Atributy: SP3_NP_povinnost a SP3_NP_semestr
Použité zkratky:
Uk. = Ukončení; Kr. = Počet ECTS kreditů
Rozsah (týdenní hodinová dotace) je uváděn ve
formátu:
přednáška / semináře, cvičení / laboratoř, projekt
Povinně volitelné předměty:
pokud není v poznámkách/komentářích
uvedeno jinak, zapisuje student v semestru minimálně jeden z
nabízených.
Předměty k bakalářské/diplomové práci:
VŠICHNI STUDENTI SI ZAPISUJÍ PŘEDMĚTY S KÓDEM KATEDRY NA KTERÉ PRÁCI PÍŠÍ.
Student magisterského studia splní tři povinně volitelné předměty k DP: DPp_% Diplomová práce - Projekt, DP_% Diplomová práce, DPd_% Diplomová práce - Dokončení ( % v kódu nahrazuje dvou až tří písmennou zkratku katedry). Kódy výše zmíněných předmětů a podrobné informace naleznete v samostatné registrační šabloně v ISu.
Kód | Název předmětu | Učitelé | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SP7MP_MTP2 | Metodologie 2 |
L. Slepičková | 0/1/0 | zk | 3 |
SP7MP_VPX1 | Výuková praxe 1 Pozn.: 1 týden výukové praxe. |
J. Pipeková | 0/0/0 | z | 3 |
Kód | Název předmětu | Učitelé | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SP7MP_INKS | Inkluzivní vzdělávání jedinců s narušenou komunikační schopností Pozn.: Zapisují studenti specializace logopedie a surdopedie. |
L. Doležalová, J. Klenková | 0/2/0 | k | 3 |
SP7MP_IPCH | Inkluzivní vzdělávání jedinců s poruchami chování (E) Pozn.: Zapisují studenti specializace etopedie. |
V. Vojtová | 0/2/0 | k | 3 |
SP7MP_IVZP | Inkluzivní vzdělávání jedinců se zrakovým postižením |
P. Röderová | 0/2/0 | k | 3 |
SP7MP_S4a1 | Specializace S4a1: Logopedie a surdopedie - Surdopedie 1 |
L. Doležalová, L. Hricová | 0/4/0 | zk | 6 |
SP7MP_S4b1 | Specializace S4b1: Edukace jedinců s více vadami 1 (somatopedie) |
D. Opatřilová, L. Procházková | 0/4/0 | zk | 6 |
SP7MP_S4c1 | Specializace S4c1: Edukace jedinců s poruchami chování 1 |
K. Červenka, V. Vojtová | 0/4/0 | zk | 6 |
SP7MP_S4e1 | Specializace S4e1: Edukace jedinců s mentálním postižením 1 |
B. Bazalová | 0/4/0 | zk | 6 |
Kód | Název předmětu | Učitelé | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SP_DGM | Diagnostické metody ve speciální pedagogice |
K. Balátová | 0/2/0 | z | 2 |
SP_KOSL | Komunikace osob se sluchovým postižením |
L. Doležalová, L. Hricová | 0/2/0 | z | 2 |
SP_KOZR | Komunikace osob se zrakovým postižením (VV) |
P. Röderová | 0/2/0 | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Učitelé | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SP7MP_MSP1 | Didaktiky předmětů 1. stupně základní školy pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami 1 |
R. Blažková | 0/2/0 | zk | 4 |
SP7MP_PPS2 | Patopsychologie 2 |
D. Přinosilová | 2/0/0 | k | 3 |
SP7MP_SSPU | Specializace: Specifické poruchy učení |
M. Bartoňová, D. Brožová | 0/2/0 | zk | 4 |
SP7MP_VPX2 | Výuková praxe 2 Pozn.: Průběžná výuková praxe. |
J. Pipeková | 0/0/0 | z | 3 |
Kód | Název předmětu | Učitelé | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Učitelé | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SP_DGM | Diagnostické metody ve speciální pedagogice |
K. Balátová | 0/2/0 | z | 2 |
SP_KAPO | Kariérní poradenství |
J. Pipeková | 0/2/0 | z | 2 |
