Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na aplikační menu
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Soubory
>
Dokumentový server
>
Lékařská fakulta
>
SIMU
>
SIMPO 2024
>
3. Flipped classroom
Dokumentový server LF
Soubory
Dokumenty
Úřední deska
Studijní materiály
Více
Soubory
Dokumenty
Úřední deska
Studijní materiály
Název
Vložil
Vloženo
Práva
3. Flipped classroom
3_flipped_classroom1
/4
Lhotská, K.
1. 10. 2024
Složky
Soubory
SIMPO_2024-joza_jabandziev.pdf
SIMPO_2024-joza_jabandziev.txt
Flipped classroom ve výuce pediatrie na LF MU - Petr Jabandžiev, Martin Jouza (Brno)
SIMPO_2024-joza_jabandziev.pdf
Lhotská, K.
1. 10. 2024
01_-_SIMPO_2024_Schwarz_Bruzlova_Formativni_a_sumativni_hodnoceni_v_TBL.pdf
01_-_SIMPO_2024_Schwarz_Bruzlova_Formativni_a_sumativni_hodnoceni_v_TBL.txt
Formativní a sumativní hodnocení v TBL: co jsme si mysleli a co nám ukázala praxe - Daniel Schwarz , Martina Bruzlová (Brno)
01_-_SIMPO_2024_Schwarz_Bruzlova_Formativni_a_sumativni_hodnoceni_v_TBL.pdf
Lhotská, K.
1. 10. 2024
Vlckova_SIMPO_2024.pdf
Vlckova_SIMPO_2024.txt
Transformace vzdělávání v neurologii: přínos team-based learning (TBL) - Eva Vlčková (Brno)
Vlckova_SIMPO_2024.pdf
Lhotská, K.
1. 10. 2024
Virtualni_pacient_a_jak_ho_efektivne_zapojit_do.pdf
Virtualni_pacient_a_jak_ho_efektivne_zapojit_do.txt
Virtuální pacient a jak ho efektivně zapojit do výuky - Hana Harazim (Brno)
Virtualni_pacient_a_jak_ho_efektivne_zapojit_do.pdf
Lhotská, K.
1. 10. 2024
Co je jinak
přidání souboru
Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka
Přidat
.
Co je jinak
další operace se soubory
Podrobnosti lze zjistit označením příslušného
řádku
.
Co je jinak
pohled pro experty
Pro častou práci je možné zvolit režim
Více možností
.
Co je nové
vyhledávání souborů
Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do
adresního řádku
.
Co je nové
rychlý přístup k souborům
Pomocí funkce
Nedávné
je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit
Hvězdičkou
.
Co se chystá
Připravujeme další vylepšení pro
mobilní zařízení
.
×
×