Atribut: SZ_BP_2016
Použité zkratky:
Uk. = Ukončení; Kr. = Počet ECTS kreditů
Rozsah (týdenní hodinová dotace) je uváděn ve
formátu:
přednáška / semináře, cvičení / laboratoř, projekt
Povinně volitelné předměty:
pokud není v poznámkách/komentářích uvedeno jinak, zapisuje student v semestru předmět zvoleného jazyka a navíc minimálně jeden z nabízených povinně volitelných předmětů.
Předměty k bakalářské práci:
Student bakalářského studia splní tři povinně volitelné předměty k BP:
%BPp Bakalářská práce - Projekt, %BP Bakalářská práce, %BPd Bakalářská práce - Dokončení (% v kódu nahrazuje dvou až tří písmennou zkratku katedry).
Kódy výše zmíněných předmětů a podrobné informace naleznete v samostatné registrační šabloně v ISu.
STUDENTI SI ZAPISUJÍ PŘEDMĚTY S KÓDEM KATEDRY PODLE PRACOVIŠTĚ VEDOUCÍHO PRÁCE.
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SZ6000 | Úvod do pedagogiky a psychologie |
! NOWANY ( SZ6600 ) | 2/0/0 | zk | 4 |
SZ6001 | Seminář k úvodu do pedagogiky a psychologie |
! NOWANY ( SZ6601 ) | 0/1/0 | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
NJ_A102 | Němčina pro začátečníky 2 |
0/2/0 | z | 4 | |
PS_0004 | Kariérní poradenství |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0005 | Vedení třídnické hodiny |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0006 | Práce s emocemi |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0007 | Aktuální otázky psychologie zdraví |
0/0/0 | z | 1 | |
SZ6062 | Virtuální třída |
// | k | 3 | |
SZ6064 | Úvod do filosofie |
1/0/0 | k | 3 | |
SZ6070 | E-learningové systémy ve vzdělávání |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6071 | Interaktivní tabule a didaktická technika ve vzdělávání |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6072 | Základy IT gramotnosti a bezpečnosti pro učitele |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6073 | Zpracování informací z elektronických zdrojů |
0/2/0 | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SZ6003 | Vývojová psychologie |
! NOWANY ( SZ6603 ) | 1/1/0 | k | 3 |
SZ6004 | Teorie a metodika výchovy |
! NOWANY ( SZ6604 ) | 1/0/0 | k | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SZ6013 | Dramatická výchova v pedagogické praxi |
! NOWANY ( SZ6014 , SZ6015 , SZ6016 , SZ6017 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6024 , SZ6025 ) | 0/2/0 | z | 2 |
SZ6014 | Globální rozvojové vzdělávání v přípravě učitele |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6015 , SZ6016 , SZ6017 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6024 , SZ6025 ) | 0/2/0 | z | 2 |
SZ6015 | Metodika průřezových témat v RVP |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6016 , SZ6017 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6024 , SZ6025 , SZ6615 ) | 0/2/0 | z | 2 |
SZ6016 | Metodika respektující výchovy |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6015 , SZ6017 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6024 , SZ6025 ) | 0/2/0 | z | 2 |
SZ6017 | Multikulturní lekce na základních školách |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6016 , SZ6015 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6024 , SZ6025 ) | 0/2/0 | z | 2 |
SZ6018 | Osobnostní a sociální příprava |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6016 , SZ6017 , SZ6015 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6024 , SZ6025 ) | 0/2/0 | z | 2 |
SZ6019 | Podpora seberozvoje žáka skrze koučovací techniky |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6016 , SZ6017 , SZ6018 , SZ6015 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6024 , SZ6025 ) | 0/2/0 | z | 2 |
SZ6020 | Práce se žáky s odlišným mateřským jazykem |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6016 , SZ6017 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6015 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6024 , SZ6025 ) | 0/2/0 | z | 2 |
SZ6021 | Sociálně patologické jevy v životě žáků ZŠ a studentů SŠ |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6016 , SZ6017 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6015 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6024 , SZ6025 ) | 0/2/0 | z | 2 |
