Atribut: NSPD_SPKT_1P_2016
Použité zkratky:
Uk. = Ukončení; Kr. = Počet ECTS kreditů
Rozsah (týdenní hodinová dotace) je uváděn ve
formátu:
přednáška / semináře, cvičení / laboratoř, projekt
Povinně volitelné předměty:
pokud není v poznámkách/komentářích uvedeno jinak, zapisuje student v semestru předmět zvoleného jazyka a navíc minimálně jeden z nabízených povinně volitelných předmětů.
Předměty k diplomové práci:
Student magisterského studia splní tři povinně volitelné předměty k DP:
%DPp Diplomová práce - Projekt, %DP Diplomová práce, %DPd Diplomová práce - Dokončení (% v kódu nahrazuje dvou písmennou zkratku katedry).
Kódy výše zmíněných předmětů a podrobné informace naleznete v samostatné registrační šabloně v ISu.
STUDENTI SI ZAPISUJÍ PŘEDMĚTY S KÓDEM KATEDRY PODLE PRACOVIŠTĚ VEDOUCÍHO PRÁCE.
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SPpK58 | Logopedie - formy narušené komunikační schopnosti |
0/4/0 | zk | 6 | |
SPpK66 | Reflektivní seminář ke speciálněpedagogické praxi diagnostické |
0/1/0 | z | 2 | |
SPpK68 | Speciálněpedagogická praxe diagnostická |
0/0/0 | z | 2 | |
SPp104 | Oftalmologie Pozn.: Zapisují studenti, kteří předmět neabsolvovali v bakalářském studiu. Zapisují studenti specializace Speciální adragogika osob se zdravotním postižením, kteří předmět neabsolvovali v bakalářském studiu. |
1/0/0 | zk | 3 | |
SPp206 | Internacionalizace oboru Speciální pedagogika |
0/0/0 | z | 0 | |
SPp208 | Metodologie 2 |
0/1/0 | zk | 3 | |
SPp210 | Patopsychologie 2 |
1/0/0 | k | 3 | |
SPp226 | Specializace: Specifické poruchy učení |
0/4/0 | zk | 6 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
JVp017 | Angličtina pro speciální pedagogy - C Pozn.: Kurz na úrovni B2. Předmět navazuje na bakalářské jazykové kurzy úrovně B1. |
0/2/0 | z | 3 | |
JVp037 | Němčina pro speciální/sociální pedagogy - C Pozn.: Kurz na úrovni B2. Předmět navazuje na bakalářské jazykové kurzy úrovně B1. |
0/2/0 | z | 3 | |
SPpK60 | Oftalmopedie - tyflorehabilitace a edukace |
0/4/0 | zk | 6 | |
SPpK65 | Somatopedie - mozková obrna |
0/4/0 | zk | 6 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
IVp001 | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi |
0/2/0 | k | 5 | |
IVp002 | Genderově senzitivní vzdělávání |
0/0/0 | k | ||
SPp003 | Inclusive Education |
0/1/0 | z | 2 | |
SPp005 | Komunikační principy a techniky u osob se zrakovým postižením |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp006 | Logopedická prevence |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp009 | Reedukace mozkové obrny |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp010 | Reedukace specifických poruch učení |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp012 | Snoezelen |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp014 | Statistika |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp015 | Symptomatické poruchy řeči |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp025 | Posilování kompetencí osob se zrakovým postižením |
0/0/0 | z | 2 | |
SPp029 | Reflektivní seminář |
0/0/0 | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SPpK50 | Diagnostické domény jedinců s narušenou komunikační schopností |
0/4/0 | zk | 6 | |
SPpK52 | Diagnostické domény jedinců se sluchovým postižením |
0/4/0 | zk | 6 | |
SPpK54 | Intervenční postupy – simulace u jedinců s narušenou komunikační schopností |
souhlas | 0/2/0 | k | 3 |
SPpK56 | Intervenční postupy - simulace u jedinců se sluchovým postižením |
0/2/0 | k | 3 | |
SPpK67 | Reflektivní seminář ke speciálněpedagogické praxi intervenční |
0/1/0 | z | 2 | |
SPpK69 | Speciálněpedagogická praxe intervenční I |
0/0/0 | z | 8 | |
SPp206 | Internacionalizace oboru Speciální pedagogika |
0/0/0 | z | 0 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
JVp018 | Angličtina pro speciální pedagogy - D |
