Interim projekt varianta Research (2 semestry) Marketing a komunikační strategie oboru SSME Pracoviště Katedra počítačových systémů a komunikací, kanceláře oboru SSME Cíl Cílem je dokončení, eventuálně rozšíření současné formy marketingové komunikace oboru Service Science, Management and Engeneering jak vůči uchazečům o studium a studentům, tak i vůči partnerům. Součástí praxe bude i spolupráce při zajišťování Interim projektů ve formě business, komunikace s partnery a partnerskými organizacemi. Základní řešené úkoly  Správa a úpravy webových stránek oboru  Práce na průzkumech mezi studenty a partnery  Zajištění propagačních materiálů oboru Student SSME bude muset v rámci plnění tohoto Interim projektu komunikovat jak s pracovníky, zajišťujícími organizaci oboru SSME, tak se zástupci průmyslových partnerů, u kterých probíhají Interim projektů. Jeho zásadním úkolem bude zajištění přenosu informací mezi jednotlivými skupinami. Další informace V případě iniciativního a konstruktivního přístupu možná i finanční odměna. Projekt se vypisuje jako varianta Research na dva semestry. Kontakt : Jitka Kitner (kitner@fi.muni.cz)