SZ6022 | Výchova k hodnotám jako součást pedagogické profese |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6016 , SZ6017 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6015 , SZ6023 , SZ6024 , SZ6025 , SZ6622 ) | 0/2/0 | z | 2 |
SZ6023 | Výchova nadaných žáků |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6016 , SZ6017 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6015 , SZ6024 , SZ6025 , SZ6623 ) | 0/2/0 | z | 2 |
SZ6024 | Výchova v práci učitele |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6016 , SZ6017 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6015 , SZ6025 ) | 0/2/0 | z | 2 |
SZ6025 | Výchovné situace ve škole: analýza a interpretace |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6016 , SZ6017 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6024 , SZ6015 ) | 0/2/0 | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
NJ_A101 | Němčina pro začátečníky 1 |
0/2/0 | z | 4 | |
NJ_A103 | Němčina pro začátečníky 3 |
0/2/0 | z | 4 | |
PS_0004 | Kariérní poradenství |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0005 | Vedení třídnické hodiny |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0006 | Práce s emocemi |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0007 | Aktuální otázky psychologie zdraví |
0/0/0 | z | 1 | |
SZ6057 | Pravopis a gramatika současné češtiny v praxi |
// | k | 3 | |
SZ6058 | Základy jazykové kultury a rétoriky |
// | k | 3 | |
SZ6061 | Aktivizující výukové metody |
0/0/0 | k | 3 | |
SZ6063 | Antropologie lidské sexuality |
1/0/0 | k | 3 | |
SZ6065 | Individuální pedagogická praxe - třída |
0/0/0 | k | 3 | |
SZ6066 | Individuální pedagogická praxe - zájmové vzdělávání |
0/0/0 | k | 3 | |
SZ6068 | Úvod do Feuersteinova instrumentálního obohacování |
/2/ | k | 3 | |
SZ6070 | E-learningové systémy ve vzdělávání |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6071 | Interaktivní tabule a didaktická technika ve vzdělávání |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6072 | Základy IT gramotnosti a bezpečnosti pro učitele |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6073 | Zpracování informací z elektronických zdrojů |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6075 | Projektová výuka v teorii a praxi |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6079 | Žáci a sociálně patologické jevy |
! NOWANY ( SZ6079 ) | 0/2/0 | k | 3 |
SZ6080 | Podpora nadaných žáků ve výuce |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6081 | Hodnocení žáků ve výuce |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6082 | Zpracování a analýza kvalitativních dat pro závěrečné práce |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6083 | Užitečné rozhovory |
0/2/0 | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SZ6005 | Speciální a inkluzivní pedagogika Pozn.: Nezapisují studenti oboru Speciální pedagogika. |
! NOWANY ( SZ6605 ) | 1/1/0 | z | 2 |
SZ6006 | Výzkum v pedagogické praxi |
! NOWANY ( SZ6606 ) | 1/1/0 | zk | 4 |
SZ6008 | Sebezkušenostní příprava na profesi I |
! NOWANY ( SZ6608 ) | 0/1/0 | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SZ6007 | Asistentská praxe |
! NOWANY ( SZ6055 , SZ6607 ) | 0/0/5 | z | 2 |
SZ6055 | Asistentská praxe - asistent pedagoga |
! NOWANY ( SZ6007 , SZ6655 ) | 0/0/5 | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
NJ_A102 | Němčina pro začátečníky 2 |
0/2/0 | z | 4 | |
PS_0004 | Kariérní poradenství |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0005 | Vedení třídnické hodiny |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0006 | Práce s emocemi |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0007 | Aktuální otázky psychologie zdraví |
0/0/0 | z | 1 | |
SZ6070 | E-learningové systémy ve vzdělávání |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6071 | Interaktivní tabule a didaktická technika ve vzdělávání |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6072 | Základy IT gramotnosti a bezpečnosti pro učitele |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6073 | Zpracování informací z elektronických zdrojů |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6078 | Výchova k hodnotám jako součást pedagogické profese |
