Atribut: SZ_NP_2016
Použité zkratky:
Uk. = Ukončení; Kr. = Počet ECTS kreditů
Rozsah (týdenní hodinová dotace) je uváděn ve
formátu:
přednáška / semináře, cvičení / laboratoř, projekt
Povinně volitelné předměty:
pokud není v poznámkách/komentářích uvedeno jinak, zapisuje student v semestru předmět zvoleného jazyka a navíc minimálně jeden z nabízených povinně volitelných předmětů.
Předměty k diplomové práci:
Student magisterského studia splní tři povinně volitelné předměty k DP:
%DPp Diplomová práce - Projekt, %DP Diplomová práce, %DPd Diplomová práce - Dokončení (% v kódu nahrazuje dvou písmennou zkratku katedry).
Kódy výše zmíněných předmětů a podrobné informace naleznete v samostatné registrační šabloně v ISu.
STUDENTI SI ZAPISUJÍ PŘEDMĚTY S KÓDEM KATEDRY PODLE PRACOVIŠTĚ VEDOUCÍHO PRÁCE.
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SZ6039 | Pedagogická psychologie |
! NOWANY ( SZ6639 ) | 1/1/0 | zk | 4 |
SZ6040 | Učitelská praxe 1 Pozn.: Nezapisují studenti jednooborové SP: SPZP, SPAN, SPPU a SVV2S |
! NOWANY ( SZ6640 ) | 0/0/5 | z | 2 |
SZ6041 | Seminář k učitelské praxi 1 Pozn.: Nezapisují studenti jednooborové SP: SPZP, SPAN, SPPU a SVV2S |
! NOWANY ( SZ6641 ) | 0/1/0 | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
NJ_A102 | Němčina pro začátečníky 2 |
0/2/0 | z | 4 | |
PS_0004 | Kariérní poradenství |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0005 | Vedení třídnické hodiny |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0006 | Práce s emocemi |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0007 | Aktuální otázky psychologie zdraví |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0008 | Poradenská psychologie pro pedagogy |
0/0/0 | z | 1 | |
SZ6074 | Kognitivní psychologie pro učitele |
// | k | 3 | |
SZ6076 | Učebnice ve výuce ZŠ: jejich výběr a využití |
0/1/0 | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SZ6042 | Školní pedagogika |
! NOWANY ( SZ6642 ) | 1/0/0 | zk | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SZ6043 | Teorie a praxe školy |
! NOWANY ( SZ6044 , SZ6045 , SZ6643 ) | 0/1/0 | z | 2 |
SZ6044 | Teorie a praxe kurikula |
! NOWANY ( SZ6043 , SZ6045 ) | 0/1/0 | z | 2 |
SZ6045 | Teorie a praxe výuky |
! NOWANY ( SZ6043 , SZ6044 ) | 0/1/0 | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
NJ_A101 | Němčina pro začátečníky 1 |
0/2/0 | z | 4 | |
NJ_A103 | Němčina pro začátečníky 3 |
0/2/0 | z | 4 | |
PS_0004 | Kariérní poradenství |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0005 | Vedení třídnické hodiny |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0006 | Práce s emocemi |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0007 | Aktuální otázky psychologie zdraví |
0/0/0 | z | 1 | |
SZ6067 | Zpracování a analýza kvantitativních dat pro závěrečné práce |
0/0/0 | k | 3 | |
SZ6069 | Alternativní a inovativní pedagogika |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6074 | Kognitivní psychologie pro učitele |
// | k | 3 | |
SZ6079 | Žáci a sociálně patologické jevy |
