HUNI FAKULTA SPORTOVNÍCH STUDIÍ C.j.: MU-IS/173220/2019/1007343/FSpS Příkaz děkana Fakulty sportovních studií č. 1/2019 Provedení inventury majetku a závazků ke dni 31. 12. 2019 Na základě Příkazu kvestora k provedení inventarizace majetku a závazků ke dni 31. 12. 2019 Č.j.:MU-IS/128006/2019/961059/RMU ze dne 26. 6. 2019 proběhne na hospodářském středisku Fakulta sportovních studií: 1) Fyzická inventura majetku ke dni 30. 9. 2019 na základě Prováděcího pokynu kvestora k provedení inventury majetku ke dni 30. 9. 2019 C.j.: MU-IS/128010/2019/961063/RMU ze dne 26. 6. 2019 Pro zajištění a řádné provedení všech inventarizačních prací ustanovuji. Dílčí inventarizační komisi v tomto složení: předseda Mgr. Lenka Zemanová, MPA osoba pověřená evidencí majetku Soňa Chatrná členové Ing. Vladimíra Kopuletá Mgr. Roman Drga Petr Huta Místní inventarizační komise a inventární úseky ve složení, viz. příloha č. 1. 2) Dokladová inventura majetku a závazků ke dni 31. 12. 2019. předseda Mgr. Lenka Zemanová, MPA členové Ing. Helena Šrutková Bc. Gabriela Šidlová Zdeňka Fialová Soňa Chatrná Inventarizační komise se při provádění inventury řídí ustanoveními §29 a §30 zákona 563/1991 Sb. o účetnictví v platném znění, směrnicí Inventarizace na Masarykově univerzitě č.5/2005, provádécími pokyny kvestora k jednotlivým inventurám, a případně doplňujícími pokyny ústřední inventarizační komise Masarykovy univerzity. V Brně dne 16. záři 2019 doc. Mgr. Martin Zvonař, Ph.D. děkan Fakulty sportovních studii Příloha č. 1: Soupis inventárních úseků včetně MIK Příloha č. 2: Soupis zaměstnanců pověřených péčí o majetek Příloha č. 3: Soupis zaměstnanců hmotně odpovědných za majetek dle § 252 ZP Příloha č. 4: Soupis zaměstnanců pověřených evidenci majetku Příloha č. 5: Časový harmonogram inventarizace MU HS : Fakulta sportovních studií Soupis inventárních úseků Příloha č. 1 čis.lCP čís. pracoviště ' Název Jméno zaměstnance pověřeného péči o majetek IÚ Jméno hmotné odpověd zam. dle §252 ZP Jméno zaměstnance pověřeného evidenci majetku IÚ Složení MIK předseda členové 5101 5111* Katedra kineziologie, laboratoř, ambulance Vomela Chatrná Vomela Nejezchlebové, Vespalec 5102 5112* Katedra atletiky, plavání a sportů v přírodě Ondráček Chatrná Ondráček Novotná, Hrazdíra, Hammerová 5103 5113* Katedra podpory zdraví, laboratoř, ambulance Kapounková Chatrná Kapounková Matulová, Kumstát 5104 5114* Katedra Centrum univerzitního sportu Svobodová Chatrná Svobodová Titzová, Malá 5105 5115* Katedra pedagogiky sportu Jůva Chatrná Jůva Marečková 5106 5116* Katedra společenských věd a managementu sportu Strachová Chatrná Strachová Matulová, Heiland Trávníková 5107 5117* Katedra gymnastiky a úpolů Reguli Chatrná Reguli Marečková, Hedbávný 5108 5118* Katedra sportovních her Nykodým Chatrná Nykodým Novotná, Vecúrik _5109 5199*,5193*, 519850 Děkanát,Oddělení jazyků, CŽV Zemanová Chatrná Zemanová Chatrná, Fialová, Šidlová 519610 Ink. Kinantropologického výzkumu 5110 51988* Technicko-provovzni oddělení Kopuletá Chatrná Kopuletá Drga, Krejčí areály: Heinrichova, Mánesova, Vinařská, Pod Hradem, Veslařská, Komárov 5111 519870 Zboží na skladech a prodejnách Šrutková Chatrná Šrutková Chatrná, Fialová, Sidlová ve tvaru FFSSKK, je-li IÚ totožný s pracovištěm, jinak ve tvaru FFxx, kde FF je čislo HS dle číselníku v účetnictví, xx je pořadové číslo IÚ v rámci HS. 