Pokyn děkana č. 3/2010 PRO ZAJIŠTĚNÍ PRŮBĚŽNÉ AKTUALIZACE WEBOVÝCH STRÁNEK FAKULTY Den vydání: 2. 11. 2010 Platnost: 2. 11. 2010 Účinnost: 8. 11. 2010 Zkrácené znění: - P 3/2010 - aktualizace webových stránek Pokyn děkana Právnické fakulty Masarykovy univerzity č. 3/2010 PRO ZAJIŠTĚNÍ PRŮBĚŽNÉ AKTUALIZACE WEBOVÝCH STRÁNEK FAKULTY Článek 1 Účel pokynu (1) Účelem tohoto pokynu je zajištění aktuálnosti, obsahové správnosti a jednotného grafického vzhledu webových stránek Právnické fakulty Masarykovy univerzity (dále jen „fakulty") provozovaných na adrese www.law.muni.cz. Pokyn vychází z toho, že informace uveřejňované způsobem umožňujícím dálkový přístup představují důležitou složku prezentace fakulty a zdroj informací o ní. Je proto žádoucí, aby se na publikaci informací podíleli bezprostředně dotčení akademičtí i neakademičtí pracovníci a obsah byl jimi také průběžně aktualizován. (2) Pokyn stanoví okruhy osob oprávněných ke vkládání a změnám obsahu a současně odpovědné za jejich obsah, aktuálnost a dodržení jednotného grafického vzhledu vkládaných dokumentů. (3) Za technický provoz stránek odpovídá vedoucí Centra informačních technologií (dále také „CIT“). Článek 2 Změna úvodní stránky a podstránek (1) Ke změně hlavní stránky fakultního webu a všech jeho podstránek včetně jejich obsahu je oprávněn děkan fakulty, statutární zástupce děkana, asistent děkana a proděkan pro informační technologie a ediční činnost. (2) Za aktuálnost úvodní stránky odpovídá asistent děkana a proděkan pro informační technologie a ediční činnost. Článek 3 Vkládání obsahu do nižších úrovní (1) Aniž by tím bylo dotčena práva dle čl. 2 odst. 1 tohoto pokynu jsou ke vkládání obsahu do podstránek dále oprávněni dle odkazů: O fakultě: Orgány fakulty - vedoucí sekretariátu děkana Katedry a ústavy – vedoucí příslušných kateder a ústavů Oddělení – vedoucí oddělení pro vědu, zahraniční a vnější vztahy Fakultní předpisy - vedoucí sekretariátu děkana Dlouhodobý záměr - vedoucí sekretariátu děkana Výroční zprávy - vedoucí sekretariátu děkana Z akademického života - vedoucí oddělení pro vědu, zahraniční a vnější vztahy Kontakt - vedoucí sekretariátu děkana. Pro veřejnost: Publikace a časopisy – vedoucí edičního útvaru děkanátu E-shop – vedoucí edičního útvaru děkanátu Knihovna – vedoucí knihovny Evropské dokumentační středisko – vedoucí knihovny Expertní činnost – vedoucí Centra celoživotního vzdělávání Kurzy a semináře - vedoucí Centra celoživotního vzdělávání. Mezinárodní spolupráce: Stáže pro studenty – vedoucí oddělení pro vědu, zahraniční a vnější vztahy, vedoucí studijního oddělení Stáže pro akademické pracovníky - vedoucí oddělení pro vědu, zahraniční a vnější vztahy Stáže pro ostatní zaměstnance - vedoucí oddělení pro vědu, zahraniční a vnější vztahy, tajemnice fakulty Členství v mezinárodních organizacích - vedoucí oddělení pro vědu, zahraniční a vnější vztahy. Studium a vzdělávání: Studijní programy a obory - vedoucí studijního oddělení a vedoucí oddělení pro doktorské studium Přijímací řízení - vedoucí studijního oddělení a vedoucí oddělení pro doktorské studium Magisterské studium - vedoucí studijního oddělení Navazující magisterské studium - vedoucí studijního oddělení Bakalářské studium - vedoucí studijního oddělení Doktorské