! NOWANY ( SZ6079 ) | 0/2/0 | k | 3 |
SZ6080 | Podpora nadaných žáků ve výuce |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6081 | Hodnocení žáků ve výuce |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6082 | Zpracování a analýza kvalitativních dat pro závěrečné práce |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6083 | Užitečné rozhovory |
0/2/0 | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SZ6046 | Pedagogicko-psychologická diagnostika v práci učitele |
! NOWANY ( SZ6646 ) | 1/1/0 | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
AJ6001 | Seminář k učitelské praxi 2 |
! NOWANY ( CH6001 , Fy6001 , HL6001 , HV6001 , KL6001 , OV6001 , Bi6001 , CJ6001 , De6001 , FJ6001 , Kv6001 , MA6001 , NJ6001 , RJ6001 , RV6001 , SP6001 , TE6001 , Vi6001 , VV6001 , Ze6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
AJ6003 | Učitelská praxe 3 |
0/0/5 | z | 2 | |
Bi6001 | Seminář k učitelské praxi 2 |
! NOWANY ( Fy6001 , HL6001 , HV6001 , CH6001 , KL6001 , OV6001 , AJ6001 , CJ6001 , De6001 , FJ6001 , Kv6001 , MA6001 , NJ6001 , RJ6001 , RV6001 , SP6001 , TE6001 , Vi6001 , VV6001 , Ze6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
Bi6003 | Učitelská praxe 3 |
0/0/5 | z | 2 | |
CJ6001 | Seminář k učitelské praxi 2 |
! NOWANY ( Fy6001 , HL6001 , HV6001 , CH6001 , KL6001 , OV6001 , AJ6001 , Bi6001 , De6001 , FJ6001 , Kv6001 , MA6001 , NJ6001 , RJ6001 , RV6001 , SP6001 , TE6001 , Vi6001 , VV6001 , Ze6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
CJ6003 | Učitelská praxe 3 |
0/0/5 | z | 2 | |
De6001 | Seminář k učitelské praxi 2 |
! NOWANY ( Fy6001 , HL6001 , HV6001 , CH6001 , KL6001 , OV6001 , AJ6001 , Bi6001 , CJ6001 , FJ6001 , Kv6001 , MA6001 , NJ6001 , RJ6001 , RV6001 , SP6001 , TE6001 , Vi6001 , VV6001 , Ze6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
De6003 | Učitelská praxe 3 |
0/0/5 | z | 2 | |
FJ6001 | Seminář k učitelské praxi 2 |
! NOWANY ( Fy6001 , HL6001 , HV6001 , CH6001 , KL6001 , OV6001 , AJ6001 , Bi6001 , CJ6001 , De6001 , Kv6001 , MA6001 , NJ6001 , RJ6001 , RV6001 , SP6001 , TE6001 , Vi6001 , VV6001 , Ze6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
FJ6003 | Učitelská praxe 3 |
0/0/5 | z | 2 | |
Fy6001 | Seminář k učitelské praxi 2 |
! NOWANY ( HL6001 , HV6001 , CH6001 , KL6001 , OV6001 , AJ6001 , Bi6001 , CJ6001 , De6001 , FJ6001 , Kv6001 , MA6001 , NJ6001 , RJ6001 , RV6001 , SP6001 , TE6001 , Vi6001 , VV6001 , Ze6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
Fy6003 | Učitelská praxe 3 |
0/0/5 | z | 2 | |
HL6001 | Seminář k učitelské praxi 2 |
! NOWANY ( Fy6001 , HV6001 , CH6001 , KL6001 , OV6001 , AJ6001 , Bi6001 , CJ6001 , De6001 , FJ6001 , Kv6001 , MA6001 , NJ6001 , RJ6001 , RV6001 , SP6001 , TE6001 , Vi6001 , VV6001 , Ze6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
HL6003 | Učitelská praxe 3 |
0/0/5 | z | 2 | |
HV6001 | Seminář k učitelské praxi 2 |
! NOWANY ( Fy6001 , HL6001 , CH6001 , KL6001 , OV6001 , AJ6001 , Bi6001 , CJ6001 , De6001 , FJ6001 , Kv6001 , MA6001 , NJ6001 , RJ6001 , RV6001 , SP6001 , TE6001 , Vi6001 , VV6001 , Ze6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
