Řešení připomínek a stížností Příjem stížnosti nebo připomínky 1 Zaevidování stížnosti a odeslání kopie na RMU na RMU. Postoupení stížnosti kompetentnímu pracovníkovi 2 Postoupení stížnosti kompetentnímu pracovníkovi Zaevidování stížnosti a odeslání kopie na RMU. 3 Vyřízení stížnosti, připomínky. 4 Posouzení způsobu řešení Kontrolním odborem MU 5 Vhodné řešení? Doplnění či přepracování řešení 7 6 ne Vyřízená stížnost, připomínka ano 8 Krok Vstup Činnost Odpovídá Výstup 1. Stížnost, připomínka Příjem stížnosti nebo připomínky Zaevidování v došlé poště, příjem na podatelně. Pracovnice podatelny Přijatá stížnost, připomínka 2. Přijatá stížnost, připomínka Opatření děkana 3/2013 Zaevidování stížnosti na PdF MU. Odeslání kopie na RMU. Stížnost je evidována v Evidenci stížností, podnětů a peticí na PdF MU. MVV Zaevidovaná stížnost, připomínka 3. Zaevidovaná stížnost, připomínka Směrnice rektora 3/2008 Postoupení stížnosti kompetentnímu pracovníkovi Příslušný pracovník Stížnost, připomínka v gesci příslušného pracovníka 4. Stížnost, připomínka v gesci příslušného pracovníka, další opatřené podklady Směrnice rektora 3/2008 Opatření děkana 3/2013 Vyřízení stížnosti, připomínky. Kompetentní pracovník PdF MU přijatou stížnost prošetří, připraví text odpovědi a v součinnosti s MVV a sekretariátem děkana je odeslána odpověď stěžovateli. Kopii odpovědi zašle MVV na kontrolní odbor MU zaeviduje do záznamu Evidenci stížností, podnětů a peticí na PdF MU. Příslušný pracovník MVV Sekretariát děkana Vyřízená stížnost, evidence v záznamu Evidenci stížností, podnětů a peticí na PdF MU., odeslaná kopie vyřízené stížnosti na kontrolní odbor MU 5. Zaevidovaná stížnost na RMU, kopie vyřízené stížnosti z PdF MU Směrnice rektora 3/2008 Posouzení způsobu řešení Kontrolním odborem MU Kontrolní odbor MU řešení stížnosti zaeviduje v Centrální evidenci stížností, podnětů a petic, posoudí, zda je řešení relevantní a v souladu s právními předpisy. Kontrolní odbor MU Posouzené řešení stížnosti, připomínky 6. Bez komentáře 7. Posouzené řešení stížnosti, připomínky Doplnění či přepracování řešení, pomoc RMU při řešení stížností, připomínky V případě potřeby nabízí RMU odbornou pomoc při řešení stížností, včetně stížností zaměstnaneckých. MVV Nově vyřízená stížnost, připomínka 8. Vyřízená stížnost, připomínka