studium - vedoucí oddělení pro doktorské studium Rigorózní řízení – vedoucí oddělení pro doktorské studium Celoživotní vzdělávání - vedoucí Centra celoživotního vzdělávání LLM in Corporate Law - vedoucí Centra celoživotního vzdělávání Master of Public Administration (MPA) - vedoucí Centra celoživotního vzdělávání Předpisy týkající se studia a vzdělávání - vedoucí studijního oddělení a vedoucí oddělení pro doktorské studium, vedoucí Centra celoživotního vzdělávání E-learning – fakultní e-technik Časté dotazy týkající se studia - vedoucí studijního oddělení a vedoucí oddělení pro doktorské studium. Věda a výzkum: Granty, podpora výzkumu, vývoje a výuky - vedoucí oddělení pro vědu, zahraniční a vnější vztahy Řízení ke jmenování profesorem - vedoucí oddělení pro vědu, zahraniční a vnější vztahy Habilitační řízení - vedoucí oddělení pro vědu, zahraniční a vnější vztahy Studentské soutěže - vedoucí oddělení pro vědu, zahraniční a vnější vztahy Publikační činnost učitelů a doktorandů – vedoucí knihovny. Konference: Přehled aktuálních konferencí - vedoucí oddělení pro vědu, zahraniční a vnější vztahy Sborníky z konferencí a seminářů – vedoucí knihovny, vedoucí edičního útvaru děkanátu Konferenční systém - vedoucí oddělení pro vědu, zahraniční a vnější vztahy Archiv konferencí - vedoucí oddělení pro vědu, zahraniční a vnější vztahy (2) Osoby oprávněné vkládat obsah do podúrovní dle předchozího článku mohou toto právo dále delegovat svým podřízeným; tím není dotčena jejich odpovědnost za vkládaný obsah. (3) Vkládané dokumenty se vytváří vestavěným HTML editorem. Dokumenty určené pro tisk se vytváří ve formátu PDF s využitím jednotného grafického vzhledu fakulty. Článek 4 Odpovědnost za vkládaný obsah (1) Osoby oprávněné vkládat obsah do podúrovní dle předchozího článku odpovídají za správnost a aktuálnost obsahu, jakož i za jeho soulad s jednotným grafickým stylem fakulty. Osoby uvedené dle čl. 2 odst. 1 jsou oprávněny udělovat jim přímé pokyny ke změně, opravě či úpravě vkládaného obsahu. (2) Za obsah stránek Akademického senátu Právnické fakulty odpovídá jeho předseda. Článek 5 Schvalování aktualit Schvalováním obsahu aktualit a jejich průběžnou kontrolou pověřuji asistenta děkana a v případě jeho nepřítomnosti proděkana pro informační technologie a ediční činnost. Článek 6 Subdomény (1) Okruh osob oprávněných vkládat dokumenty do subdomén (konferenčních, katedrových a jiných domén) a odpovědných za jejich obsah stanoví proděkan pro informační technologie a ediční činnost. Vkládaný obsah nemusí odpovídat jednotnému grafickému vzhledu fakulty. (2) Průběžnou kontrolou obsahu subdomén a jejich aktuálnosti pověřuji proděkana pro informační technologie a ediční činnost. Článek 7 Závěrečná ustanovení (1) Kontrolou dodržování tohoto pokynu a jeho případnou aktualizací pověřuji proděkana pro informační technologie a ediční činnost a vedoucího centra informačních technologií. (2) Prováděním pokynu pověřuji vedoucího Centra informačních technologií a osoby určené v čl. 3 tohoto pokynu. (3) Výkladem jednotlivých ustanovení tohoto pokynu pověřuji proděkana pro informační technologie a ediční činnost. (4) Tento pokyn nabývá účinnosti dnem 8. listopadu 2010. V Brně dne 2. listopadu 2010 prof. JUDr. Naděžda Rozehnalová, CSc., děkan