HV6003 | Učitelská praxe 3 |
0/0/5 | z | 2 | |
CH6001 | Seminář k učitelské praxi 2 |
! NOWANY ( Fy6001 , HL6001 , HV6001 , KL6001 , OV6001 , AJ6001 , Bi6001 , CJ6001 , De6001 , FJ6001 , Kv6001 , MA6001 , NJ6001 , RJ6001 , RV6001 , SP6001 , TE6001 , Vi6001 , VV6001 , Ze6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
CH6003 | Učitelská praxe 3 |
0/0/5 | z | 2 | |
KL6001 | Seminář k učitelské praxi 2 |
! NOWANY ( Fy6001 , HL6001 , HV6001 , CH6001 , OV6001 , AJ6001 , Bi6001 , CJ6001 , De6001 , FJ6001 , Kv6001 , MA6001 , NJ6001 , RJ6001 , RV6001 , SP6001 , TE6001 , Vi6001 , VV6001 , Ze6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
KL6003 | Učitelská praxe 3 |
0/0/5 | z | 2 | |
Kv6001 | Seminář k učitelské praxi 2 |
! NOWANY ( Fy6001 , HL6001 , HV6001 , CH6001 , KL6001 , OV6001 , AJ6001 , Bi6001 , CJ6001 , De6001 , FJ6001 , MA6001 , NJ6001 , RJ6001 , RV6001 , SP6001 , TE6001 , Vi6001 , VV6001 , Ze6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
Kv6003 | Učitelská praxe 3 |
0/0/5 | z | 2 | |
MA6001 | Seminář k učitelské praxi 2 |
! NOWANY ( Fy6001 , HL6001 , HV6001 , CH6001 , KL6001 , OV6001 , AJ6001 , Bi6001 , CJ6001 , De6001 , FJ6001 , Kv6001 , NJ6001 , RJ6001 , RV6001 , SP6001 , TE6001 , Vi6001 , VV6001 , Ze6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
MA6003 | Učitelská praxe 3 |
0/0/5 | z | 2 | |
NJ6001 | Seminář k učitelské praxi 2 |
! NOWANY ( Fy6001 , HL6001 , HV6001 , CH6001 , KL6001 , OV6001 , AJ6001 , Bi6001 , CJ6001 , De6001 , FJ6001 , Kv6001 , MA6001 , RJ6001 , RV6001 , SP6001 , TE6001 , Vi6001 , VV6001 , Ze6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
NJ6003 | Učitelská praxe 3 |
0/0/5 | z | 2 | |
OV6001 | Seminář k učitelské praxi 2 |
! NOWANY ( Fy6001 , HL6001 , HV6001 , CH6001 , KL6001 , AJ6001 , Bi6001 , CJ6001 , De6001 , FJ6001 , Kv6001 , MA6001 , NJ6001 , RJ6001 , RV6001 , SP6001 , TE6001 , Vi6001 , VV6001 , Ze6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
OV6003 | Učitelská praxe 3 |
0/0/5 | z | 2 | |
RJ6001 | Seminář k učitelské praxi 2 |
! NOWANY ( Fy6001 , HL6001 , HV6001 , CH6001 , KL6001 , OV6001 , AJ6001 , Bi6001 , CJ6001 , De6001 , FJ6001 , Kv6001 , MA6001 , NJ6001 , RV6001 , SP6001 , TE6001 , Vi6001 , VV6001 , Ze6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
RJ6003 | Učitelská praxe 3 |
0/0/5 | z | 2 | |
RV6001 | Seminář k učitelské praxi 2 |
! NOWANY ( Fy6001 , HL6001 , HV6001 , CH6001 , KL6001 , OV6001 , AJ6001 , Bi6001 , CJ6001 , De6001 , FJ6001 , Kv6001 , MA6001 , NJ6001 , RJ6001 , SP6001 , TE6001 , Vi6001 , VV6001 , Ze6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
RV6003 | Učitelská praxe 3 |
0/0/5 | z | 2 | |
SP6001 | Seminář k učitelské praxi 2 Pozn.: Nezapisují studenti jednooborové SP: SPZP, SPAN, SPPU |
! NOWANY ( Fy6001 , HL6001 , HV6001 , CH6001 , KL6001 , OV6001 , AJ6001 , Bi6001 , CJ6001 , De6001 , FJ6001 , Kv6001 , MA6001 , NJ6001 , RJ6001 , RV6001 , TE6001 , Vi6001 , VV6001 , Ze6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
