Zápis z porady 18.3.2014 Přítomni: Omlouvá se: Čačka Balátová Dan Kohoutek Lukas Mareš Řehulka Řezáč Škubalová Žaloudíková Informační část · Info. k inovaci CŽV pro učitele 1.stupeň ZŠ katedrou primární pedagogiky: čtyřsemestrální studium; námi vyučované předměty v rozsahu 8 hodin, ukončené zkouškou za 4 kredity: Kognitivní a vývojová psychologie, Pedagogická a sociální psychologie; plánovaný předmět Základy psychologie pro vyučující v MŠ pro absolventy primární pedagogiky ve stejném rozsahu; výuku superviduje Žaloudíková. · Info. o navrhovaném systému odměn za úspěšnost v publikačních výsledcích. · Info. o otevřených jednáních s katedrou pedagogiky o praxích – současný stav, účast vyučujících katedry psychologie na probíhajících seminářích je dobrovolná. · Info. k přeinstalacími windows a optimalizaci nákladů na tisk (centrální tisk na chodbě). · Info. k přihlášeným na konkurz na místo nového spolupracovníka/ce, konkurz se bude konat 28.3. · Info. k plánované jednodenní konferenci Škola a zdraví koncem srpna (Řehulka) · Info. k nově zavedenému volitelnému předmětu PS_0001 (Lukas) · Info. k pracovnám a růstu katedry – nic nám nedají, ale ani nám nic nevezmou. · Výuka v angličtine plně zajištěna prof. Buckovou, studenti byli informováni všichni. · Do 21.3. je možné čerpat z projektu na podporu studentského vědeckého asistenta. · Terminář akcí katedry (schůze v JS 2014 naplánovány na: 22.4. – ve 12.30, 13.5.) Řešitelská část · Připomenutí úkolu (termín byl 28.2.) pro aktualizaci témat Bc. a Mgr. (ti, co nedodali), v případě stávajících obecných témat doplnit příklady konkrétnějších podtémat, jimiž je možné se v rámci dané široké oblasti zabývat. · Úkol – vyplnit nový plán ročního rozvoje (ti, co nedodali) · Konference Učíme psychologii – 2. polovina listopadu, rozšířit propagaci (fakultní web, kontakt s ostatními katedrami, zpravodaj ČMPS) (Mareš?) · Dva úkoly pro garanty předmětů: 1. minimální požadavky pro ukončení předmětů v případě zahraničního pobytu studenta; 2. inovace státnicových okuhů garanty předmětů, recentní publikace, snížení možství literatury či jasné rozlišení na základní a doporučenou. · Úkol zmapovat předměty, které učíme, ale negarantujeme (Škubalová), podniknout kroky, aby se podobná výuka počítala jako naše (Mareš). · Vedoucí katedry bude dopředu a včas informován o workshopech a jiných akcích pořádaných pracovníky katedry psychologie, za účelem rozhodnutí, zda se akce bude konat pod hlavičkou katedry nebo nikoliv. · Úkol (Dan) v případě zájmu, snadné koordinace a jasně formulovaného přínosu, zajistit exkurze pro své studenty do poradny na náklady rektorátního fondu.