've tvaru FFSSKK dle číselníku pracovišť V Brně dne: 11.09.2019 Vyplnil (jméno, tel., podpis): S. Chatrná Masarykova univerzita v Brně Fakulta sportovních studií Příloha í. 2 Soupis zaměstnanců pověřených péčí o majetek Zaměstnanec Pracoviště (IÚ) prof. MUDr. Jindřich Vomela,CSc, LLM, Doc. PaedDr. Jan Ondráček, Ph.D. MUDr. Kateřina Kapounková, Ph.D. Mgr. Zora Svoboová, Ph.D. doc. PhDr.Vladimír Jůva, CSc. Mgr. Milena Strachová, Ph.D. doc. PhDr. Bc. Zdenko Reguli, Ph.D doc. Mgr. Jiří Nykodým, Ph.D. Mgr. Lenka Zemanová, MPA Ing. Zuzana Sajdlová, Ph.D. Ing. Vladimíra Kopuletá Ing. Helena Šrutková Katedra kineziologie, 5101 Katedra atletiky, plavání a sportů v přírodě, 5102 Katedra podpory zdraví, 5103 Katedra Centrum univerzitního sportu, 5104 Katedra pedagogiky sportu, 5105 Katedra společenských věd ve sportu, 5106 Katedra gymnastiky a úpolů, 5107 Katedra sportovních her, 5108 Děkanát, 5109 Inkubátor kinantropologického výzkumu, 5109 Technicko-provozní oddělení, 5110 Prodejna skript, 5111 Vypracovala: Soňa Chatrná Datum:.! 1.9.2019 Schválil: Mgr. Lenka Zemanová, MPA Masarykova univerzita Fakulta sportovních studií příloha č. 3 Soupis zaměstnanců, se kterými je uzavřena hmotná odpovědnost podle § 252 ZP Zaměstnanec Pracoviště Ing. Helena Šrutková Bc. Gabriela Šidlová Soňa Chatrná doc. Mgr. Martin Zvonař, Ph.D. Ing. Vladimíra Kopuletá Miluše Nejezchlebová Bc. Eva Matulová Alena Marečková Kateřina Novotná Jarmila Titzová Ekonomické odd. - hodnoty svěřené k vyúčtování Ekonomické odd. - hodnoty svěřené k vyúčtování Ekonomické odd. - sklad výrobků a materiálu, ceniny Děkanát - služební platební karta MU Technicko-provozní oddělení - peněžní prostředky a ceniny Sekretářka katedry- peněžní prostředky a ceniny Sekretářka katedry - peněžní prostředky a ceniny Sekretářka katedry - peněžní prostředky a ceniny Sekretářka katedry - peněžní prostředky a ceniny Sekretářka katedry - peněžní prostředky a ceniny Vypracovala: Soňa Chatrná Datum: 11.9.2019 Schválil: Mgr. Lenka Zemanová, MPA Masarykova univerzita v BrnĚ Fakulta sportovních studií příloha č. 4 Soupis zaměstnanců pověřených vedením evidence majetku Zaměstnanec Pracoviště Soňa Chatrná Ekonomické oddělení L/l. Vypracovala: Soňa Chatrná Datum: 11.9.2019 Schválil: Mgr. Lenka Zemanová, MP A Masarykova univerzita v Brně Fakulta sportovních studií Příloha č. 5 Časový harmonogram inventarizace na FSpS - rok 2019 26.06.2019 pokyn a příkaz kvestora k provedení inventarizace 11.09.2019 zasedání ÚIK se bude konat v zasedací místnosti RMU ve 4.NP, od 9,00- 10,00 hodin 19.09.2019 příkazy vedoucích ostatních HS k provedení inventarizace 25.09.2019 školení k inventarizaci pouze pro pracovníky ostatních HS se bude konat v Kounicově sále 5.NP od 10,00 - 12,00 hodin 27.09.2019 náhradní školení k inventarizaci pro pracovníky všech HS se bude konat v Kounicově sále 5.NP od 10,00 - 12,00 hodin 07.10.2019 sestavy k inventarizaci - překlopení databáze (pan Machač) 08.10.2019 předání inventurních seznamů komisím a zahájení fyzické inventury na FSpS 04.11.2019 ukončení fyzické inventury - sestavy z INETu generovat nejdříve 7.11.2019 sepsat závěrečnou zprávu za FSPS 14.11.2019 předání zpráv od DIK o provedení inventarizace - (posílají HS paní Habrdové, excelové tabulky č. 1 - 6 Pokynu kvestora č. j.: MU-IS/128010/2019/961063/RMU, posílat také mailem) 03.12.2019 zasedání ÚIK se bude konat v zasedací místnosti RMU, 4.NP dv. 476, od 9,00-11,00 hodin 09.12.2019 předložení zprávy o provedení inventarizace za MU V Brně, 11.9.2019 Vypracovala: Soňa Chatrná