tam kde je to možné a vhodné) • verifikace platných p • spolupráce na koncep pro daný rok, zejména pomoc p (rešerše existujících alternativ, prototypování postup • pozorování interních proces pedepsaných metrik a podávání vlastních návrh • pomoc s organizací team íležitostná práce technického charakteru na projektu samotném (tam kde je to možné a vhodné) verifikace ádného ukonení projekt a pedání výstup platných proces interního systému ízení kvality spolupráce na koncepních a strategických cílech projektové kancelá pro daný rok, zejména pomoc pi píprav taktiky pro pln (rešerše existujících ešení, návrh a zpracování vhodných lternativ, prototypování postup a podobn) pozorování interních proces ízení kvality, sbr nebo kontrola edepsaných metrik a podávání vlastních návrh pomoc s organizací team-building aktivit, úast na t 3 íležitostná práce technického charakteru na projektu samotném (tam edání výstup zákazníkovi dle ních a strategických cílech projektové kanceláe taktiky pro plnní tchto cíl ešení, návrh a zpracování vhodných ešení nebo r nebo kontrola  na zlepšení ast na tchto aktivitách