SP6003 | Učitelská praxe 3 Pozn.: Nezapisují studenti jednooborové SP: SPZP, SPAN, SPPU |
0/0/5 | z | 2 | |
SZ6047 | Školský a školní management Pozn.: Nezapisují studenti SP |
! NOWANY ( SZ6048 , SZ6647 ) | 0/2/0 | z | 2 |
SZ6048 | Inkluzivní vzdělávání Pozn.: Nezapisují studenti SP jednooboroví a dvouoboroví v kombinaci se SP. |
! NOWANY ( SZ6047 , SZ6648 ) | 0/2/0 | z | 2 |
TE6001 | Seminář k učitelské praxi 2 |
! NOWANY ( Fy6001 , HL6001 , HV6001 , CH6001 , KL6001 , OV6001 , AJ6001 , Bi6001 , CJ6001 , De6001 , FJ6001 , Kv6001 , MA6001 , NJ6001 , RJ6001 , RV6001 , SP6001 , Vi6001 , VV6001 , Ze6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
TE6003 | Učitelská praxe 3 |
0/0/5 | z | 2 | |
Vi6001 | Seminář k učitelské praxi 2 |
! NOWANY ( Fy6001 , HL6001 , HV6001 , CH6001 , KL6001 , OV6001 , AJ6001 , Bi6001 , CJ6001 , De6001 , FJ6001 , Kv6001 , MA6001 , NJ6001 , RJ6001 , RV6001 , SP6001 , TE6001 , VV6001 , Ze6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
Vi6003 | Učitelská praxe 3 |
0/0/5 | z | 2 | |
VV6001 | Seminář k učitelské praxi 2 |
! NOWANY ( Fy6001 , HL6001 , HV6001 , CH6001 , KL6001 , OV6001 , AJ6001 , Bi6001 , CJ6001 , De6001 , FJ6001 , Kv6001 , MA6001 , NJ6001 , RJ6001 , RV6001 , SP6001 , TE6001 , Vi6001 , Ze6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
VV6003 | Učitelská praxe 3 |
0/0/5 | z | 2 | |
Ze6001 | Seminář k učitelské praxi 2 |
! NOWANY ( Fy6001 , HL6001 , HV6001 , CH6001 , KL6001 , OV6001 , AJ6001 , Bi6001 , CJ6001 , De6001 , FJ6001 , Kv6001 , MA6001 , NJ6001 , RJ6001 , RV6001 , SP6001 , TE6001 , Vi6001 , VV6001 ) | 0/.5/0 | z | 1 |
Ze6003 | Učitelská praxe 3 |
0/0/5 | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
NJ_A102 | Němčina pro začátečníky 2 |
0/2/0 | z | 4 | |
PS_0004 | Kariérní poradenství |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0005 | Vedení třídnické hodiny |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0006 | Práce s emocemi |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0007 | Aktuální otázky psychologie zdraví |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0008 | Poradenská psychologie pro pedagogy |
0/0/0 | z | 1 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
NJ_A101 | Němčina pro začátečníky 1 |
0/2/0 | z | 4 | |
NJ_A103 | Němčina pro začátečníky 3 |
0/2/0 | z | 4 | |
PS_0004 | Kariérní poradenství |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0005 | Vedení třídnické hodiny |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0006 | Práce s emocemi |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0007 | Aktuální otázky psychologie zdraví |
0/0/0 | z | 1 | |
SZ6079 | Žáci a sociálně patologické jevy |
! NOWANY ( SZ6079 ) | 0/2/0 | k | 3 |
SZ6080 | Podpora nadaných žáků ve výuce |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6081 | Hodnocení žáků ve výuce |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6082 | Zpracování a analýza kvalitativních dat pro závěrečné práce |
0/2/0 | k | 3 | |
SZ6083 | Užitečné rozhovory |
0/2/0 | k | 3 |