Praxe studentů speciální pedagogiky – Kombinované jednooborové studium Navazující magisterské studium N-SPD SPPU Speciální pedagogika pro učitele Kód předmětu SPK905 Pedagogická praxe souvislá, 4. semestr, rozsah 40 hodin Edukace žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami Praxe bude probíhat na základní škole speciální nebo ve třídách pro děti a žáky s těžkým zdravotním postižením a souběžným postižením více vadami (dle volby studentů a dle jejich možností zajištění praxe v místě bydliště), celkem je to 40 hodin, z toho 20 hodin na základní škole speciální, nebo ve třídách zřízených pro tyto žáky, nebo v rehabilitačních stacionářích, kde jsou třídy pro tyto žáky a 20 hodin v oftalmopedických zařízeních. Studenti jsou povinni: · seznámit se s chodem pracoviště, · provádět asistentské práce na přiděleném pracovišti pod supervizí určeného učitele, · sledovat metody práce učitele se žáky, · seznámit se s dokumentací třídního učitele týkající se jednotlivých žáků, třídní knihy atd. · absolvovat na každém typu školy, školského zřízení následně po hospitacích 15 + 5 hodin výstupů na ZŠS, 15 + 5 výstupů na oftalmopedických zařízeních (předměty si volí student sám po dohodě s tutorem praxí), · odevzdat Potvrzení o absolvování Pedagogické praxe souvislé a Přehled hospitací a výstupů svému vedoucímu diplomové práce, · odevzdat vypracovanou případovou studii vybraného žáka. Potvrzení o absolvování Pedagogické praxe souvislé v 4. semestru následného magisterského studia speciální pedagogiky Jméno a příjmení studenta: Roč.: Aprob.: Praxe je konána za semestr a rok: Kód předmětu: Typ speciální školy (třídy, zařízení): Datum:……………………… Podpis učitele a razítko školy: Přehled hospitací a výstupů studenta na pedagogické praxi Jméno a příjmení studenta:.......................................................................................... .............. Ročník: ............................... Kód praxe: ………………………………………………………. Datum................................. Předmět: ......................................... Třída: .................................... 1. 2. 3. 4. 5.