0/2/0 | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SZ6009 | Sociální psychologie |
! NOWANY ( SZ6609 ) | 1/1/0 | k | 3 |
SZ6010 | Základy pedagogicko-psychologické diagnostiky |
! NOWANY ( SZ6610 ) | 0/1/0 | z | 2 |
SZ6011 | Sebezkušenostní příprava na profesi II |
! NOWANY ( SZ6611 ) | 0/1/0 | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SZ6007 | Asistentská praxe |
! NOWANY ( SZ6607 ) | 0/0/5 | z | 2 |
SZ6055 | Asistentská praxe - asistent pedagoga |
! NOWANY ( SZ6655 ) | 0/0/5 | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
NJ_A101 | Němčina pro začátečníky 1 |
0/2/0 | z | 4 | |
NJ_A103 | Němčina pro začátečníky 3 |
0/2/0 | z | 4 | |
Ps_0001 | Seminář k praktickým otázkám výchovy a vzdělávání |
0/1/0 | z | 1 | |
Ps_0002 | Metodologický seminář k přípravě diplomových prací |
0/1/0 | z | 1 | |
PS_0004 | Kariérní poradenství |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0005 | Vedení třídnické hodiny |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0006 | Práce s emocemi |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0007 | Aktuální otázky psychologie zdraví |
0/0/0 | z | 1 | |
SZ6057 | Pravopis a gramatika současné češtiny v praxi |
// | k | 3 | |
SZ6060 | Kreativní výtvarné techniky jako prostor pro jinakost v inkluzivní škole |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6065 | Individuální pedagogická praxe - třída |
0/0/0 | k | 3 | |
SZ6066 | Individuální pedagogická praxe - zájmové vzdělávání |
0/0/0 | k | 3 | |
SZ6068 | Úvod do Feuersteinova instrumentálního obohacování |
/2/ | k | 3 | |
SZ6070 | E-learningové systémy ve vzdělávání |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6071 | Interaktivní tabule a didaktická technika ve vzdělávání |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6072 | Základy IT gramotnosti a bezpečnosti pro učitele |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6073 | Zpracování informací z elektronických zdrojů |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6075 | Projektová výuka v teorii a praxi |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6077 | Praktikum environmentální výchovy |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6079 | Žáci a sociálně patologické jevy |
! NOWANY ( SZ6079 ) | 0/2/0 | k | 3 |
SZ6080 | Podpora nadaných žáků ve výuce |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6081 | Hodnocení žáků ve výuce |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6082 | Zpracování a analýza kvalitativních dat pro závěrečné práce |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6083 | Užitečné rozhovory |
0/2/0 | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SZ6012 | Pedagogická komunikace |
0/2/0 | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
NJ_A102 | Němčina pro začátečníky 2 |
0/2/0 | z | 4 | |
Ps_0001 | Seminář k praktickým otázkám výchovy a vzdělávání |
0/1/0 | z | 1 | |
PS_0004 | Kariérní poradenství |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0005 | Vedení třídnické hodiny |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0006 | Práce s emocemi |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0007 | Aktuální otázky psychologie zdraví |
0/0/0 | z | 1 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
NJ_A101 | Němčina pro začátečníky 1 |
0/2/0 | z | 4 | |
NJ_A103 | Němčina pro začátečníky 3 |
0/2/0 | z | 4 | |
PS_0004 | Kariérní poradenství |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0005 | Vedení třídnické hodiny |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0006 | Práce s emocemi |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0007 | Aktuální otázky psychologie zdraví |
0/0/0 | z | 1 | |
SZ6079 | Žáci a sociálně patologické jevy |
! NOWANY ( SZ6079 ) | 0/2/0 | k | 3 |
SZ6080 | Podpora nadaných žáků ve výuce |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6081 | Hodnocení žáků ve výuce |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6082 | Zpracování a analýza kvalitativních dat pro závěrečné práce |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6083 | Užitečné rozhovory |
0/2/0 | k | 3 |