Interim projekt – marketing mobilní aplikace Charakter projektu Téma: marketingová strategie a komunikace Datum nástupu: 1. září 2012 nebo dříve Varianta: Business Představení společnosti Společnost Hammerware, s.r.o. se věnuje hernímu vývoji pro platformy PC, iOS a Android. Jsme tzv. nezávislý vývojář. Naši poslední hru Family Farm (ocenění Česká Hra roku 2011) jsme do online distribuce uvedli sami a s vydavateli spolupracovali pouze kvůli retailu. Problém Nabízíme příležitost pracovat na procesu vydání mobilní/PC hry cílené především na zařízení iPad a iPhone. Projekt je iterací naší předchozí hry a je v závěrečné fázi vývoje. Student se s ním může seznámit při provádění user testingu a může tak i ovlivnit konečnou podobu hry. Hlavní náplní práce bude příprava marketingové strategie, materiálů, komunikace s novináři a veřejností. Očekáváme aktivní zapojení a schopnost zorientovat se v prostředí mobilních her. Jedná se spíše o samostatnou než týmovou práci. Požadavky • angličtina v psané formě na vynikající úrovni (prosím demonstrovat) © 2012 Hammerware, s.r.o. All rights reserved. 1 • nadšení pro mobilní hry a aplikace • (alespoň virtuálně) sociální a komunikativní osoba Popis pracovní náplně • Provádění user testingu různých aspektů produktu • Analýza konkurence a cenové strategie • Příprava marketingových materiálů: tisková zpráva, press kit, web, profily, atd. • Identifikace vhodných novinářů, webů, blogů a jejich oslovení • Aktivita na sociálních sítích • Sbírání zpětné vazby a návrhy pro aktualizace Přínosy Student získá praktické zkušenosti s marketingem mobilních aplikací. Získá vhled do dynamického a rychle rostoucího trhu. V případě spokojenosti s jeho prací doporučení na LinkedIn a případně finanční odměna. Kontakt Ing. Martin Procházka martin.prochazka@hammerware.cz +420 608 628 274 Hammerware, s.r.o. Palackého třída 150 612 00 Brno © 2012 Hammerware, s.r.o. All rights reserved. 2 © 2012 Hammerware, s.r.o. All rights reserved. 3