Tel.: (+420) 251 050 100 Fax: (+420) 251 050 111 www.ibacz.eu IBA CZ, s.r.o. 2565/23 158 00 Praha 5 FIMUNI PA180 Interim Project Asistent Projektového Manažera Charakter projektu: Představení pr IBA CZ je sou Praze a s vývojový USA, na Kypru a v Bulharsku, založena roku 1993 jako dce S lidskými zdroji více než 2100 profesionál mezinárodním trhu pat střední Evrop Nabízíme pokro s využitím Java EE, portál týmem vysoce kvalifikovaných a certifikovaných IT p vývojem systémového i aplika zejména s využitím IBM technologií WebSphere, Rational a DB2. Díky svým dlouholetým zkušenostem s technologiemi a produkty IBM spole dosáhla postavení IBM Premier Business Partner. Společnost IBA CZ dodává i jako je například Apache, Liferay Portal, Alfresco, Netbeans, JIRA a další. IBA CZ je aktivním Masarykovy univerzity a mezi spole bakalářských a diplomových prací, seminá workshop Software Summer Camp pro studenty fakulty a externí zájemce. FIMUNI PA180 Interim Project Overall Pr Office: Krenova 72, Brno 602 00 E-mail: lukas.smiga@ibacz.eu Asistent Projektového Manažera Charakter projektu: business edstavení průmyslového partnera IBA CZ je součástí IBA Group, nadnárodní aliance ICT spole Praze a s vývojovými i obchodními pobočkami v Bělorusku, Rusku, N USA, na Kypru a v Bulharsku, založena roku 1993 jako dce S lidskými zdroji více než 2100 profesionálů a s patnáctiletým p mezinárodním trhu patří IBA k největším poskytovatelům IT služeb ve východní a ední Evropě. Nabízíme pokročilá IT řešení v oblasti e-business aplikací a systém s využitím Java EE, portálů, BI a dalších moderních technologií. Disponujeme týmem vysoce kvalifikovaných a certifikovaných IT profesionál vývojem systémového i aplikačního programového vybavení pro r zejména s využitím IBM technologií WebSphere, Rational a DB2. Díky svým dlouholetým zkušenostem s technologiemi a produkty IBM spole áhla postavení IBM Premier Business Partner. nost IBA CZ dodává i řešení postavená nad opensource technologiemi, íklad Apache, Liferay Portal, Alfresco, Netbeans, JIRA a další. IBA CZ je aktivním členem sdružení průmyslových partner Masarykovy univerzity a mezi společné aktivity patří spolupráce na zadáních ských a diplomových prací, semináře na vybraná témata a každoro workshop Software Summer Camp pro studenty fakulty a externí zájemce. 1 FIMUNI PA180 Interim Project Lukas Smiga Overall Project Manager, IBA CZ -- Office: Krenova 72, Brno 602 00 Tel.: (+420) 543 426 815 Mobile: (+420) 606 225 919 mail: lukas.smiga@ibacz.eu ástí IBA Group, nadnárodní aliance ICT společností se sídlem v lorusku, Rusku, Německu, USA, na Kypru a v Bulharsku, založena roku 1993 jako dceřinná společnost IBM. a s patnáctiletým působením na m IT služeb ve východní a business aplikací a systémů, především , BI a dalších moderních technologií. Disponujeme rofesionálů, kteří se zabývají ního programového vybavení pro různé platformy, zejména s využitím IBM technologií WebSphere, Rational a DB2. Díky svým dlouholetým zkušenostem s technologiemi a produkty IBM společnost IBA CZ ešení postavená nad opensource technologiemi, íklad Apache, Liferay Portal, Alfresco, Netbeans, JIRA a další. myslových partnerů Fakulty informatiky í spolupráce na zadáních e na vybraná témata a každoroční workshop Software Summer Camp pro studenty fakulty a externí zájemce. Tel.: (+420) 251 050 100 Fax: (+420) 251 050 111 www.ibacz.eu IBA CZ, s.r.o. 2565/23 158 00 Praha 5 Popis projektu/probl Práce projektového manažera p nebo údržby software pro zákazníka zahrnuje komplexní množinu tématicky pat provádění projekt metodiky), komunikace se zástupci zákazníka, dodržování vnit systémů řízení kvality (v IBA CZ ISO 9001 a CMMI L3), pln strategických cíl spojené. Zcela jasn profesionála. Cíle projektu Asistent projektového manažera by m partnera (5-ti m pracovní agendou a sám tak získat vhled do d úspěch spravovaného projektu. Rámcový seznam t Hlavní výstupy projektu • Získaní osobní zkušenosti v reálné praxi outsourcingu projekt software bez p • Projektový manažer pr aktivit p část) životního cyklu realizovaných projekt • Závěre • Závěre partnera zam v daném b Typická nápl • sběr a zpracování analýzy požadavk • pořízení zápisu z jednání a projektových sch • účast na jednáních se zástupci zákazníka (tam kde je to možné a vhodné) • pomoc (zejména veri infrastruktury • pomoc (zpracování a verifikace) p požadovaných interním systémem • příprava agendy a ú týmů • účast na pravidelném interním status brífingu projektové kancelá Popis projektu/problému Práce projektového manažera při poskytování služeb vedení projektu a vývoje nebo údržby software pro zákazníka zahrnuje komplexní množinu tématicky patří do oblastí technologické způsobilosti, plánování a ní projektů (v IBA CZ zejména IBM Rational Unified Process a Agilní metodiky), komunikace se zástupci zákazníka, dodržování vnit ízení kvality (v IBA CZ ISO 9001 a CMMI L3), pln strategických cílů vlastní společnosti a v neposlední řadě spojené. Zcela jasně se rozsahem kompetencí a dovedností jedná profesionála. Cíle projektu Asistent projektového manažera by měl po dobu působení u pr ti měsíční běh) pomáhat projektovým manažer pracovní agendou a sám tak získat vhled do důležitých č ch spravovaného projektu. Rámcový seznam těchto Hlavní výstupy projektu Získaní osobní zkušenosti v reálné praxi outsourcingu projekt software bez přímé odpovědnosti za průběh svěřených projekt Projektový manažer průmyslového partnera získá prostor pro delegaci aktivit přípravy, údržby a kontroly projektových artefakt ást) životního cyklu realizovaných projektů. Závěrečná zpráva pro garanta studijního oboru, dle dané specifikace. Závěrečná zpráva (krátké hodnotící shrnutí) pro garanta pr partnera zaměřená zejména na reflexi svého působení a p v daném běhu Interim project, dle dané specifikace. Typická náplň práce v běhu Interim projektu r a zpracování analýzy požadavků zákazníka ízení zápisu z jednání a projektových schůzek ast na jednáních se zástupci zákazníka (tam kde je to možné a vhodné) pomoc (zejména verifikace) při přípravě projektové a vývojové infrastruktury pomoc (zpracování a verifikace) při tvorbě projektových artefakt požadovaných interním systémem řízení kvality íprava agendy a účast na pravidelných status setkáních realiza ů projektů ast na pravidelném interním status brífingu projektové kancelá 2 i poskytování služeb vedení projektu a vývoje nebo údržby software pro zákazníka zahrnuje komplexní množinu činností, které sobilosti, plánování a řízení A CZ zejména IBM Rational Unified Process a Agilní metodiky), komunikace se zástupci zákazníka, dodržování vnitřních norem ízení kvality (v IBA CZ ISO 9001 a CMMI L3), plnění obchodních a ě administrativy s tím se rozsahem kompetencí a dovedností jedná T-shaped sobení u průmyslového h) pomáhat projektovým manažerům s každodenní činností, na kterých závisí chto činností je uveden níže. Získaní osobní zkušenosti v reálné praxi outsourcingu projektů vývoje ěřených projektů. myslového partnera získá prostor pro delegaci ípravy, údržby a kontroly projektových artefaktů po dobu (nebo ná zpráva pro garanta studijního oboru, dle dané specifikace. ná zpráva (krátké hodnotící shrnutí) pro garanta průmyslového ůsobení a přístupu partnera specifikace. hu Interim projektu zek ast na jednáních se zástupci zákazníka (tam kde je to možné a vhodné) projektové a vývojové projektových artefaktů ast na pravidelných status setkáních realizačních ast na pravidelném interním status brífingu projektové kanceláře Tel.: (+420) 251 050 100 Fax: (+420) 251 050 111 www.ibacz.eu IBA CZ, s.r.o. 2565/23 158 00 Praha 5 • příležitostná práce technického charakteru na projektu samotném (tam kde je to možné a vhodné) • verifikace platných p • spolupráce na koncep pro daný rok, zejména pomoc p (rešerše existujících alternativ, prototypování postup • pozorování interních proces předepsaných metrik a podávání vlastních návrh • pomoc s organizací team íležitostná práce technického charakteru na projektu samotném (tam kde je to možné a vhodné) verifikace řádného ukončení projektů a předání výstup platných procesů interního systému řízení kvality spolupráce na koncepčních a strategických cílech projektové kancelá pro daný rok, zejména pomoc při přípravě taktiky pro pln (rešerše existujících řešení, návrh a zpracování vhodných lternativ, prototypování postupů a podobně) pozorování interních procesů řízení kvality, sběr nebo kontrola edepsaných metrik a podávání vlastních návrhů pomoc s organizací team-building aktivit, účast na t 3 íležitostná práce technického charakteru na projektu samotném (tam edání výstupů zákazníkovi dle ních a strategických cílech projektové kanceláře taktiky pro plnění těchto cílů ešení, návrh a zpracování vhodných řešení nebo r nebo kontrola ů na zlepšení ast na těchto aktivitách