DIA a NEUROVĚDY Irena Rektorová Diagnostické obory a neurovědy Zobrazovací metody – DIA Neurologie Psychiatrie Patologie Mikrobiologie Imunologie a alergologie Soudní lékařství Výuková jednotka a výstupy z učení OPTIMEDOptimalizovaná výuka Výstupy z učení vyjadřují zejména zásadní znalostní a dovednostní výstupy VJ pokrývá ucelené téma (blok výuky), které je strukturovaně zpracováno. Popis VJ zahrnuje vlastní odborný obsah výuky, klíčová slova a hlavní vyučované pojmy, informace o doporučené literatuře a o další podpůrné dokumentaci (pedagogických pomůckách). Cíl výuky OPTIMEDOptimalizovaná výuka Výstupy z učení Znalostní Dovednostní Co by měl absolvent VL znát / umět po absolvování daného segmentu výuky Co je smysl dané výuky co po sobě zanechá ve znalostech / dovednostech studenta Interní lékařství Chirurgické vědy Teoretické vědy DIA a neurovědy Typy paréz Interní lékařství Chirurgické vědy Teoretické vědy DIA a neurovědy Poruchy vyvolané psychoaktivními látkami Co nám Optimed přináší Informace pro studenta - Co je předmětem oboru, na co se zaměřit, co mu přinese výuka a co bude předmětem samostudia, jak se nachystat ke zkoušce Informace pro vyučujícího, zkoušejícího, přednostu, garanta oboru.. - Co učit a jak výuku zaměřit - úprava a sjednocení sylabů, možnost sjednocení výukových materiálů a pomůcek (plán pro vytvoření dalších) - Pomoc při zkoušce - Informace o tom, kde se daná problematika vyučuje a jak, jaký je obsah a hodinová dotace pro výuku dané VJ a oboru v rámci výuky na LF MU Co od Optimedu nelze očekávat • Vytvoření nových komplexních učebních textů a pomůcek • Změnu hodinové dotace pro výuku v rámci jednotlivých oborů ALE • Optimed přenáší obsah výuky a její hlavní cíle do digitální on-line podoby, je živým organismem - vykazuje známky „plasticity a konektivity“ a může sloužit jako podklad pro změnu!! Děkuji za pozornost