JVp017 | 0/2/0 | zk | 4 |
JVp038 | Němčina pro speciální/sociální pedagogy - D |
JVp037 | 0/2/0 | zk | 4 |
SPpK51 | Diagnostické domény jedinců s tělesným postižením |
0/4/0 | zk | 6 | |
SPpK53 | Diagnostické domény jedinců se zrakovým postižením |
0/4/0 | zk | 6 | |
SPpK55 | Intervenční postupy - simulace u jedinců s tělesným postižením |
0/2/0 | k | 3 | |
SPpK57 | Intervenční postupy - simulace u jedinců se zrakovým postižením |
0/2/0 | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
IVp001 | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi |
0/2/0 | k | 5 | |
IVp002 | Genderově senzitivní vzdělávání |
0/2/0 | k | ||
NJ_A101 | Němčina pro začátečníky Pozn.: Kombinované studium má výuku v pátek, prezenční od pondělí do čtvrtka. |
0/2/0 | z | 4 | |
SPp003 | Inclusive Education |
0/1/0 | z | 2 | |
SPp006 | Logopedická prevence |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp009 | Reedukace mozkové obrny Pozn.: Studenti oboru SOVC - zapisují pouze absolventi základů somatopedie. |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp010 | Reedukace specifických poruch učení |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp012 | Snoezelen |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp024 | Využití oslabeného vidění v praktickém životě |
0/0/0 | z | 2 | |
SPp026 | Orientace v prostoru a samostatný pohyb nevidomých osob |
0/0/0 | z | 2 | |
SPp029 | Reflektivní seminář |
0/0/0 | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SPpK61 | Podpůrná opatření u jedinců s narušenou komunikační schopností |
0/2/0 | zk | 4 | |
SPpK63 | Podpůrná opatření u jedinců se sluchovým postižením |
0/2/0 | zk | 4 | |
SPp206 | Internacionalizace oboru Speciální pedagogika |
0/0/0 | z | 0 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SPpK62 | Podpůrná opatření u jedinců s tělesným postižením |
0/2/0 | zk | 4 | |
SPpK64 | Podpůrná opatření u jedinců se zrakovým postižením |
0/2/0 | zk | 4 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
IVp001 | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi |
0/2/0 | k | 5 | |
IVp002 | Genderově senzitivní vzdělávání |
0/0/0 | k | ||
SPp003 | Inclusive Education |
0/1/0 | z | 2 | |
SPp005 | Komunikační principy a techniky u osob se zrakovým postižením |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp006 | Logopedická prevence |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp009 | Reedukace mozkové obrny |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp010 | Reedukace specifických poruch učení |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp012 | Snoezelen |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp015 | Symptomatické poruchy řeči |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp016 | Výzkumný projekt v praxi |
0/0/0 | z | 10 | |
SPp025 | Posilování kompetencí osob se zrakovým postižením |
0/0/0 | z | 2 | |
SPp029 | Reflektivní seminář |
0/0/0 | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SPpK59 | Neuropsychologie |
2/0/0 | z | 2 | |
SPpK70 | Speciálněpedagogická praxe intervenční II |
0/0/0 | z | 8 | |
SPp206 | Internacionalizace oboru Speciální pedagogika |
0/0/0 | z | 0 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
IVp001 | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi |
0/2/0 | k | 5 | |
IVp002 | Genderově senzitivní vzdělávání |
0/2/0 | k | ||
NJ_A101 | Němčina pro začátečníky Pozn.: Kombinované studium má výuku v pátek, prezenční od pondělí do čtvrtka. |
0/2/0 | z | 4 | |
SPp006 | Logopedická prevence |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp008 | Případová studie |
0/0/0 | z | 10 | |
SPp017 | Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení |
0/0/0 | z | 1 | |
SPp024 | Využití oslabeného vidění v praktickém životě |
0/0/0 | z | 2 | |
SPp026 | Orientace v prostoru a samostatný pohyb nevidomých osob |
0/0/0 | z | 2 |