Praxe studentů speciální pedagogiky – Kombinované jednooborové studium Navazující magisterské studium N-SPD SPZP 1K Speciální pedagogika Kód předmětu SPK516 Pedagogická praxe souvislá 4. semestr, rozsah 40 hodin Edukace jedinců s více vadami Praxe bude probíhat na základní škole speciální nebo ve třídách pro děti a žáky s těžkým zdravotním postižením a souběžným postižením více vadami (dle volby studentů a dle jejich možností zajištění praxe v místě bydliště), celkem je to 40 hodin, z toho 15 hodin na základní škole speciální nebo v rehabilitačních stacionářích (10 hospitací + 5 výstupů), kde jsou třídy pro tyto žáky, 10 hodin v oftalmopedických zařízeních (8 hospitací + 2 výstupy), 15 hodin v SPC (10 hospitací + 5 intervencí), které diagnostikuje děti a žáky s těžkým zdravotním postižením a souběžným postižením více vadami. Studenti jsou povinni: · seznámit se s chodem pracoviště, · provádět asistentské práce na přiděleném pracovišti pod supervizí určeného učitele, · sledovat metody práce učitele s žáky, hospitovat v jeho hodinách, · seznámit se s dokumentací třídního učitele týkající se jednotlivých žáků, třídní knihy atd. · po absolvování hospitací na jednotlivých typech školských zařízení provést určené výstupy (intervence) · odevzdat potvrzení o absolvování Pedagogické praxe souvislé a Přehled hospitací a výstupů svému vedoucímu diplomové práce, · odevzdat vypracovanou případovou studii vybraného žáka. Potvrzení o absolvování pedagogické praxe souvislé v 4. semestru následného magisterského studia speciální pedagogiky. Jméno a příjmení studenta: Roč.: Aprob.: Praxe je konána za semestr a rok.: Kód předmětu: Typ speciální školy (zařízení): Datum:……………………… Podpis učitele a razítko školy: Přehled hospitací a výstupů studenta na pedagogické praxi Jméno a příjmení studenta:.......................................................................................... .............. Ročník: ............................... Kód praxe: ………………………………………………………. Datum................................. Předmět: ......................................... Třída: .................................... 1. 2. 3. 4. 5.