SP_OPSP | Orientace v prostoru a samostatný pohyb nevidomých osob (více vad) |
P. Röderová, Ing. Bc. Petr Karásek | 0/2/0 | z | 2 |
SP_PSRC | Regulace psychofyziologického stavu s využitím autohypnózy (i pro více vad, psychopedy) |
Mgr. Artašes Israeljan, CSc. | 0/2/0 | z | 2 |
SP_SPUR | Reedukace specifických poruch učení |
M.Bartoňová, D. Brožová, S.Chaloupková | 0/2/0 | z | 2 |
SP_VOV | Využití oslabeného vidění v praktickém životě |
P. Röderová, Petr Karásek | 0/2/0 | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Učitelé | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SP7MP_MSP2 | Didaktiky předmětů 1. stupně základní školy pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami 2 |
M. Bartoňová | 0/2/0 | zk | 4 |
SP7MP_VPX3 | Výuková praxe 3 Pozn.: 4 týdny výukové praxe. |
J. Pipeková | 0/0/0 | z | 3 |
Kód | Název předmětu | Učitelé | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SP7MP_SNOV | Snoezelen - metodika (VV) Pozn.: Zapisují pouze studenti specializace více vad. |
D. Opatřilová, L. Procházková | 0/2/0 | k | 3 |
SP7MP_S4a2 | Specializace S4a2: Logopedie a surdopedie - Logopedie 2 |
B. Bočková, J. Klenková | 0/4/0 | zk | 6 |
SP7MP_S4b2 | Specializace S4b2: Edukace jedinců s více vadami - Oftalmopedie 2 |
Z. Nováková, P. Röderová | 0/4/0 | zk | 6 |
SP7MP_S4c2 | Specializace S4c2: Edukace jedinců s poruchami chování 2 |
K. Červenka, V. Vojtová | 0/4/0 | zk | 6 |
SP7MP_S4e2 | Specializace S4e2: Edukace jedinců s metálním postižením 2 |
J. Pipeková | 0/4/0 | zk | 6 |
Kód | Název předmětu | Učitelé | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SP_DGM | Diagnostické metody ve speciální pedagogice |
K. Balátová | 0/2/0 | z | 2 |
SP_KOSL | Komunikace osob se sluchovým postižením |
L. Doležalová, L. Hricová | 0/2/0 | z | 2 |
SP_KOZP | Posilování kompetencí osob se zrakovým postižením ( i pro VV) |
P. Röderová, Ing., Bc. Petr Karásek, Mgr. Radek Pavlíček | 0/2/0 | z | 2 |
SP_KOZR | Komunikace osob se zrakovým postižením (VV) |
P. Röderová | 0/2/0 | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Učitelé | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SP7MP_MSP3 | Didaktiky předmětů 1. stupně základní školy pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami 3 Pozn.: Zapisují jen studenti PdF, obor Speciální pedagogika, navazující magisterské studium. |
M. Bartoňová, H. Vaďurová | 0/4/0 | zk | 6 |
Kód | Název předmětu | Učitelé | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Učitelé | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SP_DGM | Diagnostické metody ve speciální pedagogice |
K. Balátová | 0/2/0 | z | 2 |
SP_KAPO | Kariérní poradenství |
J. Pipeková | 0/2/0 | z | 2 |
SP_OPSP | Orientace v prostoru a samostatný pohyb nevidomých osob (více vad) |
P. Röderová, Ing. Bc. Petr Karásek | 0/2/0 | z | 2 |
SP_PSRC | Regulace psychofyziologického stavu s využitím autohypnózy (i pro více vad, psychopedy) |
Mgr. Artašes Israeljan, CSc. | 0/2/0 | z | 2 |
SP_VOV | Využití oslabeného vidění v praktickém životě |
P. Röderová, Petr Karásek | 0/2/0 | z | 2 |
SP_SPUR | Reedukace specifických poruch učení |
M.Bartoňová, D. Brožová, S.Chaloupková | 0/2/0 | z | 2 |
SP7MP_PRST | Případová studie |
0/0/0 | z | 10 | |